Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen zondag!

<<

Anoniem 49

Bericht 15 Sep 2013 08:57

Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Heeft iedereen goed geslapen?
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Fijne dag all!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Sep 2013 09:01

Re: Goedemorgen zondag!

Goeiemorgen!

Ik heb weer eens heel slecht geslapen vannacht, ik kan gewoon maar niet bijslapen!
Vanmiddag ga ik met vriendinnen high tea-en! En hopelijk daarna nog even een borrel.

FIjne zondag!
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Sep 2013 09:03

Re: Goedemorgen zondag!

Klinkt goed Koko!
Eet smakelijk alvast!
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 15 Sep 2013 09:05

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!

Ook hier een slechte nacht. Woon midden in de stad en om 00:30 uur begon een band fanatiek te drummen. Was geen succes.
Ik speel vandaag mijn eerste voetbalwedstrijd van dit seizoen. Ondanks dat ik al 15 jaar voetbal vind ik het toch weer spannend. Vanmiddag plof ik waarschijnlijk op de bank met een boek. Lazy sunday..

Fijne dag vandaag!
<<

Anoniem4

Bericht 15 Sep 2013 09:05

Re: Goedemorgen zondag!

Morning!

Klinkt leuk, Koko!

Ik heb best goed geslapen. Over een uurtje ga ik richting sportschool. En na het sporten aan de studie.

Fijne dag!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Sep 2013 09:06

Re: Goedemorgen zondag!

Thanks Majira! Wat ga jij doen op deze zonnige zondag?
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Sep 2013 09:09

Re: Goedemorgen zondag!

Ik ga zo eerst naar de kerk. Ik heb oppasdienst voor de kinderen van 0-4 en verder heb ik nog geen plannen voor vandaag.
Ik denk dat ik uit de kerk even bij oma aanschiet om te kijken hoe het met haar is.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Sep 2013 09:10

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen allemaal,
Ik heb vannacht goed bijgeslapen. Straks bij een hardloop evenement verkeer regelen. Tot een uurtje of 3, misschien vanmiddag nog een balletje slaan. Maar de verwachtingen zijn regen en dan ga ik niet tennissen.
Vanavond misschien nog wat huiswerk maken.

Fijne dag allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 08:44

Bericht 15 Sep 2013 09:24

Re: Goedemorgen zondag!

Klinkt gezellig, Kowalski!

De zon schijnt hier nu nog wel. Daarom hou ik zo van de herfst, vooral met het zonnetje, beetje koud, wind door je haren en lekker wandelen. Dan kom je thuis en heb je een rode neus en rode wangen, kop thee erbij, heerlijk.
Verder nog geen plannen vandaag. Was al vroeg wakker en nu beetje internetten. Wasje zit er in en al het eea gelamineerd voor mijn werk. Misschien nog sporten.

Fijne dag allemaal!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 15 Sep 2013 09:32

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen allemaal! Ik ga vandaag poetsen en straks nog even de stad in. Verder eigenlijk geen plannen. Lekker rustig dagje zo!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Sep 2013 09:48

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!
Ik heb voor mijn doen momenteel wel goed geslapen. Vanochtend moeten er wat huishoudelijke dingen gebeuren hier en vanmiddag krijgen we mijn ouders gezellig op bezoek.
Fijne dag!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem335

Bericht 15 Sep 2013 10:21

Re: Goedemorgen zondag!

Vandaag de hele dag aan mijn studie maar vanmiddag denk ik lekker lui eens niks doen! Hopelijk kom ik een eind met mijn opdracht, loop beetje vast en het moet vrijdag worden ingeleverd en heb de rest van de week geen tijd meer :)

En als ik het nu niet begrijp snap ik het vrijdag ook niet opeens..

Fijne zondag allemaal!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Sep 2013 10:24

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen en ga zo hardlopen: intervaltraining. Vanmiddag ga ik met een vriendin van mij naar een optreden en vanavond naar mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 15 Sep 2013 10:27

Re: Goedemorgen zondag!

Wij vieren vandaag de verjaardag en het slagen van mijn man, beter laat dan nooit ;)

Fijne dag allemaal!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 15 Sep 2013 10:52

Re: Goedemorgen zondag!

Goeienmorgen!

Ik heb lekker uitgeslapen vanochtend. Heb bij mn ouders gelogeerd vannacht omdat mn vriend toch nachtdienst had. Misschien straks met hen allebei of met mn moeder even naar buiten, wandelen of fietsen, nu het eindelijk een keer niet meer regent! Vanmiddag als mn vriend wakker is ga ik naar huis, en dan mag ik fijn aan de slag met het huishouden en de weekboodschappen :nerd:

Fijne dag!
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 15 Sep 2013 11:03

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen,

Ik ga vandaag lekker uitrusten, misschien nog even naar het strand maar dan moet ik eerst mijn man meevragen.

Fijne dag!
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Sep 2013 11:16

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen! Ik wel wel redelijk geslapen voor mijn doen de laatste tijd. Straks ook wat huishoudelijke klusjes doen. Verder staat er niet veel op de planning. Dus misschien lekker een film kijken, boek lezen, haken of met de snail mail aan de slag.
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Sep 2013 11:16

Re: Goedemorgen zondag!

Oh, en eigenlijk wilde ik ook nog cupcakes bakken.... We zullen zien.
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 15 Sep 2013 11:21

Re: Goedemorgen zondag!

Heb heerlijk uitgeslapen, zo lekker ff ontbijtje maken en dan lekker luie zondag houden
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 15 Sep 2013 11:31

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen, ik heb goed geslapen vannacht. Beetje bij kunnen slapen van gisteren toen ik niet goed heb geslapen. Vanmorgen beetje met het huishouden bezig, dalijk nog boodschappen doen en dan vanmiddag de vakantie voorbespreking met vrienden en vanavond gezellig met ze uit eten. Heb er zin in :)
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Sep 2013 12:36

Re: Goedemorgen zondag!

Vanmiddag nog geen idee, vriend heeft nachtdienst gehad. Vanavond richting mijn ouders en familie.
Vanochtend leek het erg zonnig maar nu komen er steeds meer donkere wolken opzetten, hoop echt niet weer regen.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 15 Sep 2013 12:52

Re: Goedemorgen zondag!

Goedemorgen/middag,

Gisteren sinds een jaar weer op stap geweest dus je kunt je voorstellen hoe ik mij nu voel :razz:
Vandaag dus hele dag brak zijn en vanavond een concert.

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem305

Bericht 15 Sep 2013 13:57

Re: Goedemorgen zondag!

Ik kijk Atlas en ik moet nog hardlopen.. (geen zin!)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers