Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 17 Sep 2013 17:47

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Fjell schreef:Ik heb net een weekendje weg geboekt voor mij en mijn vriend in B.eekbergen, begin oktober! Hopelijk wordt het mooi weer, dan kunnen we lekker wandelen/fietsen in de bossen!


Dat is zeker een mooie omgeving daar. Tip: ga naar de plaatselijke Chinees daar de genoemde plaats. Die is erg goed. Wij hebben met zijn twee de Chinese reistafel voor 2 personen helemaal opgekregen. We hadden dan ook zo'm 15 km gewandeld in de heuvelige bossen daar.

Mooi was trouwens het gebrul van de edelherten s'ochtens in het bos want het is bronstijd nu.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 17 Sep 2013 18:56

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Dankjewel voor de tip! Was nog op zoek naar een restaurant dus ga deze zeker onthouden! En ook goed om te weten dat het daar erg mooi is! Ben ook benieuwd of we het gebrul nog zullen horen!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem 49

Bericht 18 Sep 2013 11:37

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Majira schreef:Ik wilde heel graag nog even er tussenuit voordat mijn opleiding begint, maar ik kan niemand vinden die mee wil en wil dit keer niet weer alleen.


En ik zit nu ook al helemaal volgepland! Bah, ik ben er echt even aan toe, maar goed. Dan maar zomer 2014.
<<

Roos

Bericht 18 Sep 2013 14:04

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Mijn vriend en ik gaan altijd in het najaar een weekendje of midweek weg. Vorig jaar was het in oktober een midweek en de jaren daarvoor waren het eind november weekendjes. Dit jaar gaan we dat dus zeker weer doen, zal waarschijnlijk een weekend worden in november.
En het liefste ga ik nog naar Antwerpen voor de kerst, maar ik weet niet of dat haalbaar is.
<<

Anoniem 3

Bericht 19 Sep 2013 09:37

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Wij hebben het er ook al over gehad.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 04 Nov 2013 17:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Sep 2013 20:10

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

Jeej, we hebben geboekt voor de herfstvakantie, 5 dagen Barcelona!
<<

Anoniem 42

Bericht 22 Sep 2013 23:07

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

@ Marin: Mijn dochter is vier als we naar Londen gaan. Ik heb nog geen planning voor dingen die we gaan doen. Sowieso wel naar M&M World en verder denk ik dat ze dingen als de vlucht, het hotel, de metro en uit eten gaan al heel erg indrukwekkend en leuk zal vinden. We gaan er gewoon een beetje rondstruinen en zien wel verder :) .

Verder heb ik ook Kruidvat-vouchers gehaald voor hotelovernachtingen en nu ga ik met de oudste twee dagen (en een nacht) naar zee en met mijn tweede dochter naar de Veluwe.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Sep 2013 08:18

Re: Kriebels voor een lang weekend weg: wie wil ook weg?

AH super leuk!
Misschien is de Hamleys speelgoedwinkel ook leuk voor haar?
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers