Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moderubriek

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2014 14:18

Re: Moderubriek

Ik ook haha!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 10 Jan 2014 15:48

Re: Moderubriek

Serendipity schreef:Ik stem voor een nieuwe rubriek: shoppen met een forumster. Dus een super stylish forumster gaat met een minder hippe forumster op pad.. Oftewel; je personal shopper!

Ik zie dat ik hier helemaal niet op heb gereageerd, terwijl dat wel mijn bedoeling was.
Dat is uiteraard ook een erg leuk idee! Mochten mensen zich geroepen vinden om dit (uiteraard met leuke foto's) te willen delen op het forum, mijn zegen heb je.
Soort make-over :D
<<

anoniem213

Bericht 10 Jan 2014 18:16

Re: Moderubriek

Hoi, ik ben June en ik ben onhandig. Wie gaat er iets leuks vertellen over wat je allemaal voor leuke en gemakkelijke dingen kunt doen met lang haar? :angel:

Alvast bedankt!
<<

Anoniem187

Bericht 11 Jan 2014 11:12

Re: Moderubriek

Ik wil ook graag make-up tutorials! Ik ben zoooo slecht met oogmake-up.. Smokey eyes kan ik niet, eye-liner aanbrengen ziet er niet uit..
<<

Anoniem237

Bericht 12 Jan 2014 17:16

Re: Moderubriek

Serendipity schreef:Ik wil ook graag make-up tutorials! Ik ben zoooo slecht met oogmake-up.. Smokey eyes kan ik niet, eye-liner aanbrengen ziet er niet uit..
Wat zou je allemaal willen weten over eyeliner en smokey eyes? Misschien dat ik naar aanleiding van jouw vragen wel een leuk stukje kan schrijven. :angel:
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 12 Jan 2014 23:17

Re: Moderubriek

Burgemeester Nicky schreef:
Lady starstruck schreef:Leuk! Ik heb alleen verstand van gothic en rock mode. Voor de rest niet. Maar ik ga de topics zeker volgen.

Maar dat is ook mogelijk hoor!
Dit waren een aantal voorbeelden. Eigen initiatieven zijn helemaal prima!

Hahah leuk! Ik zal er even over na denken.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem57

Bericht 15 Jan 2014 19:31

Re: Moderubriek

Ik wil op zich best mezelf opgeven voor een goede basis make-up :)
En ik wil ook best wel tutorials opzoeken voor mensen, bijv. tips om je haar te doen of make-up.
Kan zo de topics niet meer zien, maar basis make-up lijkt me leuk en kapselideeën zonder je haar te knippen zeg maar, hairstyles zoals krullen maken met de stijltang. Ook tips mogen natuurlijk gevraagd worden. Ik denk dat anderen beter weten wat ik kan, dan ikzelf haha

Ik ben alleen geen prof, maar ik wil best wel mijn steentje bijdragen. Ik ben wel het allerbeste in budget-looks :)
Mogen het bijvoorbeeld ook tips zijn naar filmpjes van anderen? Ik kan zelf niet zo goed filmen, maar kan wel proberen met foto's wat in elkaar te flansen.

Laat het maar weten als ik iets voor jullie kan betekenen, doe het graag!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jan 2014 22:09

Re: Moderubriek

Ja uiteraard mag je ook filmpjes van andere gebruiken. Helemaal goed juist. Natuurlijk kunnen andere het beter, zij verdienen geld daarmee. Haha. Maar forumtips zijn toch hartstikke leuk!

Ik zou zeggen, kijk de lijst nog even door en geef aan wat je leuk vind. Ook je eigen toevoegingen zijn prima, als die niet in de lijst voorkomen. Maar geef even exact aan wat je zou willen doen. Meerdere keuzes mogelijk.

We hebben nu al een aantal toezeggingen gekregen.
<<

Anoniem57

Bericht 15 Jan 2014 22:14

Re: Moderubriek

Leuk! Doe mij maar binnen 5 minuten klaar kapsels en een goede basis make up, dan ben ik wel even zoet!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 15 Jan 2014 22:29

Re: Moderubriek

Perfect! Mijn bericht was nog niet af maar werd gebeld haha.
Alle mensen die zich nu nog willen aanmelden, doe dat! Ga denk ik dit weekend even iedereen een pm sturen om het eea af te spreken!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 18 Jan 2014 08:11

Re: Moderubriek

June schreef:Hoi, ik ben June en ik ben onhandig. Wie gaat er iets leuks vertellen over wat je allemaal voor leuke en gemakkelijke dingen kunt doen met lang haar? :angel:

Alvast bedankt!


Jaaaa, is er iemand die klungels met twee linker handen en lang haar kan helpen?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem57

Bericht 18 Jan 2014 08:46

Re: Moderubriek

Ik ga mijn best doen!
<<

Anoniem187

Bericht 18 Jan 2014 10:09

Re: Moderubriek

Forumster schreef:
Serendipity schreef:Ik wil ook graag make-up tutorials! Ik ben zoooo slecht met oogmake-up.. Smokey eyes kan ik niet, eye-liner aanbrengen ziet er niet uit..
Wat zou je allemaal willen weten over eyeliner en smokey eyes? Misschien dat ik naar aanleiding van jouw vragen wel een leuk stukje kan schrijven. :angel:


Hoe je het 'maakt' zonder er als een zwerver/travestiet/koala uit te zien. Ik kan het gewoon niet, zooo frustrerend!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 18 Jan 2014 17:21

Re: Moderubriek

:banaan: We hebben nog 2 nieuwe aanmeldingen erbij! Exogenesis wil 2 dingen voor ons maken. Hoe om te gaan met lang haar, en petit-meiden-mode. Super leuk!

Niet zo bescheiden zijn meiden, gewoon lekker aanmelden als je het leuk vindt!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 18 Jan 2014 20:52

Re: Moderubriek

Oh super Exo!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 21 Jan 2014 20:57

Re: Moderubriek

Nog 3 namen toegevoegd in het lijstje!!

Harrison zal ons gaan voorzien van leuke zakelijke looks, Caro zal ons haar oogmake-up tips en tricks verklappen en Forumster zal ons de (kleine) kneepjes van de eyeliner bijbrengen.

Super leuk dames :banaan:
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 25 Jan 2014 18:10

Re: Moderubriek

Burgemeester Nicky schreef:
Serendipity schreef:Ik stem voor een nieuwe rubriek: shoppen met een forumster. Dus een super stylish forumster gaat met een minder hippe forumster op pad.. Oftewel; je personal shopper!

Ik zie dat ik hier helemaal niet op heb gereageerd, terwijl dat wel mijn bedoeling was.
Dat is uiteraard ook een erg leuk idee! Mochten mensen zich geroepen vinden om dit (uiteraard met leuke foto's) te willen delen op het forum, mijn zegen heb je.
Soort make-over :D


*mag ik me aanmelden als minder hippe forumster die geen idee heeft wat er bij elkaar staat en wat niet en qua figuur en kleur daar ook geen verstand van heeft hihi.
Wel een beetje budget (als h&m en c&a ;))
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 03 Apr 2014 08:41

Re: Moderubriek

Inmiddels zijn wij bijna door de artikelen voor de moderubriek heen. We hebben er nog twee op de plank liggen.
Wij hebben vandaag alle mensen die in het verleden per PM of mail hebben aangegeven iets te willen doen benaderd met de vraag of ze nog mee willen werken met een artikel.

Daarnaast zijn nieuwe aanmeldingen natuurlijk altijd welkom! Er valt voor vele van ons nog veel te leren op het gebied van make-up, verzorging, kapsel, nagels, kleding etc.

Zou jij iets bij willen dragen aan de moderubriek? Stuur ons een PM, een mail of stel je vraag hier in het topic. En je hoeft geen prof te zijn om iets leuks bij te dragen hoor!
Wij hebben vanaf 7 mei weer plek voor een nieuwe moderubriek. Ben jij die gene die haar artikel online plaatst?
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 05 Apr 2014 21:29

Re: Moderubriek

Ik ben freelance visagiste dus ik kan best wel wat make-up vragen beantwoorden of ergens een uitleg over geven. Vind ik ook hartstikke leuk om te doen :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 06 Apr 2014 08:23

Re: Moderubriek

Marinaa_ schreef:Ik ben freelance visagiste dus ik kan best wel wat make-up vragen beantwoorden of ergens een uitleg over geven. Vind ik ook hartstikke leuk om te doen :)

Wat leuk! Ik ga je straks even een PM sturen. Misschien kun je wel iets voor ons betekenen als je het leuk vindt :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 10 Apr 2014 09:14

Re: Moderubriek

Marinaa_ gaat eind mei een stuk plaatsen over gezicht shapen :D
Leuk dat de aanmeldingen nog steeds mondjesmaat binnen stromen.

Heb jij nog iets wat in de rubriek past? Schroom niet en stuur ons een PM, mail of meld het hier in het topic!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Apr 2014 09:15

Re: Moderubriek

Wauw, ik heb serieus 30 seconden zitten bedenken wat gezichts-hapen nou weer is :omg:

♥♥
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 22 Mei 2014 06:16

Re: Moderubriek

Over twee weken hebben we de laatste moderubriek op de planning staan.
Zoals het er nu naar uit ziet zal na dat artikel de moderubriek verdwijnen.

Mocht je nog interesse hebben om een leuk artikel te schijven, laat het dan weten via PM, mail of via dit topic.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 04 Jun 2014 13:58

Re: Moderubriek

Mocht je inmiddels nog zin en tijd hebben om een leuke moderubriek te schrijven, is dat nog steeds mogelijk. Je kunt ons nog steeds een PM of mail sturen of je melden in dit topic!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 29 Aug 2014 14:05

Re: Moderubriek

De vakanties zijn voor vele al weer ten einde. Misschien heb je op vakantie wel leuke mode- of beautytrends gezien die je graag met ons wil delen in de vorm van een moderubriek.
Schroom niet en laat het ons weten in dit topic, via de PM of via de mail wat jij voor iets leuks bij zou willen dragen in de moderubriek. De tijd wanneer het geplaatst kan worden is geheel in overleg. De agenda voor deze rubriek is namelijk helemaal leeg.

Bruidskleding/accessoires/make-up is ook hartstikke leuk om te delen. Zeker met alle bruidjes in spe. Wij horen graag van jou!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers