Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit in je uppie?

<<

Anoniem288

Bericht 21 Sep 2013 19:26

Re: Uit in je uppie?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 21 Sep 2013 20:02

Re: Uit in je uppie?

Ik doe het wel als ik toevallig eens een keer een zaterdag avond vrij ben. Ik ga dan wel als eerste naar m'n werk (geen kroeg maar wel een soort van uitgaansgelegenheid) en ken dus sowieso iedereen daar die er werkt+veel vaste gasten. Meestal komt er dan vanzelf wel iemand/een bekende/collega's om de rest van de kroegen af te gaan.

Bandjes oid zou ik dan weer minder snel alleen doen, dan voel ik me wat meer opgelaten. Maar als ik echt wil ga ik wel (ben snel genoeg weer thuis)
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 21 Sep 2013 20:26

Re: Uit in je uppie?

Night Owl schreef:Winkelen doe ik bijna altijd alleen, no problem :cheering:


Dat vind ik zelfs fijn, alleen winkelen. Geen gedoe en geslenter, onnodig rondlopen etc. Ik hou van gericht en goed winkelen :)
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Artemis

Bericht 21 Sep 2013 21:10

Re: Uit in je uppie?

Zonder iets om naar te kijken zou ik ook niet alleen gaan hoor, maar dit beviel goed.

Winkelen doe ik altijd alleen eigenlijk,en ik durfde nooit in mijn eentje op een terras te gaan zitten of ergens koffie te drinken, maar dat doe ik inmiddels wel. Gewoon een boek mee, of een tijdschrift en gewoon lekker ergens gaan zitten. Heerlijk juist, mensen kijken en ondertussen niet hele verhalen hoeven houden.
<<

Anoniem 48

Bericht 21 Sep 2013 23:00

Re: Uit in je uppie?

Uit gaan zou ik niet snel alleen doen. Heb wel eens alleen wat gedronken in een café, dat vind ik heerlijk tijdens het shoppen. Shoppen doe ik ook graag alleen. Wil nog een paar dingen alleen doen, zo wil ik binnenkort alleen even weg en nog een keer alleen naar de bios.
Morgen ga ik denk ik ff alleen op het terras zitten als mijn vriend bezig is met spelletjes :)
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers