Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uitvaartverzekering

<<

Anoniem7

Bericht 19 Sep 2013 20:04

Re: Uitvaartverzekering

Ik heb er ook eentje bij Monuta, die hebben m'n ouders ooit eens voor me afgesloten toen ik 16 was ofzo, betaal daardoor ook een heel minimaal bedrag. Ik wil gecremeerd worden, van het bedrag wat na overlijden uitgekeerd wordt, kan makkelijk een uitvaart georganiseerd worden.
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Sep 2013 20:31

Re: Uitvaartverzekering

Ik heb er wel eentje afgesloten. Op dit moment zou ik niet voldoende spaargeld hebben om zoiets mee te kunnen bekostigen, en ik wil mijn nabestaanden er dan absoluut niet mee opzadelen. Omdat ik ook niet in de toekomst kan kijken hoe het er dan voor staat en wanneer het geld nodig is, vond ik het wel zo verstandig om hier voldoende voor verzekerd te zijn. En al is het een beetje anders, door maandelijks je premie te betalen, 'spaar' je ook je uitvaart bij elkaar.

In elk geval kan ik er niet over uit dat er mensen zijn die geen verzekering hebben, maar ook zelf niks opzij hebben gezet. Zo heeft mijn ex geen verzekering, want dat kan hij als het nodig is hopelijk dan wel van spaargeld doen. Ik hoop het ook, maar stel dat er nu iets gebeurt komt de schuld misschien wel bij ons dochtertje terecht.. Als je het kunt betalen door te verzekeren of zelf voldoende opzij te houden, zou ik het zeker doen. Nabestaanden hebben al genoeg aan hun hoofd.
<<

Anoniem2

Bericht 19 Sep 2013 21:13

Re: Uitvaartverzekering

Man, ik en de beiden meiden hebben een uitvaartverzekering. We zitten allen bij Klaverblad.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 20 Sep 2013 20:30

Re: Uitvaartverzekering

Ik heb geen uitvaartverzekering. Op het moment dat wij ons daar in gingen verdiepen hadden we genoeg spaargeld op onze rekening en hebben we besloten te zorgen dat we dat apart houden voor een uitvaart. Laatst had ik een gesprek met een verzekeringsagente en zei adviseerde om een afkoopsom (geloof ik) af te sluiten. Daar ga ik me nog even in verdiepen. Het zag er wel gunstig uit! Dan wordt je inleg ieder jaar meer waard en je krijgt meer rente als bij de bank. Volgens mij werd het evt. resterende bedrag na de uitvaart uitgekeerd aan de nabestaanden.
We zijn toen bij de berekening uit gegaan van €8.000 maar mocht ik het af gaan kopen dan ga ik misschien wel iets meer inleggen, voor de zekerheid.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Sep 2013 09:25

Re: Uitvaartverzekering

Ik ben ook ruim vijf jaar geleden een uitvaartverzekering afgesloten bij Monuta. Ik vind het toch wel een fijn idee om zelf voor die kosten te sparen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers