Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disneyland Parijs voorjaar 2014

<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 23 Mrt 2014 19:46

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Voor een lopend buffet is 28€ niet duur, je kan zo veel (vr) eten wat je wil

Maar goed. Ik eet ook zelden in t park want t kan goedkoper , als je bv. naar val d europe gaat
<<

Anoniem103

Bericht 06 Apr 2014 07:12

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Nou het is bijna zo ver :cheering: Iemand nog tips wat er echt niet mogen missen? Ik ben al vaker geweest maar de laatste keer is 9 jaar geleden dus er is vast het een en ander veranderd.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 06 Apr 2014 07:44

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Disney Dreams! Die mag je echt niet missen!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Apr 2014 07:48

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Animagique, show in de studio's
Buzz lightyear, attractie in het normale park
Stitch live, show in studio's
En alle shows die door het park heen voorbij komen

:love: :love: :love:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 06 Apr 2014 12:27

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Wij gaan in mei, na ons trouwen :razz:
Als soort van pre-honeymoon :cheering:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Apr 2014 11:27

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Lejow schreef:Animagique, show in de studio's
Buzz lightyear, attractie in het normale park
Stitch live, show in studio's
En alle shows die door het park heen voorbij komen

:love: :love: :love:


Die zijn er helaas al jaren nog maar amper. En kan me niet voorstellen dat dat nu opeens anders is.

Sam: wat gaaf! Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Disney. Was geweldig :love:

Tania: Wat je ook niet mag missen: de parade! En 'It's a small word'. En 'Pirates of the caribean' (alhoewel ik niet weet hoe jouw kinderen daar op reageren. J. vindt het in elk geval geweldig!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Apr 2014 11:29

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Oh, wat heerlijk zeg! Ik wil ook heel graag een keer met Yrsa (voor Ezra is het veel te groot en te druk). Heel veel plezier!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem103

Bericht 08 Apr 2014 18:56

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

We zijn vandaag naar het Disney park geweest en ze vonden het echt fantastisch. J. vond buzz lightyear het leukste en M. de parade, ze kneep me bijna fijn zo mooi zo enthousiast was ze.

Morgen gaan we naar de studio's. Animagic, is dat dat optreden in het theater met die figuren allemaal? En wat is cinemagic ook alweer?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 10 Apr 2014 09:25

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Je hebt er gelukkig heerlijk weer bij ;)
<<

Anoniem162

Bericht 10 Apr 2014 10:03

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

@psv-forever, kan ik ergens op internet bekijken wat de regels van de verschillende attractie zijn? (zoals de lengte die je moet hebben voor een attractie)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 10 Apr 2014 10:14

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Wat leuk, Tania! Geniet ervan.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 10 Apr 2014 15:24

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Mirthe schreef:@psv-forever, kan ik ergens op internet bekijken wat de regels van de verschillende attractie zijn? (zoals de lengte die je moet hebben voor een attractie)

Misschien op de site van Disney zelf?

Anders staat het aangegeven bij de attracties of staat er zon meetmannetje met een meetlat
<<

Anoniem162

Bericht 11 Apr 2014 08:28

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

bedankt!
<<

Anoniem103

Bericht 11 Apr 2014 08:58

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Mirthe schreef:bedankt!


Ik heb de plattegrond nog liggen daar staat het bij. Dus als je het niet kan vinden wil ik wel even voor je kijken als je iets specifieke wil weten.
<<

Anoniem162

Bericht 11 Apr 2014 11:57

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

bedankt Tania, hebben jullie het leuk gehad?
Wij gaan over een maand, dan is mijn zoontje 2.5 jaar, ik ben benieuwd wat hij er van vindt. Hij vond de plattegrond en foto's op internet erg interessant.
Ik heb het inmiddels ook kunnen vinden op de site via de interactieve plattegrond. Dus kunnen we alvast kijken waar we met hem in zouden kunnen gaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Apr 2014 14:17

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Tania schreef:We zijn vandaag naar het Disney park geweest en ze vonden het echt fantastisch. J. vond buzz lightyear het leukste en M. de parade, ze kneep me bijna fijn zo mooi zo enthousiast was ze.

Morgen gaan we naar de studio's. Animagic, is dat dat optreden in het theater met die figuren allemaal? En wat is cinemagic ook alweer?


Animagique is echt geweldig, dat is een show in het donker, met allemaal Neon figuren
Cinemagic is niet zo, dat is gewoon een film.

Stitch live is ook echt héél erg leuk!!!
<<

Anoniem103

Bericht 11 Apr 2014 17:45

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Mirthe schreef:bedankt Tania, hebben jullie het leuk gehad?
Wij gaan over een maand, dan is mijn zoontje 2.5 jaar, ik ben benieuwd wat hij er van vindt. Hij vond de plattegrond en foto's op internet erg interessant.
Ik heb het inmiddels ook kunnen vinden op de site via de interactieve plattegrond. Dus kunnen we alvast kijken waar we met hem in zouden kunnen gaan.


Mijn dochter is nu net twee en ze is ongeveer 90 centimeter. Ze mocht bijna overal gewoon in, alleen de echte achtbanen enz. niet maar daar is ze sowieso nog te klein voor natuurlijk. Zij heeft het ook heel erg naar haar zin gehad.

We hebben het heel leuk gehad, de kinderen waren wel gesloopt na twee dagen. Nog een dag was echt te veel geweest maar we hebben wel ongeveer alles kunnen doen wat we wilden doen. Ik vind het wel jammer dat er bijna geen figuren meer rondlopen in het park. Ik kan me herinneren van toen ik voor het eerst ging (ok, dat is wel heel lang geleden maar toch) dat die gewoon de hele dag rondliepen in het park. Nu heb ik alleen 1 keer stitch voorbij zien lopen en tijdens de parade natuurlijk maar verder niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Apr 2014 18:19

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

De figuren staan nu op gezette tijden, op gezette plaatsen!
<<

Anoniem103

Bericht 11 Apr 2014 18:31

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Ja dat had ik wel gezien, maar bij de prinsessen en bij Mickey was er nog een flinke wachttijd stond er op die bordjes. En ik vond het juist altijd zo leuk dat ze gewoon rond liepen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Apr 2014 18:40

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Doen ze niet meer he? Viel mijn aantal jaren geleden ook op.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem103

Bericht 11 Apr 2014 18:46

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

De enige "figuren" die er rond liepen was een groepje soldaten met allemaal een mitrailleur in hun handen. Die liepen bij de parkeerplaatsen. Mijn zoontje vond dat toch raar, tot we zeiden dat dat natuurlijk de soldaten uit Toy story waren. Dat vond hij erg logisch, die mannen hoorden dat en lachten heel aardig naar hem toen we langs liepen. J. blij en wij blij dat we niet hoefden uit te leggen waarom die zwaar gewapende mannen daar liepen :laughcry:
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 12 Apr 2014 06:47

Re: Disneyland Parijs voorjaar 2014

Lejow schreef:
Tania schreef:We zijn vandaag naar het Disney park geweest en ze vonden het echt fantastisch. J. vond buzz lightyear het leukste en M. de parade, ze kneep me bijna fijn zo mooi zo enthousiast was ze.

Morgen gaan we naar de studio's. Animagic, is dat dat optreden in het theater met die figuren allemaal? En wat is cinemagic ook alweer?


Animagique is echt geweldig, dat is een show in het donker, met allemaal Neon figuren
Cinemagic is niet zo, dat is gewoon een film.

Stitch live is ook echt héél erg leuk!!!



Ik vind juist cinemagic leuker dan animagique ;)
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers