Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wanneer tafeltje en stoeltje?

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Sep 2013 15:08

wanneer tafeltje en stoeltje?

Wanneer kochten jullie een tafeltje en stoeltje voor je kind? En deden ze er meteen wat mee?

Lars zit niet lang stil, maar zet zn speelgoed wel altijd ergens op (bank, salontafel (wat wij niet willen)

Mijn man denkt dat ie er nog niets mee zal doen, ik weet t dus niet....
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem75

Bericht 25 Sep 2013 15:11

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Met 1,5 jaar zoiets. Er staat nu wat speelgoed op z'n tafeltje en als we tussen de middag een boterham eten zit hij op z'n stoeltje aan de salontafel.
<<

Anoniem33

Bericht 25 Sep 2013 15:27

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Hier kreeg ze het met haar eerste verjaardag. Zitten deed ze niet maar eraan staan met boekjes en blokken wel. ..
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Sep 2013 15:32

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Pien schreef:Hier kreeg ze het met haar eerste verjaardag. Zitten deed ze niet maar eraan staan met boekjes en blokken wel. ..

Ja ik denk dus dat ie dat echt mooi zou vinden, nu zet ie zn trein met blokjes bijvoorbeeld op de brede armleuning van de bank...
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem33

Bericht 25 Sep 2013 15:34

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Als jr ruimte voor een tafeltje hebt zou ik hrt zeker doen!!
<<

Anoniem162

Bericht 25 Sep 2013 15:36

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

met 1.5 jaar, toen zat hij er niet echt bij maar zette alles erop en speelde er aan/omheen. Nu zit hij er wel aan (bijna 2) en speelt hij er ook altijd op/aan. Hij wil er ook aan lunchen en doet er eigenlijk alles wel aan.
Het is ook echt zijn tafel. Hij verhuisd wel vaak door de ruimtes beneden, net waar hij op dat moment het liefst wil zitten spelen.
<<

Anoniem 82

Bericht 25 Sep 2013 15:36

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Hier kreeg ze het met de eerste verjaardag. Ze zat er vanaf het begin al af en toe aan, en dat werd steeds meer. Geen spijt van gehad dat toen als cadeau van mijn moeder te vragen. Ze heester nog elke dag plezier van, nu bijna twee jaar later.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Sep 2013 15:37

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Pien schreef:Als jr ruimte voor een tafeltje hebt zou ik hrt zeker doen!!

We hebben wel ruimte, al zou het wel vol zijn, mn man wil de box big laten staan. Daar zit ie bijna nooit in, maar soms is het wel handig
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem123

Bericht 25 Sep 2013 15:46

Re: wanneer tafeltje en stoeltje?

Wij hebben niet een speciaal tafeltje voor kinderen, maar dat is gewoon een bijzettafel van de serie meubels die we hebben. Voor de zomer een klein plastic stoeltje gehaald bij de action .
Hij zit heel veel op het stoeltje maar niet in combi met de tafel. Daar staat wel speelgoed op maar daar staat hij dan gewoon bij.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy