Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Roddels gaan snel mensen!

<<

Reva

Bericht 01 Sep 2013 19:48

Roddels gaan snel mensen!

Wat zielig dat er nu mensen speculeren op social media dat andere mensen, buiten wendy/Zus a.k.a. Iemand, ermee te maken hebben. Wendy is nou eenmaal niet heilig,  dat was ze eerder al niet op het forum en vonden mensen moeilijk te geloven en sommige mensen nu blijkbaar nog steeds. Ja, ook roddels hebben groot bereik en reizen ver. Wees dan gewoon zo moedig om hier de held uit te hangen.

De feiten liegen er niet om en als Zus er niet mee te maken had, zou ze niet zo moeilijk/stroef doen rond het contact met de Burgemeesters EN zou niet haar nieuwe profiel op het oude forum verwijderd zijn en posts over haar met informatie over haar seksleven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Sep 2013 19:51

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ik weet niet over welke roddels je het precies hebt, maar op zich is het natuurlijk wel logisch dat mensen het er ook buiten het forum over hebben en speculeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:36

Bericht 01 Sep 2013 19:53

Re: Roddels gaan snel mensen!

Amen, ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen hun kop in het zand blijven steken, duidelijker kan het bijna niet.
Afijn, we wachten de burgemeesters met het definitieve verhaal af.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem124

Bericht 01 Sep 2013 19:56

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ok weet je dit soort gezeik begint me zo onnoemelijk de strot uit te hangen hè. Ik, en ik weet wel zeker het gros van het forum met mij, heeft geen idee waar je het over hebt, doen niet mee aan al die spannende roddelpartijen en kunnen jullie allemaal niet uit elkaar houden/weten bij god niet wie wie is en wie Prive nou wel of niet vriendjes zijn.

Vriendelijk verzoek dus als je dit soort geroddel hoort, het dan ook meteen daar waar je het hoort het op te lossen in plaats van hier zo interessant doen. Het boeit ons niet!
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 19:56

Re: Roddels gaan snel mensen!

Wat voor roddels gaan er rond dan?

En verder eens met Merai!
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Sep 2013 19:57

Re: Roddels gaan snel mensen!

Shhtt... kijk maar uit, straks komt de ForumMaffia.

Afbeelding

(Lieve Exo en Sorella, 't is maar een dekbedovertrek, hoor!)
<<

Reva

Bericht 01 Sep 2013 19:57

Re: Roddels gaan snel mensen!

Prima dat mensen erover praten en speculeren snap ik op zekere hoogte ook nog wel, maar ondertussen gaan er al theorieën dat Wendy in de val zou zijn gelokt door een andere forummer/forummers.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 01 Sep 2013 19:58

Re: Roddels gaan snel mensen!

Willemien schreef:Ok weet je dit soort gezeik begint me zo onnoemelijk de strot uit te hangen hè. Ik, en ik weet wel zeker het gros van het forum met mij, heeft geen idee waar je het over hebt, doen niet mee aan al die spannende roddelpartijen en kunnen jullie allemaal niet uit elkaar houden/weten bij god niet wie wie is en wie Prive nou wel of niet vriendjes zijn.

Vriendelijk verzoek dus als je dit soort geroddel hoort, het dan ook meteen daar waar je het hoort het op te lossen in plaats van hier zo interessant doen. Het boeit ons niet!


Helemaal mee eens. Waarom moet je dit verkondigen hier? (niet jij Willemien ;) Wat heeft het voor nut? Roddelen wordt er toch wel gedaan en idd als het je stoort geef het daar aan waar de roddels zijn.
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 19:59

Re: Roddels gaan snel mensen!

Hoe kan zij in de val gelokt zijn als zij de enige is met de Admin gegevens?
<<

Reva

Bericht 01 Sep 2013 20:00

Re: Roddels gaan snel mensen!

Het gaat me niet om interessant doen Willemien en het boeit mij precies niks dat jij het niet interessant vindt. Ik vind het vals dat mensen achter de schermen anderen de schuld geven, terwijl het zo klaar als een klontje is.

En om in de termen van je grote vriendin lejow te spreken: neem er lekker wat popcorn bij en anders lees je het toch lekker niet! Ofzoiets.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 01 Sep 2013 20:00

Re: Roddels gaan snel mensen!

In de val gelokt?? Door wie dan?
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 01 Sep 2013 20:02

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ik sluit me volledig bij aan Reev. Gek genoeg zei ik gister al dat het erop uit zou draaien dat schuld weer buiten Wendy gezocht worden. Dit verbaast mij eigenlijk meer dan dat Wendy het forum eraf geknikkerd heeft.
<<

Anoniem124

Bericht 01 Sep 2013 20:02

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ja who cares weet je. Op een handjevol mensen na, altijd dezelfden. Het is niet jullie forum ofzo, ondanks de hoge mate van betrokkenheid. Maar hiermee wordt wel de hele boel gedomineerd dus ik mag daar best wat van vinden Reev.
<<

Anoniem9

Bericht 01 Sep 2013 20:03

Re: Roddels gaan snel mensen!

Het is maar waar je je druk om maakt.. :)
<<

Reva

Bericht 01 Sep 2013 20:04

Re: Roddels gaan snel mensen!

En ik vind er ook wat van en daarom open ik dit topic.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 01 Sep 2013 20:04

Re: Roddels gaan snel mensen!

Zo gaat het toch altijd Reva? Dit zal altijd zo blijven. Jammer maar schijnbaar is er inderdaad een clubje die de behoefte heeft. Ik denk net als Willemien dat de grote meerderheid geen idee heeft waar je het over hebt en ik voel die behoefte ook niet eerlijk gezegd. Ik zou er eerder voor kiezen om de personen zelf aan te spreken op dit gedrag, maar dat ben ik..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem178

Bericht 01 Sep 2013 20:04

Re: Roddels gaan snel mensen!

Reva schreef:Prima dat mensen erover praten en speculeren snap ik op zekere hoogte ook nog wel, maar ondertussen gaan er al theorieën dat Wendy in de val zou zijn gelokt door een andere forummer/forummers.


Verspreid je die roddel nu juist niet verder op die manier? Zoiets gaat toch wel weer zijn eigen leven leiden.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 01 Sep 2013 20:06

Re: Roddels gaan snel mensen!

En over wat voor verhalen/roddels hebben we het dan precies? Wees zelf dan ook een held om namen te noemen ipv een warrig verhaal hier te posten.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 01 Sep 2013 20:08

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ook dat Rovine.

Sea of Trees ja er wordt wat gezegd maar idd de meesten weten niet eens hoe en wat.
<<

Nyx

Bericht 01 Sep 2013 20:10

Re: Roddels gaan snel mensen!

Maar door wie zou Wendy in de val zijn gelokt?

Vroeger waren er eens een paar vriendinnen die besloten geen vriendinnen meer te willen zijn. Er ontstond een discussie op een forum en iedereen kreeg daar slechts een hap en een snap van mee. Na een jaar wordt het forum verwijderd. Een deel weet zeker dat Wendy het heeft gedaan, een ander deel geloofd dat ze het niet alleen heeft gedaan en dat ze hulp heeft gehad van oude vriendinnen en nog een andere helft denkt dat de vriendinnen het hebben gedaan om Wendy een hak te zetten. Tja, zullen we ooit de waarheid weten?
<<

Blair

Bericht 01 Sep 2013 20:11

Re: Roddels gaan snel mensen!

Nou, zal ik ook maar reageren dan, omdat je het onder andere over mij zult hebben, Reva. Ja, ik weet zowat zeker dat Wendy er niet achter zit, en ALS ik al iemand moet verdenken is zij het iig niet. Waarom en hoe of wat ik dat weet doet er niet toe. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken, net zoals jij dat doet voor Brenda.

Het is zo ongelofelijk makkelijk Wendy de schuld te geven, té makkelijk, dat is het hem nou juist. Ik weet 100% zeker dat iemand dit heeft gedaan JUIST om Wendy de schuld te kunnen geven en het allemaal haar kant op te schuiven.
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Sep 2013 20:11

Re: Roddels gaan snel mensen!

Meer info? Er zijn weer kampen! Sommige zijn er heilig van overtuigd dat Zus de boosdoener is en er zijn ook nog naieve mensen die geloven in de goedheid van Zus. Met logisch nadenken, krijg je dan 2 andere verdachten, omdat er maar 2 andere waren met de gegevens en toegang tot 't Admin account.

En één van die verdachte is matties met Reva, dus wie weet, zit zij er wel achter...

To be continued!

PS. Voor team Zus shirts maar ook de Anti-Zus shirts, kunnen jullie me een PM sturen. Er zijn ook koffiemokken en vlaggetjes!
<<

Burgemeester Irene

Bericht 01 Sep 2013 20:13

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ik ga dit topic sluiten. Wij weten zelf nog nauwelijks wat er gebeurd is, ja, er zijn vermoedens, maar dat zijn vermoedens, en zodra we iets weten horen jullie het, maar op dit moment heeft speculeren weinig zin. Nicky heeft samengevat wat er gebeurd is, dat is voor nu alles wat we weten.
<<

Reva

Bericht 01 Sep 2013 20:13

Re: Roddels gaan snel mensen!

Ah je bent er al SoT.

Geen idee. Er denken forummers dat Weetjewel en/of Smikkell Wendy in de val te lokken. Maar Blair kan er vast meer over vertellen als ik het goed heb begrepen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers