Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat koop je bij bol.com?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Sep 2013 13:24

Wat koop je bij bol.com?

Ik heb nog een bon van 100 euro en wil een goede investering voor onze reis doen. Ik heb een spiegelreflexcamera en we hebben beide een IPhone.

We denken nu aan een minilaptopje om onze foto's tijdens de reis op te kunnen slaan. Maar dat is wel weer extra gesjouw dus ik wilde een externe harde schijf meenemen om te gebruiken in een internetcafe.

Wat lijkt jullie een goede investering?
<<

Anoniem187

Bericht 23 Sep 2013 13:28

Re: Wat koop je bij bol.com?

Een tablet? Lijkt mij persoonlijk makkelijker meenemen dan een mini-laptop? En verder, pff geen flauw idee.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Sep 2013 13:31

Re: Wat koop je bij bol.com?

Laptop! Dan kun je met wifi overal internetten ipv afhankelijk te zijn van een internetcafe. Of een tablet.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Sep 2013 13:37

Re: Wat koop je bij bol.com?

We hebben een iPad maar daar kan ik m'n camera niet op aansluiten! Vandaar!
<<

Anoniem173

Bericht 23 Sep 2013 13:42

Re: Wat koop je bij bol.com?

Heb je een sd kaartje? Dan kun je wel zon photo lezer kopen Mss?
<<

Anoniem187

Bericht 23 Sep 2013 16:45

Re: Wat koop je bij bol.com?

Feline schreef:We hebben een iPad maar daar kan ik m'n camera niet op aansluiten! Vandaar!


Ik geloof dat daar nu tussenstukken voor zijn? Je foto's kun je in ieder geval tegenwoordig rechtstreeks op je iPad zetten..
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 23 Sep 2013 17:00

Re: Wat koop je bij bol.com?

Zo'n camera connection kit is ook handig inderdaad. Is zo'n 30 euro dacht ik me te herinneren. Dan zou ik die kopen zodat je de foto's op die manier op je ipad kan zetten. Als je dan ergens bent waar je WiFi hebt kun je de foto's op je iCloud zetten en heb je ook geen extra gesjouw met een externe harde schijf of laptop.

Gaan jullie rondreizen en hebben jullie dan de kans dat er een tijdje geen stroom aanwezig is? In dat geval is een mobiele oplader misschien een idee.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 23 Sep 2013 18:25

Re: Wat koop je bij bol.com?

Ik heb die iPad fotokit zojuist gevonden! Echt top! Die ga ik kopen voor m'n vriend! Zie ook veel duplicaten ervan.. Zouden die net zo goed zijn? Scheelt 20 euro :)

Mobiele lader is ook handig! Aangezien we willen gaan wildkamperen :) ga ik ook opzoeken! Tnx!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron