Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst! :)

<<

Anoniem315

Bericht 17 Sep 2013 12:35

Re: Herfst! :)

De eerste maanden van de herfst vind ik 't fijnst. De regen, de wind, donkere dagen... Heerlijk!

Ik ben een herfstkind en ons kind wordt dat ook, als het allemaal goed gaat :king:

Oh, en als je dan op je paard door het bos rijdt.... Die geuren en mooie kleuren... Dat geeft mij echt een gelukzalig gevoel.

Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 17 Sep 2013 12:53

Re: Herfst! :)

Heerlijk seizoen! Huis is ook al herfst-achtig versierd. Zo gezellig altijd.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Sep 2013 12:55

Re: Herfst! :)

Boeh.. ik haat kou.. ik haat winter en herfst.. regen baaaaaahh..
Heb het ijs koud, zit met dikke sokken en mijn badjas aan.. serieus: bah..

Ik wil zomer :(
<<

Dharma

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:29

Bericht 17 Sep 2013 16:26

Re: Herfst! :)

Ik vind het ook heerlijk. De zomer was erg mooi en fijn maar laat de herfst maar komen :dance:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Sep 2013 16:38

Re: Herfst! :)

Ik ben net heerlijk natgeregend in dit heerlijke herfstweer :wink:
Moet vanavond nog een keer de deur uit, maar ga dan lekker met de auto denk ik :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 17 Sep 2013 16:46

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst een heel mooi seizoen, die kleuren zijn zo prachtig. De regen mag van mij achterwege blijven.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 17 Sep 2013 17:44

Re: Herfst! :)

Ja de regen is het enige minpuntje aan de herfst, maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat.
Als je niet (meer) naar buiten hoeft, lekker huispakkie aan ( :P ) en ervan genieten dat je lekker droog en warm zit en niet meer weg hoeft. En dat met het rustgevende geluid op de achtergrond van de regenbui :).
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 18 Sep 2013 13:41

Re: Herfst! :)

Ik vind het heerlijk, naar buiten met harde wind. En al die kleuren, en het ruikt zo lekker!
Waar ik dan weer niet zo goed tegen kan is dat het ineens weer 20 graden wordt na een paar dagen met echte herfst temperaturen.
Haha het lijkt ook nooit goed.
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 18 Sep 2013 14:21

Re: Herfst! :)

De herfst is echt mijn favoriete seizoen. De rest van de seizoenen heeft ook wat, zeker, maar ik vind de herfst gezellig en knus en ik hou van de geur van herfst.

De regen is wel minder, maar als je binnen zit is regen wel supergezellig vind ik haha.
<<

Anoniem168

Bericht 18 Sep 2013 14:36

Re: Herfst! :)

Vind de herfst echt een fijn seizoen, het is mijn favoriete seizoen ook. Ben niet zo'n warmte typje en met blote armen/ benen. Ik vind het ook heerlijk dat het nu al een stuk vroeger donkerder wordt, gezellig zo 's avonds met kaarsjes aan en een kopje thee. Ook kan ik echt genieten van de regen en de geur.
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 18 Sep 2013 15:06

Re: Herfst! :)

Ik vind het erg gezellig de herfst, thuis de kaarsjes weer aan heerlijk. Nadeel vind ik de regen en...spinnen brrrrrrrrr De winter heb ik helemaal geen zin in, veeeel te koud.
Afbeelding


Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 18 Sep 2013 15:34

Re: Herfst! :)

Ik ben ook dol op de herfst, maar ik ben ook best wel een huismusje en als het heel veel mooi en warm weer is dan voel ik me verplicht om naar buiten te gaan. (Kan ook leuk zijn, maar bij weken achter elkaar mooi weer, heb ik ook wel zin om weer lekker binnen te zijn).
De dingen die ik fijn vind aan de herfst worden hier ook veel genoemd.
Daarnaast houdt ik ook van de overgang van de verschillende seizoenen, dus ben eigenlijk wel blij met het weer in Nederland. Alleen nog even een goede storm paraplu aanschaffen want regenpakken vind ik dan weer niks.
Make happy memories
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 18 Sep 2013 15:39

Re: Herfst! :)

Ik vind de herfst ook een heerlijk seizoen. Regen doet me niet zoveel eigenlijk. N zal hoe dan ook naar school moeten en weer worden gehaald, dus ik word vaak genoeg zeiknat geregend, maar zo erg vind ik het niet.
Afbeelding
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 18 Sep 2013 19:11

Re: Herfst! :)

Maple schreef:Nee, je bent niet de enige, ik vind het ook heerlijk! Eigenlijk is de zomer zelfs m'n minst favoriete seizoen.

Jep! Hier sluit ik me bij aan.
Leven en laten leven
<<

Lilac

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:11

Bericht 18 Sep 2013 20:23

Re: Herfst! :)

Elke seizoen heeft wel iets moois, maar het nadeel van de herfst vind ik dat het dan opeens zo snel weer kouder gaat worden, en dat dat vervolgens maanden duurt. Natuurlijk kan ik me daar wel op kleden, maar ik blijf het vaak alsnog koud hebben. En ik heb dan veel meer last van mijn spieren.

Ik vind het wel leuk als ik knus op de bank zit met een dekentje, kaarsjes aan heb en de regen tegen de ramen klettert.
Goed boek en een kop thee erbij en ik heb mijn geluksmomentje :)
Afbeelding
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 18 Sep 2013 20:27

Re: Herfst! :)

Ik hou van de wisselingen en eigenlijk elk seizoen, maar zit ook echt te genieten nu! Was zelfs een beetje teleurgesteld toen het hier afgelopen zondag mooi en zonnig was. Zat al klaar met mn kaarsjes ;)
Heb de seizoenen zo gemist toen ik op Curacao woonde, waar ik nu woon zie ik het overal om mee heen... Kwam hier in de winter dus ben bijna het rondje rond!

Wil eigenlijk ook zo graag shoppen! Maar nog even spare voor de huwelijkreis en dan kunnen we het eindelijk eens wat rustiger gaan doen met sparen :) heb in januari al een shopweekend gepland staan, jahoe!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Sep 2013 20:41

Re: Herfst! :)

Ik verander met het vallen van het vroege donker altijd pertinent in een soort moppersmurf en ik leef zo begin april weer op. :thumbdown:
Ik probeer er echt tegen te vechten maar het is niet makkelijk. Ik heb dan ook wel licht therapie voor de donkere dagen.

Ik vind de kleuren prachtig trouwens en ik kan genieten van een middelmatige koude zonnige herfst/winterdag. Maar de echte korte donkere dagen vind ik vreselijk!
<<

anoniem39

Bericht 18 Sep 2013 21:00

Re: Herfst! :)

Ik vind het lekker dat het weer herfst is.
Maar ik vind alle seizoenen wel wat hebben.
Zoals nu lekker iedere avond kaarsjes aan, gezellig!
<<

Anoniem 63

Bericht 18 Sep 2013 21:45

Re: Herfst! :)

Happi schreef:Ik verander met het vallen van het vroege donker altijd pertinent in een soort moppersmurf en ik leef zo begin april weer op. :thumbdown:
Ik probeer er echt tegen te vechten maar het is niet makkelijk. Ik heb dan ook wel licht therapie voor de donkere dagen.

Ik vind de kleuren prachtig trouwens en ik kan genieten van een middelmatige koude zonnige herfst/winterdag. Maar de echte korte donkere dagen vind ik vreselijk!


Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, want ik word ook op z'n zachts gezegd niet vrolijker van de herfst/winter en vooral het gebrek aan zonlicht. Heb jij zelf een lamp? Wat levert het je op, maakt het echt verschil?
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Sep 2013 09:30

Re: Herfst! :)

Ik heb zelf een lamp gehad, maar de bedoeling is dan dat je élke dag vóór het licht is ongeveer 20 minuten met die lamp in je gezicht moet doorbrengen.
Dat betekende voor mij dat ik elke ochtend om 06.00 uur aan de eettafel zat om mijn licht maar te krijgen, dat werkte niet.
Ik werk in een ziekenhuis (niet ín het ziekenhuis maar heb een kantoor ín het ziekenhuis zeg maar) en daar kan ik nu 1x in de week in zo'n enorme lichtkabine. En ja, het werkt. Ik ga over een week of 2 weer starten.

Het is wel belangrijk dat je echt op tijd begint, dus niet pas wanneer je al last hebt. Ga veel naar buiten overdag, ook in de herfst als het regent en eet gezond. Het helpt allemaal een beetje. Bovendien gebruik ik een philips wake up light om wakker te worden, dat scheelt ook de helft.

Maar wat écht zou schelen is wanneer we oktober/november/december/januari/februari konden overslaan ;-). Vieren we sint in April, ook leuk! :thumbup:
<<

Anoniem123

Bericht 19 Sep 2013 12:23

Re: Herfst! :)

Ik houd ook erg van de herfst. Heerlijk dat kneuterige binnen met kaarsjes, dekentje op de bank, haakwerkje en stoofpotjes. Sinterklaas vind ik altijd een erg leuke tijd voor de kinderen en vooral nu ik zelf een kind heb.
Wandelingen in het bos, heerlijk!

Alleen ik moet er erg aan wennen dat ik het nu koud heb... voorheen toen ik nog wat dikker was liep ik tot in januari met tshirtjes aan. Ik mis nu echt een speklaag en heb het nu al erg koud.
<<

Anoniem73

Bericht 19 Sep 2013 13:42

Re: Herfst! :)

Ik vind de kou eigenlijk niet leuk maaar vind hetnheerlijk om de verwarming aan te hebben en met een dekentje op de bank te kruipen kijkend naar de blaadjes en de regen op het raam :)
<<

Anoniem29

Bericht 19 Sep 2013 14:01

Re: Herfst! :)

Ik vind persoonlijk een zonnebank ook echt al heel veel helpen. En verder zo veel mogelijk de zon pakken als hij er is. Ik ga in de winter ook gerust met een dikke trui even buiten op een bankje in de volle zon zitten. Dat is echt zo lekker voor je gezicht.
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Sep 2013 20:04

Re: Herfst! :)

Happinaz schreef:Ik heb zelf een lamp gehad, maar de bedoeling is dan dat je élke dag vóór het licht is ongeveer 20 minuten met die lamp in je gezicht moet doorbrengen.
Dat betekende voor mij dat ik elke ochtend om 06.00 uur aan de eettafel zat om mijn licht maar te krijgen, dat werkte niet.
Ik werk in een ziekenhuis (niet ín het ziekenhuis maar heb een kantoor ín het ziekenhuis zeg maar) en daar kan ik nu 1x in de week in zo'n enorme lichtkabine. En ja, het werkt. Ik ga over een week of 2 weer starten.

Het is wel belangrijk dat je echt op tijd begint, dus niet pas wanneer je al last hebt. Ga veel naar buiten overdag, ook in de herfst als het regent en eet gezond. Het helpt allemaal een beetje. Bovendien gebruik ik een philips wake up light om wakker te worden, dat scheelt ook de helft.

Maar wat écht zou schelen is wanneer we oktober/november/december/januari/februari konden overslaan ;-). Vieren we sint in April, ook leuk! :thumbup:


Oh, dat wordt niks inderdaad, ik ben al geen ochtendmens :nopompom:.
Dat klinkt wel gaaf, een lichtcabine, haha!
<<

Anoniem315

Bericht 20 Sep 2013 20:34

Re: Herfst! :)

MORGEN is het echt herfst! :cheering:

En onze baby wordt dus sowieso een herfst-baby, net als zijn/haar moeder :heart:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron