Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Sep 2013 22:08

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Doe het altijd zelf.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 22 Sep 2013 22:40

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Soms doet mijn vriend het (met veel mopperen), of mijn moeder en soms doe ik het zelf.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 23 Sep 2013 09:38

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Ik heb het altijd zelf gedaan.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem5

Bericht 23 Sep 2013 10:21

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Ik laat het tegenwoordig bij mijn kapster doen, bij haar kost het maar 17,50 en daar kan ik zelf de pakjes niet voor kopen. Highlights is 32,50 door het hele haar en dan echt dunnecstrengen, dus voor dat geld laat ik er ook niemand anders aan knoeien.

Tot vorig jaar deed ik het zelf, ik verdeelde mijn haar in 4 vakken en zo miste ik nooit een pluk. Ging ook weleens naar de kapper maar was ik nooit tevreden waardoor ik er de volgende dag alsnog een pakje in gooide.
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 11:11

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Ik ben gisteravond toch nog maar naar mijn moeder gereden. Het is dus geverfd! Al denk ik dat ik er binnenkort weer zit, om het nog een tintje donkerder te doen.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Sep 2013 11:25

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Mijn zusje hielp me wel eens en soms deed ik het zelf en dan net alsof ik shampoo in deed. Werkte altijd prima.

Totdat ik er achter kwam dat ik het voor de zelfde prijs bij Brainwash kon laten doen. Ik moet namelijk altijd twee pakjes zelf kopen omdat ik lang haar heb, wat op vaak minstens 20 euro uit komt als je een beetje goede verf wilt hebben. Bij Brainwash doen ze het voor 17,50 geloof ik? Dus nu laat ik het daar doen. Sindsdien ga ik ook niet naar mijn 'oude' dure kapper.
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 13:58

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Ik doe het altijd zelf, er mag niemand anders aan mijn haar zitten, whahaha.
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Sep 2013 13:20

Re: Wie verft jouw haar? (m.u.v. de kapper)

Mijn zus doet het bij mij en vaak een stuk beter dan de kapper. En dan krijg ik er een hoofdmassage bij :D
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers