Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zangles!

<<

Anoniem301

Bericht 17 Sep 2013 21:17

Zangles!

Wie heeft er nog meer zangles? Elliot ben jij nog gestart? Ik heb vorige week voor het eerst in 4,5 jaar weer privézangles gehad. We zijn nu het nummer Someone like you van Adele aan het oefenen. Vond het erg leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2013 21:55

Re: Zangles!

Hé dat nummer heb ik met gitaarles geleerd, ik denk dat we een muzikaal duo moeten vormen.
❤ 7 juni 2018
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Sep 2013 09:45

Re: Zangles!

Ik heb een paar jaar terug zangles gehad. Jammer genoeg mee moeten stoppen vanwege de kosten. Wil het wel weer oppakken, maar dan doe ik het gewoon zelf :) (weet de oefeningen nog gelukkig)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2013 10:13

Re: Zangles!

Bliss schreef:Hé dat nummer heb ik met gitaarles geleerd, ik denk dat we een muzikaal duo moeten vormen.

Ja, een soortemet van Twarres!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2013 10:14

Re: Zangles!

Chocolate Cookie schreef:Ik heb een paar jaar terug zangles gehad. Jammer genoeg mee moeten stoppen vanwege de kosten. Wil het wel weer oppakken, maar dan doe ik het gewoon zelf :) (weet de oefeningen nog gelukkig)

Het is niet heel goedkoop he? Ik ben ook voor de light variant gegaan :) 56 euro voor om de week privéles, 30 minuten per les. Ik heb al jaren zangles gehad, dus dit is genoeg voor mij, denk ik.

En de techniek is vooruit gegaan, ik zag op Youtube een heleboel zangles tutorials! Misschien kun je daar ook mee oefenen.
<<

Anoniem23

Bericht 18 Sep 2013 10:39

Re: Zangles!

Wat leuk dat je dat doet! Ik kan echt voor geen meter zingen helaas anders zou ik het ook doen.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 18 Sep 2013 11:10

Re: Zangles!

Ik heb het ook jaren gehad. Zou het best wel weer willen, maar het kost zo veel. Hopelijk als ik meer werk straks, dat het dan weer kan.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem193

Bericht 18 Sep 2013 11:15

Re: Zangles!

Carrie schreef:
Bliss schreef:Hé dat nummer heb ik met gitaarles geleerd, ik denk dat we een muzikaal duo moeten vormen.

Ja, een soortemet van Twarres!


:thumbdown:
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Sep 2013 11:22

Re: Zangles!

Carrie schreef:
Chocolate Cookie schreef:Ik heb een paar jaar terug zangles gehad. Jammer genoeg mee moeten stoppen vanwege de kosten. Wil het wel weer oppakken, maar dan doe ik het gewoon zelf :) (weet de oefeningen nog gelukkig)

Het is niet heel goedkoop he? Ik ben ook voor de light variant gegaan :) 56 euro voor om de week privéles, 30 minuten per les. Ik heb al jaren zangles gehad, dus dit is genoeg voor mij, denk ik.

En de techniek is vooruit gegaan, ik zag op Youtube een heleboel zangles tutorials! Misschien kun je daar ook mee oefenen.

Nee, tis zeker niet goedkoop. Ik betaalde toen 66 euro voor 60 min. ook privéles. Vind het ook nog steeds jammer dat ik daarmee moest stoppen.
Oh, dat is wel een goede tip! Daar ga ik zeker eens naar kijken, thanks!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Sep 2013 11:31

Re: Zangles!

Harrison schreef:Wat leuk dat je dat doet! Ik kan echt voor geen meter zingen helaas anders zou ik het ook doen.

Als het je leuk lijkt kun je het zeker proberen! Met zangles kun je zoveel leren met je stem, ook om niet meer vals te zingen! Het is leuk te ontdekken wat je allemaal met je stem kunt dmv verschillende technieken.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Sep 2013 11:41

Re: Zangles!

Ik heb ook een paar jaar zangles gehad voor €25 per uur.ging 1 keer in de 2 weken.bij deze lerares had ik de technieken voor musical en klassiek gehad en was ik wel een beetje op m'n top van wat zijn me kon leren.Ben gestopt bij de geboorte van A. Nu wil ik eigenlijk een lerares/leraar zoeken die me meer kan leren op pop/ rock gebied.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers