Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter?

<<

Anoniem9

Bericht 22 Sep 2013 16:38

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Intoxicated schreef:Ik vind Panama Jacks achtige boots ook heel gaaf. Maar toch vind ik dat niet helemaal bij mij 'stylo' passen haha :D

Misschien toch eens aantrekken in de winkel, voor het gevoel. Misschien is het wel heel leuk.


Misschien staan ze mij ook wel voor geen meter, maar ik heb juist nu weer zo'n periode dat ik me liever een beetje verhul in sportievere, casual kleding. Daar passen deze sneakers goed bij. En ze zijn zo tof!! Ik weet dat een winkel hier vlakbij ze verkopen. Niet komen de komende tijd.
<<

Anoniem14

Bericht 22 Sep 2013 16:59

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

COW schreef:Leuk gympie, waar heb je ze vandaan?


Le Ballon!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Sep 2013 19:38

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Forti schreef:
Intoxicated schreef:Ik vind Panama Jacks achtige boots ook heel gaaf. Maar toch vind ik dat niet helemaal bij mij 'stylo' passen haha :D

Misschien toch eens aantrekken in de winkel, voor het gevoel. Misschien is het wel heel leuk.


Misschien staan ze mij ook wel voor geen meter, maar ik heb juist nu weer zo'n periode dat ik me liever een beetje verhul in sportievere, casual kleding. Daar passen deze sneakers goed bij. En ze zijn zo tof!! Ik weet dat een winkel hier vlakbij ze verkopen. Niet komen de komende tijd.


Volgens mij doelt Toxi op de schoenen die Meneer de Uil postte hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25125

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Sep 2013 19:40

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

On topic: ik heb biker boots met studs, grijze leren Palladiums met een goed profiel (vorig jaar gekocht voor in de sneeuw) en zwarte hoge suède laarzen. Verder nog wat sneakers. Ik wil in elk geval nog rode laarsjes en nog lage zwarte laarsjes zonder studs, iets meer basic.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem9

Bericht 22 Sep 2013 19:44

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Ik schaarde mijn schoenen ook onder 'panama jack achtige' schoenen :P
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Sep 2013 16:45

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Net even de stad in geweest en deze gekocht:
http://www.hm.com/nl/product/15445?article=15445-B

En ik heb schoenen gezien waar ik verliefd op ben, maar die zijn wat duurder, dus daar ga ik nog even over nadenken. Ik denk wel dat ik ze morgen ga kopen!
Afbeelding

En waarom ging ik de stad in? Wat heb ik echt nodig? Juist, platte laarsjes! :laughcry:
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 23 Sep 2013 16:49

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Ik vind ze allebei erg leuk Koko!
Zijn die van de h&m fijn om op te lopen? Heb je de grijze versie? Ik denk dat ik ook maar eens naar de h&m ga morgen!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Sep 2013 17:07

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Ja! Ik deed ze dus eigenlijk voor de grap aan, omdat ik gewoon twee paar goede schoenen wil, platte en hakken, maar ze zaten zo lekker dat die 35 euro er nog wel bij kon :) Ik heb ze in grijs en zwart gezien, ik heb de grijze.
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 23 Sep 2013 17:20

Re: Welke laarzen, enkellaarsjes, booties voor najaar/winter

Kowalski schreef:Ja! Ik deed ze dus eigenlijk voor de grap aan, omdat ik gewoon twee paar goede schoenen wil, platte en hakken, maar ze zaten zo lekker dat die 35 euro er nog wel bij kon :) Ik heb ze in grijs en zwart gezien, ik heb de grijze.


Oehh dan ga ik ook gauw maar eens kijken voordat mijn maat er niet meer is!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers