Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Losse handjes tijdens drinken

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Sep 2013 19:45

Losse handjes tijdens drinken

Kan iemand me vertellen waarom zoon tijdens het drinken mij alleen maar aan het krabben en het slaan is? En hoe lang dat nog duurt?
R. 2013
D. 2016
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 12 Sep 2013 20:00

Re: Losse handjes tijdens drinken

A doet dit ook. De handjes gaan overal naar toe. Hier trekt ze continu het spuugdoekje weg of zwaait ze met haar armen rond tot ze iets kan grijpen.

Maar wat het is, ik weet het ook niet?
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 12 Sep 2013 20:02

Re: Losse handjes tijdens drinken

Ja mijn borsten worden ook regelmatig mishandeld tegenwoordig. F knijpt er hard in en gaat dan trekken, best pijnlijk en heb al een paar krassen erop staan. Geen idee meer of de oudste dat ook deed en wanneer het weer stopte.
14-01-2011
01-04-2013
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 12 Sep 2013 21:15

Re: Losse handjes tijdens drinken

Hier ook iemand die het heel interessant vind om de fles vast te houden en ermee te spelen en onwijs hard te duwen, met als gevolg dat om de haverklap die speen uit z'n mond vliegt...

Nouja, ik moet het dus niet ontgelden, maar wel een druk mannetje!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Sep 2013 21:17

Re: Losse handjes tijdens drinken

R krabt echt in mijn gezicht, prikt in mijn ogen en grijpt mijn neus en kin vast. En als ik zijn handje vast pak dan stopt hij met drinken en gaat naar me lachen :)

Ik probeerde hem vandaag af te leiden door hem een speeltje in zijn hand te geven, niet zo slim, toen werd ik daarmee gemept.
R. 2013
D. 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Sep 2013 21:44

Re: Losse handjes tijdens drinken

L. is soms ook echt aan het worstelen, toen hij kleiner was en ik nog borstvoeding gaf raadde de lactatiekundige me aan om hem even in te bakeren voor de voeding. Maar ik weet eigenlijk niet of dat nou zo'n goed idee is als ze ouder zijn.
Nu hoef ik het gelukkig niet te ontgelden, Lucas rukt gewoon regelmatig de fles uit zijn mond en ramt er op los, maar dan raakt hij alleen mijn handen en hij ligt op schoot dus bij mijn gezicht kan hij ook al niet.

R. was sowieso wel wat eh handtastelijker dan L. en andere kindjes viel me op, haha, met dat getrek aan haartjes van E. en het oortje van L. en zo terwijl de anderen allemaal gewoon lekker naast elkaar lagen. ;-)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Sep 2013 21:47

Re: Losse handjes tijdens drinken

D. kan ook erg onrustig zijn tijdens het drinken. Hij houdt graag iets vast dus hij pakt meestal mijn shirt of ik geef hem een spuugdoekje in zijn handen. Meestal is hij dan wel iets rustiger maar ik krijg ook regelmatig een mep.
<<

Anoniem16

Bericht 12 Sep 2013 21:48

Re: Losse handjes tijdens drinken

N aait over mijn gezicht wanneer ze de fles drinkt, maar meestal heeft ze haar handjes stevig om haar fles heen. Niemand komt aan haar fles haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Sep 2013 22:18

Re: Losse handjes tijdens drinken

Pompoen schreef:L. is soms ook echt aan het worstelen, toen hij kleiner was en ik nog borstvoeding gaf raadde de lactatiekundige me aan om hem even in te bakeren voor de voeding. Maar ik weet eigenlijk niet of dat nou zo'n goed idee is als ze ouder zijn.
Nu hoef ik het gelukkig niet te ontgelden, Lucas rukt gewoon regelmatig de fles uit zijn mond en ramt er op los, maar dan raakt hij alleen mijn handen en hij ligt op schoot dus bij mijn gezicht kan hij ook al niet.

R. was sowieso wel wat eh handtastelijker dan L. en andere kindjes viel me op, haha, met dat getrek aan haartjes van E. en het oortje van L. en zo terwijl de anderen allemaal gewoon lekker naast elkaar lagen. ;-)


Haha ja dat is zo. Hij grijpt alles wat in zijn buurt ligt.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers