Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


diclofenac

<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Sep 2013 21:07

Re: diclofenac

Wat een nare ervaringen :(
Het is voorgeschreven door de gyn.
Voel mij vanavond niet echt lekker. Weet niet of het (al)van de diclo.komt.
<<

Anoniem9

Bericht 13 Sep 2013 21:12

Re: diclofenac

Ik heb ook diclofenac in huis (50mg en 75 mg). Toen ik voor de eerste keer diclofenac voorgeschreven kreeg (i.v.m. spierspanning) ben ik daar heel naar van geweest. Alsof ik zo stoned was als een garnaal. Nu gebruik ik het als ik migraine heb. Duik mijn bed in en na het slapen ben ik mijn hoofdpijn kwijt. Ik ben echt blij dat ik dat spul in huis heb!
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 13 Sep 2013 21:16

Re: diclofenac

Heb je aan de huisarts ook aangegeven dat je snel last hebt van maagklachten? Want dan zou je wel in een risicogroep vallen. Dan zou ik wel een maagbeschermer erbij gebruiken. Zelf haal ik omeprazol bij de drogist. Die zijn dan 10mg, dus daar mag je er twee van nemen per dag.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Sep 2013 21:24

Re: diclofenac

Ik merk er niks van als ik het neem. Geen maagklachten, maar ook geen pijnvermindering.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem 53

Bericht 13 Sep 2013 22:11

Re: diclofenac

Ik heb het laatst ook gekregen, voor mijn knie. Pijnstiller en maagbeschermer in een had ik. Ik vind alle medicijnen troep, maar als ze helpen vind ik het wel fijn.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 14 Sep 2013 12:10

Re: diclofenac

Ik gebruik al jaren ongeveer 1x per maand 1 a 2x diclofenac (op advies van de dokter, voor menstruatieklachten). Zonder problemen. Nu heb ik de laatste tijd best wel vaak last van m'n maag, ik wil daar ook en afspraak voor bij de huisarts maken.
Maar nu ik dit zo lees zit ik me ineens af te vragen of dat van diclofenac zou kunnen komen?
Ik heb de huisarts daar toen de tijd wel naar gevraagd, maar zij zei dat het alleen slecht was als je het voor een lange periode achter elkaar dagelijks zou gebruiken.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 14 Sep 2013 13:20

Re: diclofenac

Moira schreef:Heb je aan de huisarts ook aangegeven dat je snel last hebt van maagklachten? Want dan zou je wel in een risicogroep vallen. Dan zou ik wel een maagbeschermer erbij gebruiken. Zelf haal ik omeprazol bij de drogist. Die zijn dan 10mg, dus daar mag je er twee van nemen per dag.


Huisarts weet ervan heb ook is een pijnstiller gekregen met een maagbeschermer erin alleen werkte die pijnstiller weer niet.
Diclofenac heeft de gynaecoloog voorgeschreven had tegen haar gezegd dat ik maagklachten heb maar ze zei niks over maagbeschermer. Het is voor 10dgn en volgende maand weer 10dagen dus op zich niet heel lang.
Ik hou mijzelf wel in de gaten en anders trek ik even aan de bel ervoor.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 14 Sep 2013 13:25

Re: diclofenac

Forti schreef:Ik heb ook diclofenac in huis (50mg en 75 mg). Toen ik voor de eerste keer diclofenac voorgeschreven kreeg (i.v.m. spierspanning) ben ik daar heel naar van geweest. Alsof ik zo stoned was als een garnaal. Nu gebruik ik het als ik migraine heb. Duik mijn bed in en na het slapen ben ik mijn hoofdpijn kwijt. Ik ben echt blij dat ik dat spul in huis heb!


Ik heb 50mg. Wel fijn dat het goed bij je werkt dan.

Slikt iemand er paracetamol bij? Ze zei dat ik het echt erbij moest slikken want dan krijg je een spiegel in je bloed.
Dat heb ik nog nooit gehoord. Wel bij die andere pijnstillers die ik eerst gebruikte dat ik er ook p.mol bij moest slikken want dat versterkt de werking.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 14 Sep 2013 13:27

Re: diclofenac

Esperanza schreef:Ik gebruik al jaren ongeveer 1x per maand 1 a 2x diclofenac (op advies van de dokter, voor menstruatieklachten). Zonder problemen. Nu heb ik de laatste tijd best wel vaak last van m'n maag, ik wil daar ook en afspraak voor bij de huisarts maken.
Maar nu ik dit zo lees zit ik me ineens af te vragen of dat van diclofenac zou kunnen komen?
Ik heb de huisarts daar toen de tijd wel naar gevraagd, maar zij zei dat het alleen slecht was als je het voor een lange periode achter elkaar dagelijks zou gebruiken.


Ik ben echt niet van plan om elke keer dit soort spul te gaan gebruiken. Heb al eerder aangegeven dat ik niet op pijnstillers ga blijven leven! dat natuurlijk geen oplossing is en daarnaast ben ik nog niet van mijn probleem af.

Tsja.. zou kunnen maar denk niet dat ze dat kunnen 'bewijzen'.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers