Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dit leuk?

<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 14:15

Is dit leuk?

Ik heb het volgende bedacht en vraag me af of dit wel zo leuk is als ik het in gedachten heb. Dus ik ben benieuwd naar jullie mening.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zal hem alleen een stuk moeten optrekken, omdat hij bij mij net onder de knieën valt.

Afbeelding

En dan met een huidkleurige panty?

Leuk of moet ik toch wat anders zoeken?
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 16 Sep 2013 14:17

Re: Is dit leuk?

Ik denk dat het heel mooi kan zijn, al zou ik persoonlijk kiezen voor een zwarte panty en een zijden blouse in dezelfde kleur als de top. (Maar zo'n blouse zal allicht een stuk prijziger zijn..)
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 14:21

Re: Is dit leuk?

Marie schreef:Ik denk dat het heel mooi kan zijn, al zou ik persoonlijk kiezen voor een zwarte panty en een zijden blouse in dezelfde kleur als de top. (Maar zo'n blouse zal allicht een stuk prijziger zijn..)


Ik snap 'm even niet?
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2013 14:43

Re: Is dit leuk?

Voor welke gelegenheid? Ik vind het heel classy bij elkaar!
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 14:45

Re: Is dit leuk?

Atelier Madame schreef:Voor welke gelegenheid? Ik vind het heel classy bij elkaar!


Ik zat te denken aan kerst. :angel:
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 16 Sep 2013 14:47

Re: Is dit leuk?

Nyx schreef:
Marie schreef:Ik denk dat het heel mooi kan zijn, al zou ik persoonlijk kiezen voor een zwarte panty en een zijden blouse in dezelfde kleur als de top. (Maar zo'n blouse zal allicht een stuk prijziger zijn..)


Ik snap 'm even niet?


Nou ik vind de kleur van de top heel mooi, maar denk dat een blouse in dezelfde kleur nog mooier is. Maar deze top kan ook prima!
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 14:53

Re: Is dit leuk?

Marie schreef:
Nyx schreef:
Marie schreef:Ik denk dat het heel mooi kan zijn, al zou ik persoonlijk kiezen voor een zwarte panty en een zijden blouse in dezelfde kleur als de top. (Maar zo'n blouse zal allicht een stuk prijziger zijn..)


Ik snap 'm even niet?


Nou ik vind de kleur van de top heel mooi, maar denk dat een blouse in dezelfde kleur nog mooier is. Maar deze top kan ook prima!


Maar ik zie geen losse top? Enkel een blouse van Ivoorkleur?
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2013 14:54

Re: Is dit leuk?

Nyx schreef:
Atelier Madame schreef:Voor welke gelegenheid? Ik vind het heel classy bij elkaar!


Ik zat te denken aan kerst. :angel:

Prima toch dan? Heel netjes vooral. Bijna zonde als je bijv gaat gourmetten :p.
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 15:29

Re: Is dit leuk?

Atelier Madame schreef:
Nyx schreef:
Atelier Madame schreef:Voor welke gelegenheid? Ik vind het heel classy bij elkaar!


Ik zat te denken aan kerst. :angel:

Prima toch dan? Heel netjes vooral. Bijna zonde als je bijv gaat gourmetten :p.


Haha ja! Ik vind me leuk aankleden met kerst altijd wel leuk. Ook al gaan we slechts soep met brood eten en tien potjes sjoelen. :yes: (En we kunnen allemaal niet tegen ons verlies, dus er is altijd maar één die dolgelukkig is en de rest die vervolgens een paar uur lopen te chagrijnen. :P)
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 16 Sep 2013 16:37

Re: Is dit leuk?

Nyx schreef:Maar ik zie geen losse top? Enkel een blouse van Ivoorkleur?


Oh, ik dacht dat het een top was, het bovenste plaatje... :nopompom:
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 16 Sep 2013 17:56

Re: Is dit leuk?

Leuk hoor Nyx! Wel met dunne zwarte panty btw
Smile, it's free!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 16 Sep 2013 18:10

Re: Is dit leuk?

Ja leuk! Maar inderdaad met zwarte panty.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Sep 2013 19:10

Re: Is dit leuk?

Persoonlijk zou ik voor zwarte pumps gaan. Met zulke enkellaarsjes lijken je benen al snel een stuk korter.
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 19:55

Re: Is dit leuk?

Zwarte panty it is. Ik dacht juist dat er een huidkleurige onder moest, maar verstand heb ik er niet van. :)

Joan, pumps kunnen ook. Ik probeer alleen overal mijn nieuwe enkellaarsjes onder te slijten. :P Maar als we het dan toch over pumps hebben, passen hier de Kaki groene pumps onder? Want die heb ik nog steeds niet aangehad. :clown:
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:21

Bericht 17 Sep 2013 07:24

Re: Is dit leuk?

Ik denk dat kaki groene pumps er best bij kunnen, mits ze eenvoudig zijn.
Ik zou zelf de blouse in de rok dragen i.p.v. erover, dat zorgt ervoor dat je taille mooi uitkomt.
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Nyx

Bericht 17 Sep 2013 07:41

Re: Is dit leuk?

Ik vind ze erg eenvoudig. Ik ben niet zo van de tierlantijntjes.

Zoiets; Afbeelding maar dan kaki groen.

En ik wilde de blouse inderdaad in de rok stoppen, maar ik moet eerst maar eens kijken of de blouse iets is. Ik heb hem namelijk nog niet in huis. Kan hem ergens aan het eind van de week halen.
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:21

Bericht 17 Sep 2013 07:50

Re: Is dit leuk?

Ow, dan passen ze er zeker weten bij! Leuke pumps!
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Sep 2013 10:58

Re: Is dit leuk?

Marie schreef:
Nyx schreef:Maar ik zie geen losse top? Enkel een blouse van Ivoorkleur?


Oh, ik dacht dat het een top was, het bovenste plaatje... :nopompom:


Huh, ik snap je ook niet.
Anyways, lijkt me een leuke outfit, Nyx, ben benieuwd naar een aanfoto! (als je het binnen hebt) En idd een dunne zwarte panty erbij.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 17 Sep 2013 15:13

Re: Is dit leuk?

Ja leuk, maar niet met enkellaarsjes. Denk dat je pumps er heel mooi bij zouden staan.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:51

Bericht 17 Sep 2013 15:19

Re: Is dit leuk?

Als je perse je enkellaarsjes aan wil, zou ik daar een outfit bij zoeken :)
<<

Nyx

Bericht 17 Sep 2013 16:53

Re: Is dit leuk?

ZoZo, niet per se. Want de enkellaarsjes passen ook onder een spijkerbroek en nette zwarte broek en dat is eigenlijk ook de reden waarom ik ze heb gekocht, had geen goede hakken voor onder een nette broek. En pumps heb ik altijd wel, maar op de één of andere manier slip ik daar op het eind van de avond uit. En ik heb voor alle pumps van de anti-slip dingen op de hak gekocht, maar het is het nog niet helemaal. Dus ik dacht praktisch; Uit een enkellaars kan ik niet slippen en ze zijn nieuw, dus simpel. :P

Ik zal een aanfoto maken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Sep 2013 17:26

Re: Is dit leuk?

leuk setje, en je bent er vroeg bij voor de kerst haha
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers