Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapsels gevraagd..

<<

Anoniem16

Bericht 18 Sep 2013 21:36

Kapsels gevraagd..

Ik ga zaterdag naar de kapper en heb geen idee wat ik wil.
Ik heb nu redelijk lang haar en enorm steil. Ik heb geen idee wat ik wil. Ik wil geen haar met veel gedoe in de ochtend, daar heb ik geen tijd/zin in. Ook geen irritante plukken haar voor mijn ogen.

Iemand enig idee voor een leuk kapsel?
<<

Nyx

Bericht 18 Sep 2013 21:58

Re: Kapsels gevraagd..

Foto?
<<

Anoniem57

Bericht 18 Sep 2013 23:20

Re: Kapsels gevraagd..

Een schuine lok, en een schuin aflopende bob!
In ieder geval iets waarvoor je geen diadeem in hoeft te doen, vind ik persoonlijk. Sorry als dat er te lullig uit komt, maar je kan volgens mij een veel vrouwelijkere volwassen vrouw zijn, nu ben je net nog een meisje.
<<

Nyx

Bericht 18 Sep 2013 23:24

Re: Kapsels gevraagd..

Daarom vroeg ik een foto, Parel. Want ik heb geen idee hoe printje eruit ziet.

Geen diadeem inderdaad.
<<

Anoniem177

Bericht 18 Sep 2013 23:42

Re: Kapsels gevraagd..

Ik ben ook benieuwd naar een foto hoe je je haar nu hebt!
<<

Anoniem57

Bericht 19 Sep 2013 05:55

Re: Kapsels gevraagd..

Nyx schreef:Daarom vroeg ik een foto, Parel. Want ik heb geen idee hoe printje eruit ziet.

Geen diadeem inderdaad.


Snap ik :yes:

Heb het andere even weggehaald, want als je het verkeerd intoneert dan komt het heel gemeen over. Maar je bent een hele mooie vrouw Printje, ik denk dat je alleen wel een volwassener en unieker kapsel kunt hebben. Je hebt bijv prachtig donkerbruin en volgens mij ook dik haar.
Laatst gewijzigd door Anoniem57 op 19 Sep 2013 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem144

Bericht 19 Sep 2013 07:02

Re: Kapsels gevraagd..

Een wat kortere coupe met wat lagen zal je mooi staan. En inderdaad misschien een schuine lok.
<<

Anoniem17

Bericht 19 Sep 2013 09:53

Re: Kapsels gevraagd..

Ik zou ook gaan voor iets met lagen, en niet te lang.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 21 Sep 2013 19:10

Re: Kapsels gevraagd..

En hoe is het geworden?
<<

Anoniem16

Bericht 21 Sep 2013 19:14

Re: Kapsels gevraagd..

hahaha dank je wel Parel. Ik vind mezelf helemaaaaaaal niet mooi.

Maar ik ben inmiddels geweest en het is idd een schuine lok geworden met laagjes zeg maar. Er is een heel groot stuk vanaf en door die laagjes oogt het veel voller. Heb nog geen foto ervan.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Sep 2013 21:17

Re: Kapsels gevraagd..

De achterkant..

Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 07:53

Re: Kapsels gevraagd..

Het ziet er van de achterkant erg leuk uit Printje! Lekker speels! Ben benieuwd naar de voorkant :wink:
<<

Anoniem144

Bericht 23 Sep 2013 15:21

Re: Kapsels gevraagd..

Ik ben ook benieuwd naar de voorkant!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Sep 2013 15:35

Re: Kapsels gevraagd..

De achterkant is leuk, nu de voorkant nog ;-)
Ik denk dat wat lichte tinten door je haar jou ook heel leuk staat

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers