Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


jersey kussensloop waar te koop

<<

Anoniem162

Bericht 20 Sep 2013 13:24

jersey kussensloop waar te koop

Ik ben op zoek naar 2 (of meer) kussenslopen van jersey materiaal. Hetzelfde principe als een hoeslaken om je matras heen, dus ook met zo'n stiek aan de onderzijde, dus geen 'normale' kussensloop.
Iemand een idee waar ik dit kan kopen?
Het is voor mijn man zijn (tempur) kussen, nu heeft termpur zelf ook deze kussenslopen maar ze kosten per 2 € 39 dus ik zoek eigenlijk een goedkoper alternatief. De kussenslopen slijten nogal snel en een gewone sloop is veel te groot en zit te los om het kussen (dus ligt niet lekker)
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Sep 2013 13:06

Re: jersey kussensloop waar te koop

Nog nooit van gehoord eigenlijk. Ik heb even voor je gezocht maar ik kom alleen Tempur tegen.
Is het een specifiek Tempur product?

Misschien heb je hier nog iets aan?
http://www.beslist.nl/products/huis_tui ... aal~577871
<<

Anoniem162

Bericht 22 Sep 2013 07:43

Re: jersey kussensloop waar te koop

Het is een tempur kussen en de slopen zijn ook echt van tempur, ik hoopte dat een ander (voornamelijk goedkoper) merk ook zoiets zou hebben.
<<

Anoniem7

Bericht 22 Sep 2013 08:47

Re: jersey kussensloop waar te koop

Misschien dat iemand die handig is, er een paar zelf kan maken van een eenpersoons Jersey-hoeslaken? Die heb je al voor 5 euro bij de Zeeman. Een pakje elastiek erbij en dan heb je er voor €7,50 meteen 3 of 4 :)
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 22 Sep 2013 13:00

Re: jersey kussensloop waar te koop

Maple schreef:Misschien dat iemand die handig is, er een paar zelf kan maken van een eenpersoons Jersey-hoeslaken? Die heb je al voor 5 euro bij de Zeeman. Een pakje elastiek erbij en dan heb je er voor €7,50 meteen 3 of 4 :)


Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar dit vind ik wel een goede tip! Of misschien kun je hoezen voor verschoningskussens nemen, die zijn ook vaak van jersey en komen qua maat al redelijk in de buurt denk ik. Hema heeft ze sowieso.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Sep 2013 17:27

Re: jersey kussensloop waar te koop

Ik heb eens voor je gezocht want ik had nog nooit gehoord van Jersey kussenslopen ( terwijl ik in een woon/slaap winkel werk ) maar ik heb deze voor je gevonden. Jersey kussenslopen worden geloof ik helemaal niet in de winkel verkocht.

http://www.marksandspencer.eu/Jersey-ku ... j8L8IbIZd0

Maar Maple haar idee is het wel beste en het goedkoopste
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers