Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

<<

Nyx

Bericht 25 Sep 2013 11:28

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Ik dacht altijd dat ik dat geen probleem zou vinden, tot mijn vriendin haar oog had laten vallen op mijn ex-vriend. Ik wist niet hoe snel ik hem weer de mijne moest maken. :laughcry: Voor die avond dan, want daarna was mijn interesse natuurlijk weer weg. Vond het alleen een verschrikkelijk idee dat zij ermee vandoor zou gaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Sep 2013 11:46

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Elliot schreef:Ik zit nog wel even te denken, stel nou dat het haar 'zwak' is. Ik heb ook één zo'n jongen in mijn leven waar ik niets mee heb, officieel ook nooit iets mee heb gehad (wel een beetje geflikflooi enzo), maar met wie ik nog steeds zo'n 'band' heb.. Als ik hem zie: vlinders all over.. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn beste vriendin iets met hem zou krijgen, omdat ik hem stiekem zelf nog steeds leuk vind. Ook al zou ik niets meer met 'm willen.


Dan zou ik dus doen wat daarboven staat, het een beetje gescheiden houden, dus niet met haar afspreken met hem erbij en niet bij haar aankomen met allerlei verhalen over die jongen, maar dat voor andere vriendinnen bewaren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2013 11:53

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Ik vind dat dit niet een belemmering moet zijn voor 'iets dat tussen jou en hem ontstaat'. Zij heeft haar eigen partner en is daar heel heel ver in, qua settelen. Dus als ze een echt goede vriendin is, mag dit geen issue zijn. Zij heeft haar geluk gevonden, dus waarom zou ze jou je geluk niet gunnen?

Inderdaad, wat Elliot en Susan zeggen, zou het beter zijn dat je er niet te veel over los laat, want dan raakt zij juist geprikkeld.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 25 Sep 2013 15:24

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Het zou bij mij aan de situatie liggen, een oude crush, zoals jij beschrijft, geen probleem en gewoon voor gaan. Zij is al helemaal gesetteld en zijn bezig voor een kindje. Jou dan niet het geluk gunnen om ook met iemand een relatie op te bouwen. Dat vind ik erg egoïstisch.

Maar als het een ex zou zijn, waarbij het over zou gaan vanuit zijn kant en het mij nog veel pijn doet, dan zou ik het niet leuk vinden. Een ex waar je "samen" tot de conclusie bent gekomen dat het niet werkt, zou ik alleen toejuichen. Vriendin en ex blij.
<<

Anoniem44

Bericht 25 Sep 2013 15:52

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Ik ben op mijn 19e smoorverliefd geworden op de ex van een goede vriendin, hij was ook helemaal gek van mij, maar dan ook echt helemaal doldwaas verliefd. Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor zijn charmes en die vriendin vond het verre van leuk. Ik vond op dat moment mijn eigen hevige gevoelens en die van de jongen in kwestie belangrijker dan die van haar.

Trots ben ik er niet op, maar ik kon er op die leeftijd en met die hevigheid van gevoelens gewoon niet omheen.
<<

Anoniem 52

Bericht 25 Sep 2013 16:23

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Het is zoals Elliot omschrijft; gewoon haar zwak, terwijl ze hem echt niet meer wilt.

Maar goed, we zaten vanmiddag op een brug, met de benen boven 't water bungelend, midden in een bos te chillen en ze begon er opeens zelf over.

"Hoe groot acht je de kans, dat jij T. leuk zou kunnen vinden? Dat er iets gebeurd tussen jullie?"

Ik vroeg waar 't vandaan kwam en wat ze er dan van zou vinden, maar ze wilde eerst antwoord. Ik heb eerlijk antwoord gegeven en daarna knikte ze en was ze even stil. Na een moment nadenken, zei ze dat 't ze niet heel erg leuk zou vinden voor zichzelf, maar wel voor mij, dus zou ze ermee kunnen leren leven. Ze wilt 't alleen wel van te voren weten en er niet mee overvallen worden, want dan weet ze niet hoe ze gaat reageren, wss dus wel vol jaloezie e.d.

Al met al een fijn, relaxed gesprek, die haar ook meer aan het denken heeft gezet; waarom is ze nog zo bezig met hem, wil ze hem echt nog etc. Verder mag ik wel gewoon over 'm praten en 't leuk met 'm hebben, als ik dus maar op tijd aangeef als 't verandert in meer :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Sep 2013 16:45

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Fijn om te horen Bazinga.
<<

Anoniem15

Bericht 26 Sep 2013 12:55

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

-ED- heeft dit natuurlijk ook weer meegemaakt!

Gelukkig bazinga is dit uitgesproken voor het meer zou kunnen worden.
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 12:57

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Weetje, op topics waar ik niks mee heb reageer ik niet, dus daar zou het ook wel eens door kunnen komen. Begrijp je?
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 12:58

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Op je 19e had je toch een vriend die is overleden ED?
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 13:01

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Ja, deze relatie kwam voort uit het overlijden van mijn vriend. Het was een nogal heftige tijd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Sep 2013 15:49

Re: Exen/oude crushes van je beste vriendin(nen)

Heftig ED
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers