Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn fijne handschoenen?

<<

Anoniem 82

Bericht 20 Sep 2013 11:24

Wat zijn fijne handschoenen?

Voordat het echt koud wordt, wil ik maar vast op zoek naar handschoenen. Maar elk jaar hebben we ruzie met de handschoenen, heb nog geen echt fijne weten te vinden. Aangezien ze toch weer nieuwe nodig heeft, dacht ik eens even kijken of hier iemand een goede tip heeft. Het liefst geen handschoenen met allemaal aparte vingers, tenzij ze ondanks de vingers makkelijk aan gaan. Ben benieuwd, hopelijk hebben we dit jaar meer geluk met de handschoenen!
<<

Anoniem7

Bericht 20 Sep 2013 11:29

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Ik vind zelf gevoerde handschoenen een verschrikking om aan te krijgen, als pedagogisch medewerker die op winterdagen tien kinderen van handschoenen moet voorzien vind ik het héél fijn als het gewoon van die gebreide zijn. Zonder voering.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Sep 2013 11:54

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Ik heb voor Yrsa een das met van die zakjes aan de uiteinden waar ze haar handjes in kan stoppen als ze het koud heeft, dat vind ik handiger dan handschoenen, want die wil ze toch niet aan. Ik vind handschoenen zelf ook een verschrikking, het moet wel -20 zijn voor ik die aantrek. Zo onhandig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Sep 2013 12:07

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Ik vind wantjes eigenlijk niet zo erg om aan te doen. Ik doe altijd eerst de wanten aan en dan de jas pas, gaat prima. Gebreide wanten zou ik juist niet kopen want die worden zo snel vies en nat als ze buitenspelen.
Zoiets vind ik handig omdat je ze onderaan losser en vaster kan doen met het klitteband:
http://www.hm.com/nl/product/11650?article=11650-A
<<

Anoniem162

Bericht 20 Sep 2013 12:40

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Dat soort wanten heb ik dus liggen Liadan maar ik krijg daar zijn handen echt niet in, dat gevoerde is te veel/te dik. De gebreide had hij vorig jaar, ik vond het wel fijn.
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Sep 2013 13:03

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Ik vind handschoenen zelf ook eigenlijk bijna nooit echt heel fijn. Maar zeker voor op de psz waar ze vaak een uur buitenspelen, vind ik het wel fijn dat ze lekker warme handschoenen heeft straks. Zo'n das klinkt ook handig Susan! Dat lijkt me ook wel wat voor als we zelf naar buiten gaan, en dan voor op de psz iets zoals Liadan laat zien proberen. Als ik ze tegenkom van de week gelijk eens kijken of we ze een beetje aan kunnen krijgen, ze lijken we wel handig ivm nat en vies worden. Dan blijven de handjes toch droog.
<<

Anoniem97

Bericht 20 Sep 2013 13:12

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Gewoon wantjes.
Van Barts vind ik die het fijnst.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 20 Sep 2013 13:47

Re: Wat zijn fijne handschoenen?

Gebreide wantjes van de Hema of H&M.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers