Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mailvriendinnen gezocht

<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 11 Mrt 2014 12:54

Mailvriendinnen gezocht

Hee meiden!

Het lijkt mij erg leuk om een mailvriendin te hebben, dus vandaar hierbij mijn oproepje. Het maakt mij niet uit waar je vandaan komt en hoe oud je bent, ergens tussen de 22 en 35 ofzo.

Vroeger schreef ik hele lange brieven naar vriendinnen, nu merk ik toch dat mailen wel wat makkelijker is en minstens net zo leuk!
Ik zal mezelf in het kort even voorstellen. Ik ben 28 jaar oud en woon samen in Noord-Brabant met mijn vriend. Ik werk fulltime en ik ben erg ondernemend ingesteld. Ik houd van reizen/weekendjes/dagjes weg gaan, filmpje pakken, uitgebreid koken of uiteten gaan, dingen ondernemen met vrienden/vriendinnen en ik sport ook weer sinds kort.

Overigens mocht het echt klikken en als we er beide voor openstaan vind ik het ook leuk om elkaar in real life een keer te ontmoeten, maar dit is geen must.

Ik hoop op leuke reacties!

Groetjes, xxx
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Mrt 2014 19:39

Re: Mailvriendinnen gezocht

Hoi Nicole,

Mij lijkt het leuk om te mailen.
Ik zal je een pb sturen.
<<

Anoniem70

Bericht 11 Mrt 2014 21:10

Re: Mailvriendinnen gezocht

Lijkt mij ook wel leuk om te mailen !
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 13 Mrt 2014 12:39

Re: Mailvriendinnen gezocht

Rituals_ schreef:Lijkt mij ook wel leuk om te mailen !


Ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Mo-Lola

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 11 Sep 2013 09:17

Woonplaats: h.i.a

Bericht 13 Mrt 2014 22:29

Re: Mailvriendinnen gezocht

Lijkt mij erg gezellig om te mailen met je Nicole :)
22-10-2012 :D
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 14 Mrt 2014 12:07

Re: Mailvriendinnen gezocht

Mo-Lola schreef:Lijkt mij erg gezellig om te mailen met je Nicole :)


Leuk leuk! Ook jou heb ik een pb-tje gestuurd :smile:
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron