Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Origineel kraamkado

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 02 Sep 2013 06:45

Origineel kraamkado

Deze staat er ook nog niet!

Vanavond gaan wij op kraamvisite bij de baas van mijn man. Ze hebben een meisje gekregen en ik wil niet met een suf kado aankomen. Iemand een idee? Ik vind zelf boekjes heel leuk of een toilettasje. Ik zit te denken aan een rituals babypakket is dat leuk?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem 77

Bericht 02 Sep 2013 07:35

Re: Origineel kraamkado

Ik wist niet dat je rituals babyproducten hebt, wat leuk!
Een toilettasje vind ik erg leuk! Ik vond het leuk om cadeaus voor over een tijdje te krijgen. Zwembroek vond ik ook erg leuk. Boekjes doen het altijd goed.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 02 Sep 2013 07:59

Re: Origineel kraamkado

ik geef meestal een eerste tandenborstel met tandpasta van j&j.
afhankelijk van het geslacht doe ik er j&j gel of haarelastiekjes bij
en een truitje met flockfolie
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem123

Bericht 02 Sep 2013 08:12

Re: Origineel kraamkado

Ik geef de laatste tijd ook vaak een tandenborstel en tandpasta en nog meer kleine dingetjes in een herinneringsdoos wat ik zelfgemaakt heb.
Als je echt iets origineels wilt geven dan 'moet' je iets zelf maken. Ik heb ook al een paar keer naam vlaggetjes gegeven.
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Sep 2013 09:00

Re: Origineel kraamkado

Tandenborstel met tandpasta, besteksetje, regenlaarsjes, vlaggenslinger met naam (bijv. hoera .... is jarig), tandendoosje, speenketting met naam, truitje/romper met flockfolie, rugtasje voor bijv naar de opvang, voorleesboekje met de naam erin verwerkt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers