Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gescheurde voetzolen: update anderhalf jaar later

<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 01 Apr 2014 11:58

Re: Gescheurde voetzolen

Marin hopelijk gaat het snel werken en ben je van de pijn af.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Apr 2014 12:49

Re: Gescheurde voetzolen

Hopelijk helpt het inderdaad, maar jemig wat een gedoe zeg!
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2014 13:37

Re: Gescheurde voetzolen

Die plastic zakjes kraken zoooo! Hahaha dat is echt een rare gewaarwording in bed. En als ik naar de wc moet 's nachts hoor je echt gekraak op de vloer, zo grappig. M'n vriend noemt me BagFoot.
Maar het gaat er wel enorm van jeuken en broeien zeg, afblijven afblijven afblijven!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Apr 2014 15:35

Re: Gescheurde voetzolen

Marin schreef:Die plastic zakjes kraken zoooo! Hahaha dat is echt een rare gewaarwording in bed. En als ik naar de wc moet 's nachts hoor je echt gekraak op de vloer, zo grappig. M'n vriend noemt me BagFoot.
Maar het gaat er wel enorm van jeuken en broeien zeg, afblijven afblijven afblijven!


Ja, ik snap niet zo goed waarom het van plastic zakjes beter wordt. Kun je geen huishoudfolie gebruiken?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2014 15:36

Re: Gescheurde voetzolen

Ja dat zou misschien ook wel kunnen. De (leuke) cool-assistent zei plastic boterham zakjes. Ik luister maar naar m ;-)
<<

anoniem213

Bericht 02 Apr 2014 13:18

Re: Gescheurde voetzolen

Marin schreef:Ja het ziet er minder erg uit dan dat het pijn doet. Die zit echt diep van binnen. En de grootste wonden zijn wel geheeld natuurlijk in die tijd. Die pijn zit er echt in.

Maar de dermatoloog heeft er naar gekeken en vind het op een soort extreme exceem lijken dus ik krijg een zalf waarmee ik een maand lang elke vier dagen m'n voeten moet insmeren 's nachts en dan met plastic zak en sokken vastzetten. Hopelijk dat t daar mee over gaat! Wel gek hoor, exceem, dat heb ik nog nooit van m'n leven gehad, hoe kan je zoiets ineens krijgen? Maar hopen dat t snel werkt!

Ik heb een paar jaar geleden ook uit het niets ineens eczeem gekregen boven en onder mijn ogen. Ik krijg het van stress.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Apr 2014 22:45

Re: Gescheurde voetzolen

Hoe gaat het nu? Zijn ze al (bijna) genezen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem119

Bericht 30 Apr 2014 08:19

Re: Gescheurde voetzolen

Dora schreef:Hoe gaat het nu? Zijn ze al (bijna) genezen?


Wat lief dat je er naar vraagt. Nee het is nog steeds hetzelfde, en helemaal warm vaak zelfs. Het ís gewoon geen ezceem denk ik, dat zeg ik vanaf het begin al. Maar ik heb een verwijsbrief voor de dermatoloog gekregen, vrijdag ga ik er heen.
<<

Anoniem57

Bericht 30 Apr 2014 08:44

Re: Gescheurde voetzolen

Oh marin ik hoop echt dat ze er iets aan kunnen doen hoor, want hoe je het omschrijft is het net of je voeten er anders binnenkort afvallen ofzo!
<<

Anoniem119

Bericht 30 Apr 2014 09:58

Re: Gescheurde voetzolen

Parel schreef:Oh marin ik hoop echt dat ze er iets aan kunnen doen hoor, want hoe je het omschrijft is het net of je voeten er anders binnenkort afvallen ofzo!

Haha nou zo erg is t nou ook weer niet (hoewel ik enkele weken geleden met zo veel pijn zat dat ik wel twee geamputeerde beentjes voor me zag als hippe rolstoelende mama later) maar nee, dat het nog steeds niet over is, vind ik gewoon niet fijn nee. Het wordt gewoon niet minder na 1,5 maand ezceem creme, dus dan hoop ik dat de dermatoloog er achter kan komen wat t wel is.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Apr 2014 10:59

Re: Gescheurde voetzolen

Aahh Marin dat je het nog zo lang hebt geprobeerd joh gek. Hoop dat het snel over is.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Apr 2014 13:21

Re: Gescheurde voetzolen

Hopelijk biedt de dramatoloog uitkomst/ een oplossing.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem119

Bericht 30 Apr 2014 13:25

Re: Gescheurde voetzolen

Harrison schreef:Aahh Marin dat je het nog zo lang hebt geprobeerd joh gek. Hoop dat het snel over is.


Haha ik moest van de huisarts deze creme eerst een maand proberen, maar nog zonder resultaat. Dus ik heb braaf een maand voor lul gelopen met plastic boterhamzakjes aan m'n voeten. :palm:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Apr 2014 13:58

Re: Gescheurde voetzolen

Jemig nog niet over. Hopelijk weet de dermatoloog een oplossing
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mei 2014 09:49

Re: Gescheurde voetzolen

Net bij de dermatoloog geweest. Ze heeft even een stukje onder de microscoop bekeken en zei dat t toch voor een deel schimmel is, geen eczeem. Dat t daardoor zo is gaan ontsteken en die jeuk en rode rand hoort daar bij. Misschien zit er wel iets van eczeem tussen, dat kan wel. Daarom wil ze nu eerst die schimmel weg hebben dus krijg ik een maand lang pillen, en een poeder voor in m'n schoenen en een zalfje voor m'n voeten. Drie dingen dus. Die zouden de schimmel en ontsteking weg moeten halen, en wat dan nog over is kan eczeem zijn, maar dat wil ze midden juni weer kijken.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 02 Mei 2014 10:01

Re: Gescheurde voetzolen

Wat een gedoe zeg heel erg vervelend!
Hopelijk gaat het nu wel werken voor je!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 02 Mei 2014 10:05

Re: Gescheurde voetzolen

Hopelijk kom je er nu vanaf.
10-08-2017 ♥
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 02 Mei 2014 10:06

Re: Gescheurde voetzolen

Je moet dan andere plastic zakken hebben. Niet de gewone boterhamzakjes :p

In salon na voetpakking ging het plastic erover en dan een soort van slofje/sok.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Mei 2014 10:15

Re: Gescheurde voetzolen

Hopelijk werkt het en ben je er snel vanaf!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mei 2014 10:26

Re: Gescheurde voetzolen

expressob schreef:Je moet dan andere plastic zakken hebben. Niet de gewone boterhamzakjes :p

In salon na voetpakking ging het plastic erover en dan een soort van slofje/sok.


Volgens de huisarts waren boterhamzakjes geschikt. Maar dat hoeft gelukkig nu niet meer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2014 10:32

Re: Gescheurde voetzolen

hopelijk gaat dit dan helpen voor je.
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 02 Mei 2014 10:36

Re: Gescheurde voetzolen

Hopelijk helpt dit Marinneke!
<<

Anoniem119

Bericht 02 Mei 2014 10:57

Re: Gescheurde voetzolen

Harrison schreef:Hopelijk helpt dit Marinneke!


Haha wat een lief naampje. Ik hoop het ook, ben er nou wel klaar mee.

Maarre, ik moet dus poeder in m'n schoenen doen.. Volgens de apotheker en de arts vlekt 't niet, maar toch vind ik 't eng!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Mei 2014 11:25

Re: Gescheurde voetzolen

Wat is er nou eng aan poeder in je schoenen? Ikke niet snap! Is gewoon een beetje als talkpoeder volgens mij, tenminste als het op daktarin poeder lijkt. En ik weet niet wat erger is hoor...poeder in je schoenen of eh...slapen met boterhamzakjes om je voeten :-p.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Mei 2014 11:25

Re: Gescheurde voetzolen

Haha ik denk meer dat ze het eng vindt dat het gaat vlekken en de schoenen lelijk worden ;)
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers