Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sterkte Ladies!

<<

Anoniem17

Bericht 20 Sep 2013 16:12

Re: Sterkte Ladies!

S. heeft zijn oude Xbox 360 ingeleverd met een shitload aan spelletjes en toen kon hij voor dat geld zijn PS3 kopen.
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 20 Sep 2013 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Sep 2013 16:13

Re: Sterkte Ladies!

Ja maar dat zal iets beter kwaliteit zijn en iets nieuwer haha. Ik heb wel nog Buzz compleet en PS2 plat geval.. alleen die spellen..
<<

Anoniem17

Bericht 20 Sep 2013 16:14

Re: Sterkte Ladies!

Je kunt op de website volgens mij kijken wat ze waard zijn. En wat krasjes is niet zo erg, ze hebben een polijstmachine in de winkel.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Sep 2013 16:30

Re: Sterkte Ladies!

I'll keep it in mind! :) Moet sowieso ff sparen, hoor. Is eigenlijk niet echt goede tijd voor nieuwe gameconsole nu haha. Ik hoop dat ik genoeg gehint heb voor mensen! Aangezien ik bijna 25 word enzo...
<<

Anoniem123

Bericht 21 Sep 2013 09:53

Re: Sterkte Ladies!

Mijn man houdt daar helemaal niet van, zit zelden achter een (speel)computer. :cheering: :cheering:
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 21 Sep 2013 10:48

Re: Sterkte Ladies!

Broehahahahaha! :lol:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6228

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 21 Sep 2013 11:15

Re: Sterkte Ladies!

Hahaha! Vriend wil GTA V wel, maar dan over een paar maanden als hij goedkoper is :thumbup: . Als hij al Xboxt, dan speel ik vaak met m mee. Geen problemen dus hier!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 21 Sep 2013 11:50

Re: Sterkte Ladies!

Mijn vriend vind het ook geweldig. We moesten dinsdag om half 6 nog snel naar de stad om dat ding te halen, stonden we bij de Mediamarkt in een rij met allemaal andere mannen die dat spel kochten haha. Daarna wel gezellig uit eten geweest samen, dat maakte het wel weer goed :heart: maar toen we later op de avond thuis kwamen wilde ie wel meteen gaan spelen :laughcry:
<<

Anoniem 52

Bericht 23 Sep 2013 20:30

Re: Sterkte Ladies!

AHA! De oplossing; een handige ex die ik te vriend heb gehouden... En nu weet ik waarom muha! Hij heeft iets van.. Robotic.. Computer.. Somethingsomething gestudeerd en kan electronica fixen! Misschien kan ik ergens een defecte PS3 op de kop tikken en dan kan hij 'm voor me repareren en dan ben ik cheaheap uit :D
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 23 Sep 2013 22:09

Re: Sterkte Ladies!

OMG Heeft iemand het al gespeeld? Ik had 't niet verwacht maar het is echt een facking vet spel haha :D
<<

Anoniem91

Bericht 23 Sep 2013 22:10

Re: Sterkte Ladies!

Yup! Ik heb het vrijdag voor Peter gekocht, ik moest toch nog 2 dagen werken dus lekker rustig :) Had ik er geen last van, alleen moesten we vanavond wel even ruzie maken, want ik wilde Greys kijken en hij wilde gamen. Rara wie heeft er gewonnen? :D
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 24 Sep 2013 07:11

Re: Sterkte Ladies!

Toet schreef:OMG Heeft iemand het al gespeeld? Ik had 't niet verwacht maar het is echt een facking vet spel haha :D

Echt?? Haha. Hij is inderdaad echt zo gaaf! Ik heb hem al bijna uitgespeeld :nerd:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Sep 2013 09:36

Re: Sterkte Ladies!

Ik wilde ook niet meer weg toen ik eenmaal die controler in mijn handen had om GTA V te spelen. Wat enorm gaaf vormgegeven!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 24 Sep 2013 09:52

Re: Sterkte Ladies!

loura schreef:
Toet schreef:OMG Heeft iemand het al gespeeld? Ik had 't niet verwacht maar het is echt een facking vet spel haha :D

Echt?? Haha. Hij is inderdaad echt zo gaaf! Ik heb hem al bijna uitgespeeld :nerd:


Wat, jij? HAHA! Jij bent wel de laatste die ik GTA zie spelen :D
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 24 Sep 2013 17:45

Re: Sterkte Ladies!

Gister teruggekomen van vakantie en het spel was nergens te krijgen. Weet ik hoeveel winkels af geweest, vriend chagrijnig. Maar inmiddels heeft ie 'm :laughcry:
Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 24 Sep 2013 20:11

Re: Sterkte Ladies!

Toet schreef:
loura schreef:
Toet schreef:OMG Heeft iemand het al gespeeld? Ik had 't niet verwacht maar het is echt een facking vet spel haha :D

Echt?? Haha. Hij is inderdaad echt zo gaaf! Ik heb hem al bijna uitgespeeld :nerd:


Wat, jij? HAHA! Jij bent wel de laatste die ik GTA zie spelen :D

Nee ik ben de grootste GTA fan die er bestaat :D
<<

Anoniem17

Bericht 25 Sep 2013 09:10

Re: Sterkte Ladies!

Bazinga schreef:AHA! De oplossing; een handige ex die ik te vriend heb gehouden... En nu weet ik waarom muha! Hij heeft iets van.. Robotic.. Computer.. Somethingsomething gestudeerd en kan electronica fixen! Misschien kan ik ergens een defecte PS3 op de kop tikken en dan kan hij 'm voor me repareren en dan ben ik cheaheap uit :D


Ik heb nog een defecte PS3 staan! Hij leest geen cd's/dvd's/spelletjes meer..
<<

Anoniem12

Bericht 25 Sep 2013 09:13

Re: Sterkte Ladies!

M`n vriend heeft 'm uitgespeeld.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers