Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was het ook al weer? (vloeistoffen)

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Sep 2013 11:45

Hoe was het ook al weer? (vloeistoffen)

Morgen vliegen we naar Turkije met Transavia. Ik kan niet op hun site komen, dus vraag ik het hier wel :)

Ik wil in de handbagage dit meenemen:
Neusspray
Neusspray zoon
Dentinox (klein flesje tanden-pijn druppels)
Fles met ongeveer 150 cc borstvoeding
Bewaarbekertje met ook ongeveer 150 cc bv.

Mag dit? Moet het in zakjes?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem122

Bericht 20 Sep 2013 11:52

Re: Hoe was het ook al weer? (vloeistoffen)

Vloeistoffen en gels

Wilt u uw eigen shampoo meenemen als handbagage? Of heeft u uw lenzenvloeistof nodig in het vliegtuig? Vloeistoffen en gels kunnen alleen in uw handbagage mee onder de volgende voorwaarden:

-Vloeistoffen en gels zitten in verpakkingen van maximaal 100 ml (zie voor de volledige voorwaarden de regels voor handbagage)
-Verpakte vloeistoffen en gels zitten in één doorzichtig en hersluitbaar plastic zakje van maximaal één liter
Elk persoon reist met maximaal één plastic 1-literzakje
-Medicijnen en babyvoeding, aantoonbaar nodig tijdens de reis, zijn toegestaan

http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchi ... bagage.htm


Dus je kan alles mee nemen, zolang het maar in een zakje zit. Want die neusspray etc is nooit meer dan 100ml neem ik aan. En je mag dus maar 1 zakje pp mee nemen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Sep 2013 12:03

Re: Hoe was het ook al weer? (vloeistoffen)

En die borstvoeding mag dus gewoon zo? Pff ik heb ineens zo'n stress daar om!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem103

Bericht 20 Sep 2013 12:21

Re: Hoe was het ook al weer? (vloeistoffen)

Ja babyvoeding mag je zo meenemen. Toen wij op vakantie gingen had ik van die pakjes kant en klare pap in de tas, ik had helemaal niet aan die regels gedacht maar ik mocht het gewoon meenemen om het babyvoeding was.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Sep 2013 12:51

Re: Hoe was het ook al weer? (vloeistoffen)

Ik dacht, misschien moet ik het zelf gaan proeven om te bewijzen. En ieeeuuwww een drup oke, maar een hele slok borstvoeding lijkt me echt smerig.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers