Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naar de kapper *update*

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Sep 2013 21:48

Naar de kapper *update*

Ik wil binnenkort naar de kapper maar ik twijfel wat ik wil doen. Mijn haar is een tijdlang mooi vol geweest maar nu wordt het langzaamaan (bedankt hormonen) weer dunner en als ik er niks mee doe is het futloos en slap. Het klit ook verschrikkelijk snel. Ik slaap nu vaak met een knotje zodat er wat meer volume in komt.

Zo zit het nu:

Afbeelding

Hier heb ik het dus de hele nacht in een knot gehad en er 's ochtend mousse in gedaan. Wat ook nog een nadeel is is dat D. steeds meer om zich heen begint te grijpen en dus al regelmatig mijn haar te pakken heeft. Hierdoor heb ik het de laatste tijd een stuk vaker in een staart/knotje.
Ik heb het ook wel eens een stuk korter gehad. Dat zag er zo uit:

Afbeelding

Het kan dan nog in een staartje en het is gelijk weer een stuk voller. Ik heb er alleen zo lang over gedaan om mijn haar op deze lengte te krijgen dus ik ben bang dat ik spijt krijg als ik het laat afknippen.

Wat is jullie advies? Of hebben jullie nog een andere briljante tip?

Edit: En zo is het geworden:

Afbeelding

Niet heel veel veranderd, voornamelijk de puntjes en weer in model geknipt. :)
Laatst gewijzigd door Milady op 20 Sep 2013 13:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 13 Sep 2013 06:06

Re: Naar de kapper

Ik vind je haar echt prachtig zo lang! Misschien wat lange lagen knippen?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem177

Bericht 13 Sep 2013 07:09

Re: Naar de kapper

Waarom gewn high en lowlights? En ik zou in je gezicht wat meer lagen doen zodat het niet zo hangt in je gezicht.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 13 Sep 2013 08:21

Re: Naar de kapper

Ik zou ook doen zoals bambina zegt. Dan lijkt het door de kleuren en lagen al een stuk voller. Want je hebt wel supermooi haar (vind ik)
Afbeelding
Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 13 Sep 2013 08:34

Re: Naar de kapper

Ik vind de lengte mooi, ik zou alleen een lok nemen en wat meer lagen aan de voorkant.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 13 Sep 2013 17:33

Re: Naar de kapper

Ik vind dat iets kortere ook wel leuk staan, maa ik ben ook niet zo van het hele lange haar. Als je twijfelt zou ik het alleen niet echt korter knippen, voor het geval dat je spijt krijgt...
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 13 Sep 2013 17:59

Re: Naar de kapper

Ik zou het niet zo kort doen als de tweede foto, maar er wel een stukje afhalen. De lengte van je voorste lagen vind ik erg mooi.
Dan heb je nog wel lang haar, maar waarschijnlijk toch weer wat meer volume.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 13 Sep 2013 22:28

Re: Naar de kapper

Zou er een stuk vanaf laten halen, zeker omdat je zegt dat het redelijk snel in de knoop zit. Vaak is dat met een goed stukje eraf veel minder. Maar zou het niet zo kort doen als de tweede foto, dus toch wat langer houden en flink wat lagen erin. Ik vind je haarkleur je nu vrij bleek maken, miss. is een iets donkere tint wat mooier bij je huid.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 13 Sep 2013 23:15

Re: Naar de kapper

Ik zou er een klein stukje vanaf laten halen en dan lagen erin laten knippen. Langer haar vind ik je mooier staan dan de 2e foto met een korter kapsel.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 14 Sep 2013 02:57

Re: Naar de kapper

Ik zou er een klein stukje af laten halen en het dan in laagjes laten snijden i.p.v. knippen, dat had hier een mooier effect dan knippen. Het werd er "springeriger"van (sorry ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, het kreeg in ieder geval meer volume) Ik vind dat langere haar jou mooi staan!
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Sep 2013 07:26

Re: Naar de kapper

Dus eigenlijk zoals ik het dus altijd doe. Weer een stukje er af en de lagen bijknippen. :P
Een lok heb ik al wel eerder gehad maar dat blijft bij mij niet zitten. Heel jammer want ik vind het wel erg leuk.
Misschien dat ik dan een langere lok neem die wel in een staart past. Ik ga even opzoek naar plaatjes. :)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 20 Sep 2013 13:50

Re: Naar de kapper *update*

Update! Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Foto staat in de openingspost.
<<

Anoniem9

Bericht 20 Sep 2013 22:40

Re: Naar de kapper *update*

Ik zie geen verschil.. Dat kortere staat je mijns inziens veel beter!
<<

Anoniem177

Bericht 20 Sep 2013 23:36

Re: Naar de kapper *update*

Ik vind het niet zo leuk om eerlijk te zijn. Het haar hangt maar langs je gezicht..beetje sluikerig.
Ik zou ook nog gaan voor highlights erdoor, daarmee maak je het kapsel veel speelser.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 21 Sep 2013 07:34

Re: Naar de kapper *update*

Ik vind dat korte je het leukst staan
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Sep 2013 09:41

Re: Naar de kapper *update*

Dat mag. :)
Ik heb vrij dun haar en de kapper raadt mij juist aan on het zoveel mogelijk op 1 lengte te houden omdat ik anders bijna niks over hou. En verven wil ik nog gaan doen maar had daar nu even geen geld voor.
<<

Anoniem177

Bericht 21 Sep 2013 10:30

Re: Naar de kapper *update*

Als jij met dun haar lagen neemt krijg je van die slierten. In je gezicht zou je prima lagen kunnen doen. En inderdaad verven kost een hoop geld.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:48

Bericht 21 Sep 2013 11:35

Re: Naar de kapper *update*

Mooi hoor!maar jij bent sowieso prachtig.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Sep 2013 12:07

Re: Naar de kapper *update*

CHURRITO schreef:Mooi hoor!maar jij bent sowieso prachtig.


Wat lief! Dank je wel. :)
<<

Anoniem29

Bericht 21 Sep 2013 12:08

Re: Naar de kapper *update*

Ik vind dit je gewoon mooi staan hoor!

Misschien een paar kleine laagjes rond je gezicht, maar verder zou ik het lekker zo laten. Zijn die krullen/slag van jezelf?
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Sep 2013 12:14

Re: Naar de kapper *update*

Intoxicated schreef:Ik vind dit je gewoon mooi staan hoor!

Misschien een paar kleine laagjes rond je gezicht, maar verder zou ik het lekker zo laten. Zijn die krullen/slag van jezelf?


Dank je! En het is wisselend per dag of ik steil haar heb of wat slag. En het ligt er ook aan wat ik doe met mijn haar. Het is in ieder geval niet super steil. :)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]