Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen maandag!

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Sep 2013 07:47

Goedemorgen maandag!

Maandagochtend, een nieuwe (werk)week. Goedemorgen allemaal!

Mijn vader en stiefmoeder zijn op vakantie, dus N., die normaal op maandag altijd bij opa en oma is, is vandaag gewoon lekker thuis. Vanmiddag gaan we op de fiets naar het ziekenhuis, ik krijg de uitslag van de internist over mijn maagzweer van een paar maanden geleden. Heb een paar weken terug opnieuw een onderzoek gehad, krijg daar nu de uitslag van. Ik hoop zó dat het allemaal genezen is! Verder weinig plannen.

Iedereen weer een goede (werk)week toegewenst!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Sep 2013 07:53

Re: Goedemorgen maandag!

Goeiemorgen!

Succes in het ziekenhuis Parisienne! Hopelijk is het helemaal genezen.

Ik ben vandaag vrij, moet zo naar de fysio en hopelijk kan en mag ik vanavond gewoon trainen. En zo niet, dan ga ik toch, maar dan voelt het toch alsof ik spijbel ofzo :laughcry:

Vanmiddag ga ik denk ik even de stad in!

Have a nice day!
<<

Anoniem30

Bericht 23 Sep 2013 07:57

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen! Ik zit in de metro richting werk, moet om 9.00 beginnen.. is enorm druk vandaag dus zal wel laat klaar zijn denk ik.. vanavond Hairspray kijken en lekker bank hangen. Fijne dag!
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Sep 2013 08:05

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen!

Ik ben nog onderweg naar mijn werk, kon erg moeilijk uit bed komen.
Ik denk dat ik tot ongeveer 5 uur werk, vanavond heb ik een vergad.

Fijne maandag allemaal!
<<

Snirp

Bericht 23 Sep 2013 08:11

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen!

Ik zit op mijn werk te wachten op mijn eerste cliënt!
Moet vandaag tot 17:15.
Vanavond even de radiator op de studeerkamer schilderen, dan kan daar zaterdag het laminaat gelegd worden :).
Verder helemaal niks!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Sep 2013 08:18

Re: Goedemorgen maandag!

Onze ochtend is helemaal niet zo goed :thumbdown:

Mijn man is bezig met de badkamer (dus geen wc, geen douche), we logeren bij mijn moeder, waren vanmorgen om 7u thuis omdat de aannemer langs kwam. Het blijkt dat de muren echt te nat zijn om te beginnen. We moeten plamuur afsteken en een bouwdroger huren. Nu wachten we eigenlijk tot we onze rotzooi naar de stort kunnen brengen en de bouwdroger kunnen gaan huren. Het is maar de vraag wanneer ze dan wél kunnen beginnen. Pffft.
L2014 & H2017
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 08:24

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen!

Parissienne, succes in het ziekenhuis!
Koko, succes bij de fysio!
Mzcharlotte, vervelend.. Ik hoop dat ze alsnog snel kunnen beginnen.

Ik zit op mijn werk, moet werken tot half 5 en vanavond verder met de administratie uitzoeken. Ik heb de afgelopen maanden alles op een stapel gelegd in plaats van het netjes in mappen te stoppen, dus dat wil ik even uitgezocht hebben. Verder hoef ik niets vanavond, lekker bankhangen!

Fijne dag iedereen.
<<

Anoniem91

Bericht 23 Sep 2013 09:03

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen!

Hier lekker geslapen, ondertussen de kids naar school en naar de oppas.
Ik zit nu even rustig aan een kop koffie en ga vandaag rommelen in huis en vanmiddag even voorraad boodschappen aanleggen en even bijslapen. Gister een super leuke verjaardag gehad, lekker met mensen om me heen waar ik zelf zin in had, super lieve en leuke kadootjes gekregen. En uiteindelijk zijn we gister nog lekker met mijn moeder en schoonouders uiteten geweest. Ik voelde me voor het eerst sinds jaren echt jarig.

Fijne dag all!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Sep 2013 09:05

Re: Goedemorgen maandag!

Leuk is dat hé, Weetjewel, als je je weer eens écht jarig hebt gevoeld?

Mszcharlotte, ik las het net op FB inderdaad. Wat vervelend zeg!
<<

Anoniem91

Bericht 23 Sep 2013 09:10

Re: Goedemorgen maandag!

Ja echt wel, zijn ook maar weinig mensen langs geweest want ik heb er altijd een hekel aan om het te vieren, nu waren gister mijn schoonouders, moeder, broertje, schoonzusje en drie vrienden langs geweest. Ik vond het helemaal prima, ook vrijdag nacht na sluit hebben mijn collega's voor me gezongen en heb ik lieve kadootjes van ze gekregen. Gewoon helemaal goed dus!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Sep 2013 09:14

Re: Goedemorgen maandag!

Klinkt als een gezellig verjaardagsweekend!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Sep 2013 09:22

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen

Ik ben alweer aan het werk. Vanavond weer sporten

Iedereen fijne dag vandaag
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 23 Sep 2013 09:30

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen!
Al redelijk vroeg uit de veren vandaag op mijn vrije dag, na 6 dagen gewerkt te hebben. Om 11 uur komt de makelaar mijn verkoopbord ophangen en ik wil voor die tijd nog wat doen in huis.
Verder geen spectaculair programma vandaag, denk vanmiddag lekker Grey's Anatomy kijken.
Fijne dag allemaal!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 23 Sep 2013 10:16

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen,

Zo ik ben al actief geweest, de boodschappen zijn al in huis, de was opgeruimd en al gestreken. Fijne dag allemaal!
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 23 Sep 2013 10:26

Re: Goedemorgen maandag!

Ik heb vakantie. Lig nog in bed! Ga zo boodschappen doen en naar de stad, en bedenken wat ik ga eten vanavond.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Sep 2013 10:57

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen!
Ik was er op tijd uit vanmorgen, want moest voor controle naar het ziekenhuis. Net een hele tijd met mijn moeder aan de telefoon gehangen en nu even tijd voor het forum :) Ik wil vandaag even flink aan de gang met het opruimen van onze studeerkamer. Ik heb een lege kast en een verhuisdoos vol spullen, dus er moet iets te regelen zijn :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 23 Sep 2013 11:09

Re: Goedemorgen maandag!

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk uitgeslapen, had ik blijkbaar even nodig.
Vandaag aan het huiswerk en vanavond met mijn vriend naar mijn ouders.

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem273

Bericht 23 Sep 2013 12:12

Re: Goedemorgen maandag!

Ik ben ook vrij vandaag! Heb uitgeslapen, ontbeten en net 1,5 uur met m'n moeder geskyped. Nu even lunchenedn daarna toch echt sporten. Verder heb ik weinig plannen, ik wil nog stofzuigen en een ladekastje opruimen en daarna uitgebreid koken want ik ga lasagne maken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo