Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toekomstplannen

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Sep 2013 20:49

Re: Toekomstplannen

Jeetje Loura, wat een rotsituatie inderdaad.. Ik zou ook niet toegeven en die jaren gebruiken hoor. Zoals hier al gezegd, hij is degene die opeens alles anders wil. Dat is sowieso al k*t, maar hij kan niet verwachten dat jij dan maar degene bent die alles opgeeft en overhoop gooit. Als hij iets voor zichzelf wil, moet hij dat ook zelf regelen.
Zijn jullie trouwens samen in jullie woning gegaan of woonde een van jullie er al?

En tsja, toekomstplannen.. In het ideale plaatje wil ik over 5 jaar een vaste baan voor ons beide, getrouwd zijn, een leuk huisje hebben en 2 kindjes, maar zoals het tot nu toe gaat twijfel ik of dit er allemaal in zit.. Op dit moment ben ik al blij dat we beide werk hebben, ook al is het op uitzendbasis. De rest zien we wel weer als de tijd daar is.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 19 Sep 2013 22:41

Re: Toekomstplannen

Valerie schreef:Loura, war een rotsituatie zeg! Het lijkt me echt heel naar voor je dat je vriend op zolder woont en graag een eigen huisje wil. Als hij erg in de war is, is het wellicht een idee voor hem om in therapie te gaan (al kost het verwerken van een overleden naaste ook gewoon veel tijd).
Het lijkt me verstandig dat hij via z'n makelaar andere woonruimte gaat zoeken. Dat jij je huis opgeeft (en je 11 jaar aan inschrijving) terwijl je er graag woont lijkt me echt iets om achteraf spijt van te krijgen.
Fijn dat je vriendenkring aan het uitbreiden bent. Dan heb je daar straks ook wat afleiding en hopelijk wat steun aan.
Mocht je eens zin hebben om een spelletje te spelen o.i.d., ik woon in de buurt..

Wat lief :)

Ik heb het wel voor gesteld om in therapie te gaan maar hij vind dat onzin. Hij heeft nog 1 broer en vader en alledrie tonen ze amper emotie en praten ook nergens over. Dat lijkt mij sowieso niet goed als je net je moeder/vrouw bent verloren. Ik ben bang dat op een latere leeftijd die emoties alsnog komen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 19 Sep 2013 22:44

Re: Toekomstplannen

Cinnamon schreef:Jeetje Loura, wat een rotsituatie inderdaad.. Ik zou ook niet toegeven en die jaren gebruiken hoor. Zoals hier al gezegd, hij is degene die opeens alles anders wil. Dat is sowieso al k*t, maar hij kan niet verwachten dat jij dan maar degene bent die alles opgeeft en overhoop gooit. Als hij iets voor zichzelf wil, moet hij dat ook zelf regelen.
Zijn jullie trouwens samen in jullie woning gegaan of woonde een van jullie er al?

En tsja, toekomstplannen.. In het ideale plaatje wil ik over 5 jaar een vaste baan voor ons beide, getrouwd zijn, een leuk huisje hebben en 2 kindjes, maar zoals het tot nu toe gaat twijfel ik of dit er allemaal in zit.. Op dit moment ben ik al blij dat we beide werk hebben, ook al is het op uitzendbasis. De rest zien we wel weer als de tijd daar is.

We zijn er samen in gaan wonen en 80% van de spullen in huis zijn ook van mij, we hebben een aantal dingen samen gekocht. Ik denk dat hij in zijn achterhoofd ook wel weet dat het voor mij veel lastiger is om weg te gaan. Hij dwingt ook niet ofzo maar hij zegt wel dat we allebei opzoek moeten naar iets anders en diegene die als eerst een woning heeft weg moet.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Sep 2013 22:53

Re: Toekomstplannen

Cinnamon schreef:En tsja, toekomstplannen.. In het ideale plaatje wil ik over 5 jaar een vaste baan voor ons beide, getrouwd zijn, een leuk huisje hebben en 2 kindjes, maar zoals het tot nu toe gaat twijfel ik of dit er allemaal in zit.. Op dit moment ben ik al blij dat we beide werk hebben, ook al is het op uitzendbasis. De rest zien we wel weer als de tijd daar is.


:hug:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Sep 2013 23:58

Re: Toekomstplannen

Wat ik in de toekomst wil bereiken is ook vooral rust, op diverse gebieden.
Duidelijkheid over mijn woonsituatie, niet meer het gedoe met een huisgenoot en het wel of niet hier kunnen blijven wonen.
Mijn studie afmaken (nog ruim 2 jaar :thumbdown: ), en daarna gewoon een vaste baan en stabiel salaris hebben.
Hopelijk een leuke man tegenkomen.
Eindelijk weer normaal verdienen na mijn studie, kunnen sparen, en eens wat mooie reizen kunnen maken.
En dan uiteindelijk hoop ik ooit een kindje te mogen krijgen, maar dat is een wens die zó verschrikkelijk ver weg lijkt/is.
<<

Anoniem123

Bericht 20 Sep 2013 08:50

Re: Toekomstplannen

Ik hoop in de toekomst een tweede kindje te mogen krijgen en een andere baan. Ik doe mijn werk als bso leidster heel graag maar het voegt straks niet meer qua uren als S naar school gaat. Ik moet juist na schooltijd en in schoolvakanties werken. Misschien een opleiding, al zie ik dat nog niet het komende jaar gebeuren.
<<

Anoniem119

Bericht 20 Sep 2013 09:16

Re: Toekomstplannen

Sarahkey, waarom noemen jullie je zoon toch de directeur? Is hij zo'n streng baasje dat thuis de boel dicteert?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 21 Sep 2013 22:19

Re: Toekomstplannen

Ik had wilde plannen,studeren,andere functies op m'n werk etc...
Gestudeerd heb ik,functies zijn er niet en ik vind het ook wel even fijn.
In maart ga ik nog een halve dag erbij werken en voor de rest zorg ik thuis voor A.

Tegen alle verwachtingen in vind ik het allemaal wel best zo. Ik doe genoeg op m'n werk en qua bijscholing om ,mochten die opties er zijn, andere dingen te gaan doen maar eerst frustreerde het me dat ik niet vooruit kom maar dat gevoel is weg. Ik heb een sowieso leuk werk en ik vind die paar dagen thuis met m'n dochter heerlijk.

En er komen allemaal leuke dingen op m'n pad zoals straattheaterklussen waar ik eerst geen tijd voor had en nu wel!
<<

Anoniem30

Bericht 21 Sep 2013 22:25

Re: Toekomstplannen

Het is moeilijk te plannen omdat je gewoon niet weet hoe je leven loopt met werk/geld/gezondheid. Maar ik hoop tussen nu en vijf jaar getrouwd te zijn, in ieder geval 1 kindje te hebben en mijn vriend in de functie die hij nu heeft, met veel plezier & ik een baan die goed te combineren is met mijn gezondheid en voorkeursleven (kindjes!)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Sep 2013 05:24

Re: Toekomstplannen

Loura: wat een vervelende situatie, sterkte meid! Lijkt mij moeilijk om het idee te hebben dat alles functioneert als een relatie maar hij als het ware leeft in een andere wereld en op zolder slaapt. Jammer dat hij er zo over denkt maar als jij het zo fijn vind in jullie huisje dan zou ik die niet zomaar opgeven. Klinkt hard maar laat hem maar iets anders zoeken.
Hopelijk kom jij of jullie samen er beter uit!

De toekomstplannen die ik heb zijn eigenlijk: het afmaken van mijn studie (door persoonlijke omstandigheden loop ik nu ruim een jaar achter) en ik wil eigenlijk eind 2014 mijn studie hebben afgerond. Als ik eind van de zomer 2014 het idee heb dat dat mij gaat lukken dan gaan we waarschijnlijk een poging wagen voor een tweede kindje. Als dat allemaal goed gaat dan hoop ik na een aantal jaar iets met mijn HBO studie facilitair management te kunnen doen (mijn werkgever heeft mij die studie niet voor niets aangeboden denk ik dan). Verder heb ik nog geen concrete plannen. Ik hoop dat ik na 2014 als alle "ellende"(lees vriend in schuldsanering en in de WW etc. afgelopen is) iets minder te kunnen gaan werken zodat ik iets meer thuis kan zijn voor ons zoontje. Verder zie ik wel hoe het gaat lopen.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers