Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Raambekleding badkamer

<<

Anoniem291

Bericht 12 Sep 2013 08:54

Raambekleding badkamer

In de badkamer van ons nieuwe huis hebben we best een groot raam. Ik wou eerst luxaflex ervoor hangen, maar dit past niet in het raam, maar moet ervoor op de muur gemaakt worden. Dit vind ik dus niet mooi. Probleem is een klap/kiepraam met maar 4 cm ruimte erboven om iets op te hangen zodat het raam nog open kan.
Wat kan ik daar nou ophangen? Folie erop kan ook niet
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 12 Sep 2013 09:29

Re: Raambekleding badkamer

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar kan je geen luxaflex óp het raam bevestigen? Aan de stukken naast het glas zeg maar. Mijn ouders hebben dat op één raam. Als je wil kan ik er een fotootje van maken?

Edit: bij mijn ouders is het ook een kiepraam en de luxaflex blijft netjes tegen het raam aan zitten, ook al gaat het raam op de kiepstand.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Sep 2013 09:55

Re: Raambekleding badkamer

Ik heb er plakplastic op gedaan. Van dat statische plastic. Zo ben ik het licht niet kwijt, het houdt makkelijk schoon en niemand kan me bespieden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem122

Bericht 12 Sep 2013 10:52

Re: Raambekleding badkamer

Urban Naked schreef:Ik heb er plakplastic op gedaan. Van dat statische plastic. Zo ben ik het licht niet kwijt, het houdt makkelijk schoon en niemand kan me bespieden.


Wij hadden dat ook in ons vorige huis, maar als het buiten wat donkerder was en in de badkamer het licht aan, kon je dus wel veel zien :thumbdown:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Sep 2013 13:08

Re: Raambekleding badkamer

Hahaha nouja daar zal ik nooit achterkomen. Misschien maar goed ook :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem122

Bericht 12 Sep 2013 14:12

Re: Raambekleding badkamer

Ik kwam er pas na paar maanden achter. Onze toilet was gelijk naast het raam zeg maar, dus als je op de wc zat, zat je recht voor het raam. En toen ik eens 's avonds thuis kwam en mijn vriend in de badkamer was, kon ik hem dus volledig zien zitten :nopompom:
<<

Anoniem291

Bericht 12 Sep 2013 14:28

Re: Raambekleding badkamer

Hmm dat zou wel een oplossing zijn Sushi, ik heb op Google gekeken wat je bedoeld. Ik ga eens kijken of dat bij ons kan. Thanks.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 12 Sep 2013 15:10

Re: Raambekleding badkamer

Hier hetzelfde probleem en wij hebben inderdaad de jaloezie op het raam zelf bevestigd.
Zo kan het raam nagenoeg helemaal open en op de kiepstand staan (gebruik je toch het meeste, althans ik wel)
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem253

Bericht 12 Sep 2013 15:42

Re: Raambekleding badkamer

Sneeuwwitje schreef:Hier hetzelfde probleem en wij hebben inderdaad de jaloezie op het raam zelf bevestigd.
Zo kan het raam nagenoeg helemaal open en op de kiepstand staan (gebruik je toch het meeste, althans ik wel)

Dit hebben wij ook zo gedaan.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 12 Sep 2013 16:44

Re: Raambekleding badkamer

Hoochie schreef:Hmm dat zou wel een oplossing zijn Sushi, ik heb op Google gekeken wat je bedoeld. Ik ga eens kijken of dat bij ons kan. Thanks.

Oh super! Ik probeerde een plaatje te googelen maar kon het niet vinden (verkeerde zoektermen gebruikt waarschijnlijk). Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen!
<<

Anoniem291

Bericht 12 Sep 2013 18:42

Re: Raambekleding badkamer

Ben gelijk even naar de bouwmarkt geweest en gevonden bij de Praxis. Morgen even de maten opnemen en kopen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers