Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

<<

Anoniem122

Bericht 23 Mrt 2014 13:13

Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

Ik dacht dat het hier al eens op het forum gestaan had maar ik kan het nergens meer vinden dus waarschijnlijk was dat nog op het oude forum..

Wie heeft er een goede tip voor een guesthouse of hostel rondom of op redelijke loopafstand van Khao San Road? Ben van plan om daar te verblijven tijdens het Songkran festival in april maar vind het lastig om via internet iets te vinden, er is zoveel keus en zóveel slechte reviews..

Budget is ongeveer 300 baht per nacht, het liefst eigen kamer (ivm het vele alcohol wat er gedronken wordt).
Gedeelde badkamer is geen enkel probleem, en kamer hoeft niet luxe te zijn ofzo. Het gaat me puur om het gemak, omdat ik er nogal lang over doe om op mijn studio te komen vanaf Khao San en het niet zie zitten om iedere dag op en neer te reizen, aangezien je drijf en drijf nat wordt tijdens die dagen :smile:
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 23 Mrt 2014 19:15

Re: Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

Ik heb 3 jaar terug in New Siam 1 guesthouse geslapen. Locatie is goed, had een eigen kamer en gedeelde badkamer/wc. Kamer is klein en warm (alleen ventilator), sliep daar toen ik net aangekomen was dus nog niet echt geacclimatiseerd. Heb ook nog in het Nappark hostel geslapen, dat is heel netjes maar wel vrij duur (voor een dorm room, dus laat staan een kamer alleen). In dezelfde straat als new siam zitten best veel guest houses maar ben daar niet binnen geweest dus geen idee hoe dat is.
<<

Anoniem38

Bericht 23 Mrt 2014 19:48

Re: Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

Happy house
<<

Anoniem122

Bericht 24 Mrt 2014 14:46

Re: Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

Ik heb Siam 1 geboekt! Bedankt voor de tip! :)

Jip, Happy House was zwaar over budget, kamers begonnen bij 650 Baht.
<<

Anoniem38

Bericht 24 Mrt 2014 18:12

Re: Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

Gek, toen ik een 1 persoonskamer had niet. Anders heb je om de hoek in dezelfde straat ook nog een guesthouse. Die kamers zijn 150/200 baht. Met gedeelde badkamer. Ik moet even denken hoe deze ook alweer heet.

New My House Guest House and Restaurant

37 พระอาทิตย์, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok
+66 2 282 9263
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 24 Mrt 2014 19:43

Re: Hostel / Guesthouse vlakbij Khao San Road

TukTuk schreef:Ik heb Siam 1 geboekt! Bedankt voor de tip! :)

Vergeet je eigen wc papier niet :clown: (des tijds moest je dat zelf regelen)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers