Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is nu leuk....

<<

Anoniem2

Bericht 17 Sep 2013 12:49

Wat is nu leuk....

... om op een verlanglijstje te zetten voor een meisje van 3?

Ik heb geen idee. In Nov word ze alweer 3, maar wat zullen we haar cadeau geven. Ze heeft al zoveel (gehad & gekregen ook).

Achteraf was het gewoon een slim idee geweest om veel van deze cadeaus achter over te drukken en te bewaren voor verjaardag & sinterklaas.

Maar krijg ook veel vragen van familie, hebben jullie nog wensen? (uhhh geen idee :thumbdown: )

Jullie dus tips?
<<

Anoniem28

Bericht 17 Sep 2013 12:52

Re: Wat is nu leuk....

Onze dochter is in augustus drie geworden. Zij heeft o.a. een houten knikkerbaan, fiets, speelhuisje voor in de tuin, aquaplay, skippybal, kleren, tafel met stoeltjes en knutselspullen gekregen.
Laatst gewijzigd door Anoniem28 op 17 Sep 2013 13:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 17 Sep 2013 12:55

Re: Wat is nu leuk....

Fietsje,knutsel spullen, dvd. Moeilijk misschien moet je het speelgoed boek even afwachten. Zal binnenkort ook wel komen.
<<

Anoniem 82

Bericht 17 Sep 2013 13:28

Re: Wat is nu leuk....

Hier heb ik inmiddels een aardig lijstje, voor verjaardag, Sint en kerst. Van ons krijgt ze een grote poppenwagenset van Quinny met haar verjaardag. verder zo even uit mijn hoofd:
- zilveren armbandje
- klei
- kleimachine
- dvd van K3 (met liedjes)
- spel 'knappe koppen'
- spel 'kikker speelt verstoppertje'
- Woezel en pip boek deel 6
- kindermake-up
- gympakje met lange mouwen voor de winter
- geld
- cadeaubonnen
- dekbedovertrek
- pyjama
- barbie
- barbiekleertjes
- cd van K3
- duplo
- shampoo em douchegel
- gekleurd papier
- bedtent voor onder de halfhoogslaper
- vilt
- cd van plop of studio 100
- wascokrijt
- waterverfdoos
- kinderboek

Een megalijst dus, maar ook bedoeld voor na de verjaardag voor mezelf als inspiratie voor Sint/kerst. En het varieert van kleinere, goedkope dingetjes, tot iets duurder. Zo is er voor iedereen wel keus hoop ik.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Sep 2013 13:46

Re: Wat is nu leuk....

Playmobil? In elke prijsklasse wel wat leuks van te vinden.
<<

anoniem196

Bericht 17 Sep 2013 14:04

Re: Wat is nu leuk....

Onze dochter word ook in november 3 jaar.

Van ons krijgt ze waarschijnlijk een fietsje.

Op het wensenlijstje:
Vingerverf
Boekjes
Warme pyama
Dikke sokken
Stickers
Knutselspullen
Shirtje met lange mouwen
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Sep 2013 14:39

Re: Wat is nu leuk....

Playmobil inderdaad, dan kun je ook mooi aanvullende setjes aan de visite vragen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Sep 2013 14:40

Re: Wat is nu leuk....

Shopaholic schreef:
Achteraf was het gewoon een slim idee geweest om veel van deze cadeaus achter over te drukken en te bewaren voor verjaardag & sinterklaas.



Had ze die cadeaus van andere mensen gekregen? Want ik zou het erg raar vinden als ik een cadeau mee zou nemen voor een kind en de ouders zouden dat cadeau 'achterover drukken' voor Sinterklaas. Maar goed, dat even terzijde.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Valkyrie