Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snailmail ronde 11

<<

Anoniem74

Bericht 18 Okt 2014 13:10

Re: Snailmail ronde 11

Wat leuk en lief Liadan! Super gedaan!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 18 Okt 2014 13:16

Re: Snailmail ronde 11

Aaah wat lief van je Liadan! Wat een leuke snailmail!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Okt 2014 15:34

Re: Snailmail ronde 11

Fijn dat ie is aangekomen en dat je er blij mee bent:-)
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 21 Okt 2014 20:22

Re: Snailmail ronde 11

hallo allemaal,

Het spijt me heel erg hoe het gegaan is. Ik heb thuis al een tijdje geen internet en heb heel af en toe via een hotspot inderdaad wel dingen gezet op facebook gezet, dus ik was inderdaad niet van de aardbodem verdwenen en er was ook niets met mij aan de hand.
Ik ben er zaterdag achter gekomen dat mijn snailmail, die ik aan mijn man had gegeven om op de post te doen, nooit op de post is gegaan (in de verbouwing terecht gekomen in een andere stapel). Dikke bonje over gehad en ik had hier Rebecca een berichtje over willen sturen, zodra ik bij mijn ouders weer op internet kon.
Echter zijn er zondag twee pups plotseling overleden waardoor hier de boel behoorlijk op de kop staat.

Ik was er echt van overtuigd dat het wel goed zou zijn gegaan en heel eerlijk heb ik er niet meer aan gedacht om het even te controleren. Het berichtje via Lootjestrekken van Rebecca heb ik op de een of andere manier gemist, want eerdere berichtjes zijn wel heen en weer gekomen, dus waar dat is misgegaan weet ik niet. Ik kan de mail daar over ook niet terug vinden (per ongeluk verwijderd? Geen idee).

Ik kan niet anders zeggen dat het me heel erg spijt dat ik niet eerder heb gereageerd en dat Missknutsel me op facebook een berichtje moest sturen. Jullie hebben ook zeker gelijk dat ik zelf ook goed weet dat het niet leuk is om een snailmail niet te ontvangen. Dit is ook echt geen bewuste actie geweest.

Rebecca, ik vind het echt heel vervelend dat het zo gelopen is. Ik zorg dat de snailmail + iets extra's asap jouw kant op komt. Nogmaals heel erg sorry.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 22 Okt 2014 14:24

Re: Snailmail ronde 11

Luthien, fijn dat je hier een reactie geeft. Pech dat het allemaal is misgelopen met de snailmail van Rebecca, maar ze kan dus nog iets verwachten, lief dat je er ook nog iets extra's bij doet.
En wat naar dat er 2 hondjes zijn overleden, waren ze ziek?
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 22 Okt 2014 21:48

Re: Snailmail ronde 11

Dat is dus het meest nare, de hondjes vertoonde helemaal geen ziekteverschijnselen. Ze waren in alle opzichten gewoon gezond. Alleen opeens hebben ze 'iets' van een aanval gehad en zijn overleden. Sectie moet uitwijzen wat er is gebeurd, maar de voorlopige conclusie heeft nog niets uitgewezen. We zitten dus met heel veel vragen en met de angst dat het nog een keer gebeurd. Echt een enorme nachtmerrie.

Ik heb het pakket opnieuw klaargemaakt. Morgen gaat ie op de post.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Okt 2014 18:53

Re: Snailmail ronde 11

Wat verdrietig van jullie hondjes Luthien :(. Hopelijk blijft met de andere puppy's alles goed gaan!

Vandaag is je snailmail op de mat gevallen, super bedankt, ik vind 'm echt heel erg leuk! Lief dat je er iets extra's bij hebt gedaan, je hebt de teleurstelling helemaal goedgemaakt hoor ;).

Afbeelding
Afbeelding

Wat zat er allemaal in: een roze zakje/hoesje, theelichtjes, gehaakte en genaaide hartjes, cupcakeprikkers, een taartstempel - leuk voor verjaardagskaarten op school, een notitieblokje, fondantuitstekers, hartjes in een leuk zakje, een sleutelhanger, opgeleukte paperclips, een zakje cup a soup en een reep chocola.

Heel erg bedankt Luthien!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem74

Bericht 25 Okt 2014 21:18

Re: Snailmail ronde 11

Leuk luthien, fijn dat het zo opgelost is!
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 25 Okt 2014 22:35

Re: Snailmail ronde 11

Fijn dat je hem leuk vond Rebecca! Nogmaals excuses.

Ik zal volgende week het kleedje van Missknutsel weer meenemen naar de pups en weer een foto maken (leuk om het verschil te zien van een paar weken).

Helaas nog niks nieuws gehoord van de autopsie. Daardoor zitten we nog steeds met heel veel vraagtekens. Het vertrouwen dat het bij de rest wel goed zit begint gelukkig weer een beetje terug te komen.
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Nov 2014 14:36

Re: Snailmail ronde 11

Even een updateje met het door Missknutsel gemaakte kleedje. Pupje mag volgende week naar huis en ik laat deze week het kleedje in het nest, zodat het naar de anderen en mama gaat ruiken. Alleen wil pupje voor de foto er niet op gaan liggen, dus dan maar en foto van ernaast.

Ter vergelijking ook de foto van een paar weken geleden erbij gedaan. Pupje is behoorlijk gegroeid :D

Afbeelding
Net gemaakt. Let niet op de rommeltjes er omheen, de deur staat open en het waait, dus de kranten vliegen er vandoor en de blaadjes vliegen naar binnen.

Afbeelding
Wat was ze hier nog klein :love:
<<

anoniem196

Bericht 10 Nov 2014 20:34

Re: Snailmail ronde 11

Leuk! En wat groeien puppy toch snel!
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers