Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben een sukkel, jij ook?

<<

Nyx

Bericht 14 Sep 2013 16:10

Re: Ik ben een sukkel, jij ook?

Gympie schreef:
Nyx schreef:
Gympie schreef:Onze avatars zo onder elkaar is trouwens best een grappig gezicht, haha!


Ik zag het ook inderdaad. Maar volgens mij is het jouw eigen haar en die van mij gewoon ergens van internet geplukt?


Nee, die van mij is ook van internet geplukt!


Ah, great minds think alike. :angel:
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 05:43

Bericht 14 Sep 2013 16:32

Re: Ik ben een sukkel, jij ook?

Ik ben ook een sukkel want ik stond net met mn rug tegen de deur van de metro, helemaal verdiept in mn boek en denkende dat de deuren aan de overkant open zouden gaan. Toen viel ik de volgende halte zo naar achter de metro weer uit :laughcry:
<<

Nyx

Bericht 14 Sep 2013 17:02

Re: Ik ben een sukkel, jij ook?

Ik kom vandaag tot de conclusie dat ik gewoon een sukkel ben.

Ik vind het al eng om mijn stem te laten horen, maar afgelopen dinsdag heb ik tijdens een vergadering mijn stem verheft. Het was een discussie waarvan ik wist dat ik hem kon winnen, anders zou ik het nooit doen, maar achteraf voelde het niet goed. Dagen mee bezig geweest, want wat gaf mij het recht om me zo te gedragen? Vandaag hoor ik gewoon dat tijdens de stemming duidelijk werd dat ik gelijk had. Echt, hoe zo'n sukkel ben je dan!?
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 14 Sep 2013 17:04

Re: Ik ben een sukkel, jij ook?

Ik ben een sukkel omdat ik drie dingen op MP had staan om te verkopen en toen ik eindelijk een reactie kreeg, bleek dat ik die krengen al lang had weggegooid. Lekker handig als iemand over 5 minuten voor je deur staat en je hebt het niet meer :thumbdown:
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Belle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:28

Bericht 14 Sep 2013 17:10

Re: Ik ben een sukkel, jij ook?

Nyx schreef:Gympie, met dit weer had je de flits 'moeten' zien. Die bij stoplichten zijn op de één of andere manier extra fel.


Ik ben ook een keer net door rood gereden (ja duur grapje...) en ik zag ook geen flits toen. Maar helaas weken later wel een brief op de mat. Maar hoop iig voor jou dat daar geen flitspaal stond :)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers