Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie wil jij nog meeten?

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Sep 2013 15:39

Re: Wie wil jij nog meeten?

Elliot schreef:
Rush schreef:
Bazinga schreef:Minneke komt 't eerste in me op! Enn Caroow enn... Misschien vul ik nog aan.

@Forti; we willen nog 's tapas gaan doen in 't Noorden! Dan heb je 4 forummers voor de prijs van 1?

High Tea, please?? :thumbup:


Voor de afwisseling? Of vond je de tapas niet lekker? ;) High tea vind ik ook leuk, ik heb nog echte clotted cream uit Engeland staan, en kan hele lekkere scones bakken! :thumbup:


Ik vond het zo jammer dat de tapasmeeting net in mijn vakantie viel, hopelijk kan ik er met de high tea meeting wel bij zijn (niet te snel plannen dus, moet eerst even bevallen :wink: ). Een aantal van deze meiden heb ik al eerder gemeet en vond ik erg gezellig, naar de anderen ben ik erg benieuwd :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem30

Bericht 12 Sep 2013 15:46

Re: Wie wil jij nog meeten?

Ik wil Parel graag een keer zien! En Elliot, we moeten even wat afspreken als je toch hier werkt :dance:


Op wie ik heb gemeet ga ik niet antwoorden, want kom er met die namen niet meer uit! Maar Auxo ik weet wel dat we elkaar gemeet hebben hoor, jij liep toen met een kruk, toch?
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 12 Sep 2013 15:55

Re: Wie wil jij nog meeten?

Ik wil de mama's van het winter 2012-2013 topic meeten.
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Sep 2013 17:21

Re: Wie wil jij nog meeten?

Pippa schreef:Ik wil Parel graag een keer zien! En Elliot, we moeten even wat afspreken als je toch hier werkt :dance:


Op wie ik heb gemeet ga ik niet antwoorden, want kom er met die namen niet meer uit! Maar Auxo ik weet wel dat we elkaar gemeet hebben hoor, jij liep toen met een kruk, toch?

Ja dat klopt inderdaad. :yes:
<<

anoniem196

Bericht 12 Sep 2013 19:00

Re: Wie wil jij nog meeten?

De yes2010 mama's
<<

Anoniem7

Bericht 12 Sep 2013 19:05

Re: Wie wil jij nog meeten?

Ik heb niet echt specifieke forummers die ik wil meeten, maar het lijkt me nog wel eens leuk om met een gezellig clubje iets leuks te gaan doen. Ik wil ooit nog eens een high tea-meeting of tapasmeeting bij mij thuis organiseren, misschien dat ik dat van het najaar eens ga doen.

Oh, en eigenlijk, stiekem, zou ik Jordana wel weer een keertje opnieuw willen meeten.
<<

Anoniem 49

Bericht 12 Sep 2013 19:26

Re: Wie wil jij nog meeten?

Huh Maple. Daar sta ik eerlijk gezegd van te kijken.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Sep 2013 19:29

Re: Wie wil jij nog meeten?

We hebben zo nu en dan weer een beetje contact :) Hetzelfde contact als vroeger zal het niet meer worden hoor.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Sep 2013 09:08

Re: Wie wil jij nog meeten?

Haha wat leuk, zie dat ik genoemd word. Meeten lijkt me doodeng en alles is altijd zo ver weg voor mij.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem126

Bericht 13 Sep 2013 13:37

Re: Wie wil jij nog meeten?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 11:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Sep 2013 13:38

Re: Wie wil jij nog meeten?

May, xxDila denk ik?!
<<

Anoniem126

Bericht 13 Sep 2013 14:18

Re: Wie wil jij nog meeten?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 11:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Sep 2013 16:36

Re: Wie wil jij nog meeten?

Haar!
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Sep 2013 16:45

Re: Wie wil jij nog meeten?

Whahahaha!
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers