Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geef een compliment aan de forummer boven je!

<<

Anoniem 49

Bericht 13 Sep 2013 00:05

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Milady, je hebt de goede voor je! :)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Sep 2013 00:18

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Dank je Milady. Majira wil ik het complement geven dat je heel geïnteresseerd over komt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 13 Sep 2013 01:32

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Volgens mij ben jij een ontzettend sterke vrouw, die al veel heeft overwonnen en zich niet zomaar uit het veld laat slaan. :yes:
Afbeelding
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Sep 2013 09:25

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Majira schreef:SOT, ik vind het echt van heel veel respect getuigen hoe jij ny met je zoontje en je 'vriend' om gaat. Daar mag je echt trots op zijn! Denk dat veel mensen je dat niet na zouden kunnen doen.

Rogue is een stoere chick, iemand die in mijn ogen echt een hele goede vriendin is.

Oh hey wat lief zeg! Dank je wel!
Wie was je voorheen als ik vragen mag?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Sep 2013 14:49

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Ik wil SOT eigenlijk met hetzelfde complimenteren. Ook nu toch overal het beste van proberen te maken hoewel dat niet makkelijk is.
<<

Anoniem4

Bericht 13 Sep 2013 22:27

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Majira schreef:
Rogue is een stoere chick, iemand die in mijn ogen echt een hele goede vriendin is.


Wat lief, dankjewel!
<<

Anoniem 49

Bericht 13 Sep 2013 22:33

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Graag gedaan! :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Sep 2013 10:14

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Jaaa ik geloof dat ik eindelijk door heb wie Majira is! Als dat klopt: ik vind het stoer dat je lekker je eigen weg gaat en gewoon alleen op vakantie gaat als je andere vakantieplannen niet doorgaan.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem8

Bericht 14 Sep 2013 10:33

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Sterre, de keren dat ik je heb ontmoet heb je indruk op me gemaakt. Je komt zo lief, rechtvaardig en oprecht op me over. En daarnaast ben je gewoon een lekker wijf :yes:
<<

Anoniem4

Bericht 14 Sep 2013 10:35

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

HoS wat jij over Sterre zegt vind ik ook van jou!
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Sep 2013 11:02

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Sterre, je hebt de juiste voor je! :)

HoS, ik vind jou gewoon echt een mooie vrouw! Je bent hard met jezelf aan het werk en daar mag je trots op zijn!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Sep 2013 11:09

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Nou wat lief Held! Ik zit te wachten bij de kapper maar werd echt even gênant rood :) ik vind jou ook leuk, een beauty with brains.

Rogue; jij bent ook een lekker wijf, en ik vind je heel energiek en positief overkomen. Aanstekelijk werkt dat!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem 47

Bericht 14 Sep 2013 11:21

Re: Geef een compliment aan de forummer boven je!

Sterre, ik vind jou altijd lief overkomen op het forum. Daarnaast zie ik altijd leuke kledingfoto's van jou.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers