Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leren broek

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 13 Sep 2013 10:16

Leren broek

Hoi, ik wil een leren broek met achterzakken. Waar vind ik een mooie? Meer dan 150 euro wil ik er niet voor betalen en een mooie kwaliteit nepleer mag ook wel.
Smile, it's free!
<<

Anoniem23

Bericht 13 Sep 2013 10:36

Re: Leren broek

Ik heb een nepleren omdat ik een echte veel te duur vind in verhouding met hoeveel ik hem draag. Hij is gewoon van de h&m en veel mensen zien niet eens dat ie nep is haha! Krijg er Beel complimenten over als ik hem aan heb.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 13 Sep 2013 10:42

Re: Leren broek

Had je al bij Zalando gekeken? Vaak zijn ze wel rond de 400 euro, als je een goede neppe hebt zoals Harrison zou ik misschien daar voor kiezen.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 13 Sep 2013 11:07

Re: Leren broek

Ja had idd bij Zalando gekeken, maar dan zijn ze echt te duur, rond de 500/600 euro! Dus ik hoopte dat jullie misschien een goed adresje hadden waar ze wel betaalbaar zijn haha.

Ik wil ook best een nepleren maar kan nog geen mooie vinden. Is die van jou van dit seizoen Harri? Want ik had er 2 weken geleden 1 besteld van de H&M maar die heeft geen achterzakken en dat vind ik niet mooi met kortere truien etc.
Smile, it's free!
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2013 12:13

Re: Leren broek

Ik heb een heel mooie echt leren van Tommy Hilfiger. Maar omdat het leer is loopt hij uit, en nu is hij te groot :( Ik zou dus voor een mooie fake leren kiezen.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 13 Sep 2013 13:35

Re: Leren broek

Ik heb ook een mooie neppe, in Londen gekocht dus je hebt niet echt veel aan deze reactie, maar als je inderdaad een mooie neppe hebt dan hoef je dat helemaal niet te zien.
<<

Anoniem29

Bericht 13 Sep 2013 20:08

Re: Leren broek

Ik heb er 3 allemaal van ASOS.

Nee, 2, eentje heb ik er verkocht via het forum haha.

Ik hou van leren broeken.

Deze heeft wel steekzakken achterop.
Afbeelding

Of van MuuBaa in de sale.. Dit is model Verona (super zacht kalfsleer uit New Zeeland).
Afbeelding
<<

Anoniem4

Bericht 13 Sep 2013 21:02

Re: Leren broek

Wat vind je van deze van Selected Femme?

Wel iets boven je budget:

Afbeelding
<<

Anoniem23

Bericht 13 Sep 2013 21:08

Re: Leren broek

Die van mij is van vorig jaar maar inderdaad zonder achterzakken..
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 13 Sep 2013 21:24

Re: Leren broek

Oeh die is mooi, ga even kijken. Maar door Carrie ga ik misschien wel op zoek naar een neppe.

Harri, ik heb al een leather look legging zonder zakken voor langere shirts en blouses dus wil er toch graag 1 met zakken anders voelen m'n billen zo bloot haha. Ga morgen wel eens in de stad kijken!
Smile, it's free!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers