Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar de trouwjurk gekocht?

<<

Roos

Bericht 14 Sep 2013 09:52

Waar de trouwjurk gekocht?

N.a.v. het topic van Pippa, vroeg ik me wel af waar jullie je trouwjurk hebben gekocht en of jullie tevreden waren over die winkel? En wat de reden was dat jullie naar die winkel gingen, hadden jullie mooie jurken op internet gezien of was het de dichtsbijzijnde trouwwinkel?

Ik ga nog niet trouwen en ik zou ook niet weten bij welke winkel ik zou gaan kijken, ben daar nog helemaal niet mee bezig. Kijk wel regelmatig naar mooie jurken, maar heb tot nu toe ook nog niet 'de' jurk gevonden. Gelukkig heb ik nog wel een tijd :P
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 11:32

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Ik ben eerst naar een trouwbeurs geweest en heb daar collecties van verschillende winkels gezien. Toen ben ik gaan kijken welke van die winkels in de buurt zaten en heb bij 3 winkels een pasafspraak gemaakt. Bij de eerste had ik de jurk eigenlijk al gevonden, maar ben toch nog naar winkel 2 geweest, daar paste ik dezelfde jurk en toen wist ik het zeker. Bij winkel 2 was 'ie goedkoper. Dus daar gekocht. Achteraf had ik 'm toch liever bij winkel 1 gehaald. Die mensen waren veel leuker. En da's ook wat waard.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Sep 2013 13:10

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Twee of drie jaar voordat ik ging trouwen had ik mijn droomjurk al ergens gevonden. Ik had hem opgeslagen op de pc en toen ik gevraagd werd ging ik natuurlijk uitzoeken waar hij vandaan kwam. Ik kwam bij de Witte Markies terecht (dit is de zaak van Mary Borsato) en heb een mail gestuurd met de vraag wat het merk van de jurk was. Alkmaar was voor mij namelijk een heel eind rijden en wilde hem dan liever ergens dichterbij gaan zoeken.

Op een gegeven moment werd ik gebeld door Mary zelf, zo'n leuk en spontaan mens! Ze vroeg me naar haar zaak te komen en als ik geen vervoer had kwam ze me op het station wel halen. Zo lief!
Ze gaf me het merk van de jurk en ik kwam erachter dat hij ook nog ergens anders te krijgen was maar dit was nog langer rijden. Uiteindelijk werd het dus toch de Witte Markies.

Het was de 1e jurk die ik aan deed en het was echt mijn jurk. De verkoopster die me geholpen heeft vonden mijn vriendinnen en ik wat minder. Zij probeerde net zo spontaan te zijn als Mary maar het kwam heel gemaakt over. De vervolgafspraken heb ik dus ook geprobeerd op dagen te plannen dat die verkoopster er niet was haha.

Heel tevreden over de zaak, zou er zo weer naartoe gaan. http://www.wittemarkies.nl/
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Sep 2013 14:30

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Ik ben naar Prinses bruidsmode geweest in Apeldoorn. Mijn vriendin was er ook geweest en was heel tevreden dus daarom ging ik daar ook heen. En daar gelijk de jurk gevonden dus ik heb ook niet meer verder gekeken. Ik was erg tevreden, vriendelijke verkoopsters, ik werd goed geholpen en alles was perfect voor elkaar.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Sep 2013 14:45

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Ik ben naar Trés Chic in Hengevelde geweest. Hele fijne winkel en ik kan die winkel echt iedereen aanraden. Lief, behulpzaam personeel, veel keuze, veel mogelijkheden om dingen aan je jurk te veranderen en jurken in alle prijsklassen.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 14 Sep 2013 17:44

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Ik ben bij Koonings in Deurne geweest. Ik ben daar super geholpen, ze hebben echt de tijd genomen voor me. Ik was op vrijdag daar geweest, en op maandag kreeg ik een kortingsbon in de brievenbus. Deze was niet in te leveren op een reeds aanbetaalde jurk. Na 1 telefoontje mocht ik hem gelukkig toch inleveren, werd totaal niet moeilijk over gedaan. Super service dus.
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 14 Sep 2013 18:53

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Ik heb mijn jurk tweedehands via marktplaats gekocht. :)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 14 Sep 2013 20:46

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

**
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 04 Nov 2014 11:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Roos

Bericht 15 Sep 2013 11:05

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

-Ieniemienie- schreef:Ik had twee jurken gezien en gepast die het net niet waren.
Ik heb toen de twee plaatjes mee genomen naar http://www.anastasi.nl/.
Ze heeft van die twee jurken mijn trouwjurk zelf ontworpen.
Het is een gok, want je koopt dus een jurk op papier en betaald al een deel.
En een paar weken voor je bruiloft als je gaat afpassen zie je je jurk pas voor het eerst.
Dus het is en risico die je moet durven nemen.

Voor mij super uitgepakt. Mn jurk was helemaal 100% naar mn zin.
Ze was achteraf ook een stuk goedkoper dan een standaard jurk te kopen.

Ze heeft toen ook een mini variant van mijn jurk voor M gemaakt.


Mijn vriendin heeft het hier ook laten doen, die had ook aantal plaatjes mee genomen en daar is een prachtige jurk uit gekomen. Ik ga hier toch ook steeds meer over nadenken, omdat ik steeds wel iets zie aan een jurk wat ik niet mooi vind en ik kan al wel helemaal bedenken hoe mijn jurk eruit zou moeten zien.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 15 Sep 2013 19:53

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Koonings in Deurne, veel keus maar vooral omdat mijn jurk daar stuk goedkoper was daar gekocht. Maar eigenlijk wilde ik hem liever bij een andere winkel kopen omdat ik daar leuker geholpen werd.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 15 Sep 2013 20:14

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Ik ben bij Susils bruidatelier in putten geweest.
Echt een top zaak! Heel spontaan, meedenkend en vooral niet opdringerig.

Ik zei inmijn budget en zij haalde alle jurken tot dat bedrag er uit en ik mocht alles passen als ik wou.
Veel verschillen pe kraagjes geprobeerd omdat ik geen strapless wou.
Gaf me advies in sieraden, wat ik wou was er niet maar wel zo iets en zij vertelde en adviseerde dat je een ketting ook kon veranderen in een ketting en een armband en dat scheelde geld ;)!
Ook kreeg ik "looples" en hoe ik het beste naar de wc kon.
Ik twijfelde uiteindelijk tussen twee jurken waarvan 1 jurk er maar 1 was in Nederland maar ze wou ze beide achterhangen en mocht ik 2 week denken en dan hing ze de jurken terug.

Toen ik de jurk kocht en ophaalde kreeg ik bon voor gratis zwaluwhoeve, gratis ijs bij een ijssalon, naaisetje voor evt reparaties die dag ect.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Sep 2013 20:27

Re: Waar de trouwjurk gekocht?

Bij Jenny's Bruidsmode.
Gewoon binnengelopen. Toen hadden ze nog een dependance in R'daal, nu zitten ze alleen nog maar in Rijen. Voor een grotere collectie moest je dan toch naar Rijen toe, dus R'daal had weinig meerwaarde. Het was alleen wel erg handig met pas-afspraken, dat was dan een stuk dichterbij.
We zijn er altijd erg goed en vriendelijk geholpen. Ze vonden het ook erg leuk dat 2 bruiden/een stelletje gezellig samen kwamen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers