Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Joepie nieuwe afwasmachine!

<<

Anoniem29

Bericht 15 Sep 2013 10:29

Joepie nieuwe afwasmachine!

Ik ben helemaal happy. We hebben net een nieuwe afwasmachine gekocht.

Vorig jaar heb ik er eentje gekregen voor mij afstuderen van mijn ouders. Het was een tweedehandse en we hebben er zoveel problemen mee gehad (met een beunhaas etc.) dat we een nieuwe mochten uitzoeken. Nu zitten we dus al een maand zonder, whaa! Drama!

Nu is wordt deze mooi rvs Siemens aankomende week bij ons bezorgt en aangesloten. Joepiee haha.

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 10:34

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

Ik heb er pas eentje sinds 1.5 maand maar kan echt al niet meer zonder dat ding. Ideaal!

Hij ziet er mooi uit zeg! Heb jij ook ipv zo'n bestekbakje nu bovenin zo'n la?
<<

Anoniem29

Bericht 15 Sep 2013 10:36

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

Ja, ik vind hem ook heel mooi. Dat RVS oogt echt beter dan plastic haha. Nee wij hebben wel een korf. Mijn ouders hebben zo'n la, dat is inderdaad echt heel mooi. Maar bij deze was dat geen optie.

Ik kan ook echt niet zonder. Ik word gewoon chagerijnig van de afwas zonder een vaatwasser ;)
<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 10:42

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

hahaha wij zeggen iedere dag tegen elkaar, Wat een uitvinding waarom hebben we er zolang op gewacht om dat aan te schaffen. Wij hebben ook een rvs trouwens.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 15 Sep 2013 10:55

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

Jaloers!!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Sep 2013 12:09

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

Wat fijn! :cheering: Ik kan echt niet meer zonder zo'n ding, haha. Dit is een mooie zeg!
<<

Anoniem87

Bericht 15 Sep 2013 12:10

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

Heerlijk! Ik kan ook niet zonder vaatwasser, ik haat afwassen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Sep 2013 15:11

Re: Joepie nieuwe afwasmachine!

Mooi ding! Je mist dat ding echt als je er aan gewend bent.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron