Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk boek lees je nu?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2013 11:05

Welk boek lees je nu?

Ik vond het altijd leuk om te lezen wie welke boeken aan het lezen was, misschien is het ook leuk om kort te beschrijven wat je mening van het boek is.

Afbeelding

Het is een boek wat lekker makkelijk weg leest en in mijn ogen onder de genre clicklist past. Een klein beetje een makkelijk romantisch verhaal, met de nodige valkuilen die bij de liefde horen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 02 Sep 2013 12:05

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu Vijftig Tinten Donkerder aan het lezen haha. Het leest best lekker weg maar ik erger me wel aan bepaalde dingen (innerlijke godin, haar "onderbewuste", whoa!, en als ze hem Griekse god noemt).
Verder is het geen hoogstaand verhaal, maar het leest gewoon lekker weg.
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 12:12

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu 'Stoner' van John Williams aan het lezen. Was erg goed aangeschreven, en ik vind hem ook wel goed tot nu toe, alleen is het niet echt zo'n boek wat je lekker wegleest of in één dag uit hebt. Nou hoeft dat natuurlijk ook niet altijd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 02 Sep 2013 12:14

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb net Wraaktocht uit van Lupko Ellen. Ik vond het een erg leuk, vlot geschreven boek! Nu even bedenken waar ik vandaag in ga beginnen...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem123

Bericht 02 Sep 2013 12:27

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu watermeloen van Marian Keyes aan het lezen. Ik moest eerst wennen aan de manier van schrijven; de cynische ik vorm. Maar het verhaal op zicht vind ik wel goed, leest wel vlot weg dit boek.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 02 Sep 2013 14:26

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu drift leven van Loes den Hollander aan het lezen. Ik wil alleen maar doorlezen maar heb nog meer te doen :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 02 Sep 2013 14:48

Re: Welk boek lees je nu?

De littekens van mijn leven van Katie Piper ben ik aan het lezen. Een bekende van haar ex-vriend heeft zwavelzuur in haar gezicht gegooid in opdracht van haar ex-vriend.
Tijd terug is zij eens op tv geweest, heeft ook een film genaamd my beautiful face. Erg indrukwekkend.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Sep 2013 14:52

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu:
Afbeelding

Net hoofdstuk 1 gelezen maar ik vind hem nu al vlot lezen :D

@ Caramba: Jaa dat meisje ken ik! Van tv dan.. Ze heeft toch ook een docu gehad? Echt heel indrukwekkend!
Wat als het lukt
<<

Anoniem280

Bericht 02 Sep 2013 14:59

Re: Welk boek lees je nu?

Pannetoet schreef:Ik lees nu:
Afbeelding

Net hoofdstuk 1 gelezen maar ik vind hem nu al vlot lezen :D

@ Caramba: Jaa dat meisje ken ik! Van tv dan.. Ze heeft toch ook een docu gehad? Echt heel indrukwekkend!


Ja, dat was het.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 02 Sep 2013 15:02

Re: Welk boek lees je nu?

Deze:

Afbeelding

Ik ben er nog maar net in begonnen dus ik kan er nog niet veel over zeggen maar over het algemeen lees ik graag boeken van Karin Slaughter. :)
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 15:04

Re: Welk boek lees je nu?

deze:
Afbeelding

Ben pas bij bladzijde 15 ofzo, dus kan er nog niet veel zinnigs over zeggen ;)
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 02 Sep 2013 15:57

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu:

Afbeelding

Tot nu toe vond ik het eerste deel (Allerzielen) toch iets leuker. Misschien moet ik er weer even goed inkomen ;) .
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 17:38

Re: Welk boek lees je nu?

Harry Potter en de Relieken van de Dood. Had laatst zin om de reeks weer eens te lezen, en nu heb ik het alweer bijna uit!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2013 18:34

Re: Welk boek lees je nu?

Auxo schreef:Harry Potter en de Relieken van de Dood. Had laatst zin om de reeks weer eens te lezen, en nu heb ik het alweer bijna uit!


Ze blijven ook leuk die boeken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 02 Sep 2013 23:16

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben net begonnen in Voor Jou van JoJo Moyes.
In de Veronicagids kreeg ie 5 sterren dus was wel benieuwd.
Het begin is al goed, heftig verhaal.
<<

Nyx

Bericht 03 Sep 2013 00:46

Re: Welk boek lees je nu?

Afbeelding

Volgens mij ben ik er al een jaar in bezig. Hij houdt me niet vast. Maar het staat wel interessant dat hij opengeslagen op mijn bed ligt. Net alsof. :|
<<

Anoniem123

Bericht 03 Sep 2013 06:09

Re: Welk boek lees je nu?

nyx: ik heb dat boek weer van de ereader afgeknikkerd, kwam er niet doorheen. Vind haar sowieso geen leuke schrijfster qua schrijfstijl.
<<

dolfijn1982

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:40

Bericht 03 Sep 2013 08:33

Re: Welk boek lees je nu?

Morgen ben ik weer thuis van Simone van de Vught
mama van een mooie zoon 1 november 2015
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Sep 2013 10:06

Re: Welk boek lees je nu?

Lars Kepler - Hypnose
Ik ben echt net begonnen, maar zit er gelijk in. Heb een paar weken geleden van dezelfde schrijver "Slaap" gelezen, ontzettend spannend en kon het boek ook maar moeilijk wegleggen. Hopelijk is deze net zo goed.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem157

Bericht 03 Sep 2013 16:23

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben weer eens begonnen in de shopaholic serie. Ben nu bij het boek ' shopaholic zegt ja'.
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 16:29

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb deze net uitgelezen:
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 04 Sep 2013 20:24

Re: Welk boek lees je nu?

Op vakantie heb ik de volgende boeken gelezen

Afbeelding
Coco is de enige van haar familie die niet beroemd is en dit ook niet wil zijn. Ze wordt daardoor als het zwarte schaap beschouwd. Als ze op het huis van haar zus past, ontmoet ze een beroemde filmster. Hoewel ze verliefd worden, durft Coco niet verder te gaan omdat ze bang is haar privacy te verliezen.

Bij deze schrijfster zit ik altijd meteen in het verhaal. Dit leest gewoon lekker weg.

Afbeelding
De 15-jarige Karyn, dochter van een alleenstaande bijstandsmoeder, beweert verkracht te zijn door de, uit een welgestelde familie komende, 18-jarige Tom. Karyns broer, Mikey, besluit wraak te nemen en probeert via Toms zus Ellie meer over diens doen en laten te weten te komen. Wanneer Tom en Ellie elkaar ontmoeten, gebeurt echter het onvermijdelijke: ze worden verliefd. Wat is het sterkste: hun liefde voor elkaar of de liefde voor hun familie, zijn zus en haar broer?

Geen hoogstandje maar ik was toch benieuwd hoe het af zou lopen.


Afbeelding
De impulsieve Grace Lamb gooit haar leven drastisch om en gaat terug naar het stadje waar ze is opgegroeid. Ze maakt een rentree in stijl, als ze met haar busje op de auto van oude bekende Nick Griffin knalt. Grace is meteen onder de indruk van zijn aantrekkingskracht, maar Nick ziet in haar vooral een potentiële bron van problemen. En hij krijgt gelijk. Als Grace enkele dagen de antiekwinkel van een vriend bestiert, maakt zij er zo’n puinhoop van dat Nick zich genoodzaakt voelt haar te hulp te schieten. Terwijl ze samen in de slag gaan met de maffia (!) omtrent een collectie antieke seksspeeltjes, merkt Nick dat hij steeds meer in de verleiding komt om ook eens iets impulsiefs te doen...

Dit is een romannetje a la Jill Mansell, las ook lekker weg.
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 05 Sep 2013 09:33

Re: Welk boek lees je nu?

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 15:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 05 Sep 2013 10:58

Re: Welk boek lees je nu?

SarahKey schreef:nyx: ik heb dat boek weer van de ereader afgeknikkerd, kwam er niet doorheen. Vind haar sowieso geen leuke schrijfster qua schrijfstijl.


Ben ik gelukkig niet de enigste! Hihi

Ik heb eergisteren Vakantiepret?! uitgelezen en wat een superleuk boek! Ik heb nou nog geen idee welk boek ik ga lezen..waarschijnlijk weer een chicklit :D
Wat als het lukt
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 08 Sep 2013 14:38

Re: Welk boek lees je nu?

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 15:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers