Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mrt 2014 17:10

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Poubelle schreef:CBL bedankt voor je tips!
Zitten leuke dingen bij!


Graag gedaan hoor. Soms is het met vertrek vanaf Duitsland, maar dat is omdat ik even snel gekeken heb. Je kan het natuurlijk zo veranderen in A'dam (neem aan dat je vanaf daar wilt vertrekken).
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 26 Mrt 2014 15:40

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

poubelle heb je al wat geboekt?
ik zie net deze aanbieding:
http://www.actievandedag.nl/actie-aanbi ... sive-ibiza
8 daagse all inclusive vakantie voor in totaal 875 euro op 22 april. op 19 april iets duurder.
Je kan kiezen uit 3 hotels. Leuke aanbieding volgens mij.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 26 Mrt 2014 15:54

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Een andere tip is trouwens vakantieveilingen. Met een beetje geluk heb je voor 500 euro een vakantie voor 2 personen. De vertrekdata staan erbij dus je weet waar je op biedt. wij hebben het een keer gedaan en het is ons supergoed bevallen!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 19:25

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Ja Poubelle ben je er al uit?
<<

Anoniem156

Bericht 26 Mrt 2014 20:06

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Nee we zijn er nog niet helemaal uit! M'n vriendin was afgelopen week op vakantie dus ik heb alle links die hier staan doorgestuurd maar zij kon nog niet kijken.
Gisteravond wel een hele hoop bekeken en besproken en het wordt waarschijnlijk een ontzettende luiervakantie in Tunesië of Egypte. We zullen vooral aan het strand of zwembad gaan liggen dus volgens mij kunnen we net zo goed in Turkije gaan zitten, zou qua budget ook nog beter zijn wss, maar dat lijkt ons allebei om de een of andere reden niets.

Plien, thanks voor je link! Het ziet er goed uit, alleen durf ik Ibiza niet echt aan omdat je die tijd nog geen zongarantie hebt.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2014 22:05

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Egypte zou ik niet voor kiezen nu het alweer niet zo pluis is. Je neemt toch wel een risico denk ik dat je niet mag gaan. Dan zou ik voor Turkije, Tunesie, Kaapverdische eilanden of Gambia wat niet heel duur is gaan. Succes!
<<

Anoniem156

Bericht 28 Mrt 2014 20:55

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Het is Egypte geworden! Wel voor €500.- maargoed, das nog niet veel.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2014 00:01

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Fijn dat je er uit bent. Ben je niet bang dat het geannuleerd wordt? Dat is mij een reden om er niet heen te gaan omdat er zo vaak gezeik is.
<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2014 09:04

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Nee, daar ben ik niet zo bang voor. Het reisadvies is nog ok voor dat gebied.
en mocht het wel geannuleerd worden dan is he t niet anders!
<<

Anoniem29

Bericht 29 Mrt 2014 09:45

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Lekker Poubelle :D

Veel plezier!

Toch vind ik jou ook een Ibiza ganger haha :D
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2014 12:22

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

http://www.actievandedag.nl/actie-aanbi ... BZ0zQnHGOm


Oeps erg lang, maar kwam dit net tegen. Het is misschien al te laat, maar misschien ook niet.
<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2014 12:27

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Ja Tox Ibiza lijkt me ook tof! Ben er een paar jaar geleden een lang weekend geweest. Vrienden van me huren er elke zomer een villa, alleen altijd op momenten dat ik moet werken. Mss kan ik dit jaar wel aansluiten, zou leuk zijn!

Thanks voor de link CBL, ik heb al geboekt maar mss heefy iemand anders er iets aan!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mrt 2014 12:56

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Aha oke, graag gedaan hoor.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 29 Mrt 2014 13:15

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Gaaf, Poubelle. Naar welk gebied/regio ga je?
Hier staat ook Egypte op de planning, heeeeeerlijk daar! :sunny:

Mocht het niet veilig zijn en de reizen gaan niet door kan je altijd nog om laten boeken he! Naar het gebied waar wij heen gaan is het gewoon veilig, daar is zelfs nooit code rood geweest dacht ik. En toen wij in 2011 in Egypte waren hebben we echt niks gemerkt van de rellen die er daarvoor zijn geweest.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2014 17:15

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Peyton schreef:Gaaf, Poubelle. Naar welk gebied/regio ga je?
Hier staat ook Egypte op de planning, heeeeeerlijk daar! :sunny:

Mocht het niet veilig zijn en de reizen gaan niet door kan je altijd nog om laten boeken he! Naar het gebied waar wij heen gaan is het gewoon veilig, daar is zelfs nooit code rood geweest dacht ik. En toen wij in 2011 in Egypte waren hebben we echt niks gemerkt van de rellen die er daarvoor zijn geweest.


We gaan naar El Gouna.
ik heb gecheckt hoe het reisadvies is en dat is nog ok. Nu kan dat zo omslaan natuurlijk, maar daar ga ik niet vanuit.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2014 00:07

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Ik hoop voor je dat het doorgaat. Leuk dat je alsnog wat hebt kunnen vinden. Welk hotel? Ik dacht dat die 5 dagen bedenktijd nog niet voorbij waren vandaar die link hier iets boven, maar omdat je binnen 6 weken gaat heb je geen 5 dagen de tijd bedenk ik me nu. :nerd:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 30 Mrt 2014 15:48

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

Poubelle schreef:
Peyton schreef:Gaaf, Poubelle. Naar welk gebied/regio ga je?
Hier staat ook Egypte op de planning, heeeeeerlijk daar! :sunny:

Mocht het niet veilig zijn en de reizen gaan niet door kan je altijd nog om laten boeken he! Naar het gebied waar wij heen gaan is het gewoon veilig, daar is zelfs nooit code rood geweest dacht ik. En toen wij in 2011 in Egypte waren hebben we echt niks gemerkt van de rellen die er daarvoor zijn geweest.


We gaan naar El Gouna.
ik heb gecheckt hoe het reisadvies is en dat is nog ok. Nu kan dat zo omslaan natuurlijk, maar daar ga ik niet vanuit.


Oh leuk! Ben daar nooit geweest, wij zaten de vorige keer in Makadi Bay en nu Sahl Hasheesh.

Je moet er echt niet vanuit gaan dat ze gaan ontstaan, juist naar je vakantie uitkijken en aftellen :sunny:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Apr 2014 13:18

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Apr 2014 13:32

Re: Wie helpt mee zoeken naar een vakantie?

El Gouna ken ik niet. Nog iets te zien in de omgeving?
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers