Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wand verzakking

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Sep 2013 16:27

wand verzakking

Meer meiden die hier last van hebben (gehad). Ik ga maandag ff langs de ha maar ben er vrijwel zeker van dat ik een achterwand verzakking heb. Las via google sat t bij 50% van de bevallen vrouwen voorkomt (een vorm van verzakking dan).
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem115

Bericht 12 Sep 2013 16:46

Re: wand verzakking

.
Laatst gewijzigd door Anoniem115 op 26 Jul 2015 00:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Sep 2013 17:13

Re: wand verzakking

Ik heb er gelukkig ook (nog) geen last van. Maar zie wel iets zitten en nu ik erop ben gaan letten heb ik ook wel iets t gevoel dat er iets hangt zeg maar. Fijn dat t vanzelf is over gegaan bij je! Ik denk dat ik wel een verwijzing naar een bekkwnbodemtherapeut wil om er sneller vanaf te zijn. Vind t een eng idee op de een of andere manier.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 12 Sep 2013 20:14

Re: wand verzakking

Bedankt voor dit topic. Ik ga denk ik ook maar naar de ha, nu ik dit op google gelezen heb, heb precies dezelfde klachten. Ik dacht dat het er gewoon bij hoorde bij een natuurlijke bevalling.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Sep 2013 22:11

Re: wand verzakking

Mij was het ook al eerder opgevallen dat er iets zat, maar omdat de kraamhulp elke dag checkte of alles goed zat (en dat was zo) dacht ik ook dat het de eerste tijd zo was, bij T. heb ik nooit echt zo gekeken. Maar nu blijkt dus dat als ik op mn rug lig dat t weg is (zakt t natuurlijk naar achteren waar t hoort te zitten).
Vervelend dat jij t ook denkt te hebben Annemie. Heb jij er verder ook last van? Ik ben net weer geweest sporten (volleyen) en had echt steeds t gevoel dat er iets uitkwam zeg maar...heel irritant!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Sep 2013 08:21

Re: wand verzakking

Ja, ik heb er behoorlijk last van en vind het erg vervelend. Ik hoop dat het nog goed komt, is geen fijn gevoel.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem115

Bericht 13 Sep 2013 19:52

Re: wand verzakking

Mijn gyn vertelde dat mocht ik er echt last van krijgen dat het met een operatie snel te verhelpen was.
Bij mij was het dan mogelijk om een bandje te plaatsen om de blaas, om die "op te hangen".
Ik dacht ook dat ik een achterwand verzakking had, maar de gyn vertelde dat het toch de blaas was.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Sep 2013 13:16

Re: wand verzakking

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest en mijn diagnose en behandelplan waren juist...ik kon alleen zelf geen verwijskaart schrijven haha.
Ik heb idd een achterwandverzakking. Mn bekkenbodemspieren kon ik maar voor 30% aanspannen. Kan verder geen kwaad en heb er geen last van in de zin van urineverlies oid. Alleen met sporten t gevoel dat er iets uitkomt zeg maar. Moet vanmiddag naar de fysio...wordt flink trainen geblazen!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers