Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Efteling-meeting - zaterdag 24 mei

<<

Anoniem51

Bericht 09 Mrt 2014 11:09

Efteling-meeting - zaterdag 24 mei

Puur even inventariseren hoor.. Wie zou daarvoor te porren zijn?

Heb even een nieuw lijstje op pag. 5 gezet, wie gaat er allemaal mee? Ik heb evt nog wat AH-zegeltjes over voor 10 euro korting op de entree.
Laatst gewijzigd door Anoniem51 op 06 Apr 2014 21:41, in totaal 5 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Mrt 2014 11:35

Re: Efteling-meeting

Ik!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mrt 2014 11:54

Re: Efteling-meeting

Ik ook, heb abo!
Met of zonder kindjes?
<<

Anoniem51

Bericht 09 Mrt 2014 12:00

Re: Efteling-meeting

Ik heb zelf geen kinderen en zou zelf ook wel in de attracties willen die niet voor kleine kinderen geschikt zijn, maar wil daarom nog niet meteen zeggen dat diegenen met kinderen níét mee mogen :) Het lijkt me ook wel leuk om sommige forumkindjes te zien!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mrt 2014 12:58

Re: Efteling-meeting

Ik snap je punt hoor :D

Ik zie de data wel verschijnen en dan kijk ik wel of ik mee kan of niet.
als het een zaterdag is, kan ik zonder B. De rest van de dagen wordt t wat lastiger.
<<

Anoniem51

Bericht 09 Mrt 2014 13:51

Re: Efteling-meeting

Ik kijk sowieso even hoe de animo is! Het is wel prijzig natuurlijk. Hoewel ik nog een stuk of drie kortingsspaarvellen van de AH heb liggen voor 10,- korting op de entree, die kan ik een aantal van jullie toesturen.
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Mrt 2014 20:50

Re: Efteling-meeting

Ik kan wel op de kindjes passen als ze meegaan, ben zelf niet zo van de achtbanen. ;-)
<<

Anoniem51

Bericht 12 Mrt 2014 11:52

Re: Efteling-meeting

Haha, leuk juist! Hoewel ik in de Python niet echt durf en ik Joris en de Draak echt noooooooit weer doe. Ik had echt het gevoel uit de gondel gelanceerd te worden, voor mijn gevoel zat ik niet eens vast :omg:

Maar zouden er nog meer zijn die een meeting in de Efteling zien zitten?
<<

Anoniem50

Bericht 12 Mrt 2014 13:17

Re: Efteling-meeting

Misschien dat ik tegen die tijd wel wat boekenbonnetjes van de AH of C1000/Jumbo over heb voor de mensen zonder abonnement. Niet dat ik zoveel boodschappen doe, maar de AH raakt zijn zegeltjes niet kwijt dus ik krijg altijd heel veel extra.

Maar ik ben niet meer zo'n fan van de Efteling na de Vliegende Hollander haha. :P
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 12 Mrt 2014 14:29

Re: Efteling-meeting

Jaaaahh leuk!!!! Ik wil eindelijk wel eens meeten (na 10jaar ofzo)
30-04-2017
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 12 Mrt 2014 14:51

Re: Efteling-meeting

Marley schreef:Maar ik ben niet meer zo'n fan van de Efteling na de Vliegende Hollander haha. :P

Nou ben ik benieuwd wat er dan gebeurd is? :P
Ontopic: ik hou het even in de gaten, lijkt me ook wel leuk!
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Mrt 2014 15:03

Re: Efteling-meeting

Marley, de Efteling draait niet om de Vliegende Hollander hoor ;-)
<<

Anoniem51

Bericht 12 Mrt 2014 16:24

Re: Efteling-meeting

Ik vind de Vliegende Hollander het allerleukst. Vet cool man.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 12 Mrt 2014 21:52

Re: Efteling-meeting

Oh de Efteling, dat lijkt me wel erg leuk! Beetje jammer is dat het voor mij niet echt om de hoek ligt, ik moet ff kijken of het voor mij haalbaar is om te komen (qua reiskosten).
<<

Anoniem51

Bericht 12 Mrt 2014 22:02

Re: Efteling-meeting

Bij mij ligt het ook nier om de hoek, maar desnoods plannen we het íéts verder vooruit (niet te ver, anders ben ik bang dat het zo mega druk is), misschien komen er dan nog treinkaartjes-acties. Vanaf Den Bosch of (pin me er niet op vast) Roosendaal kun je dan de bus pakken.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Mrt 2014 08:24

Re: Efteling-meeting

Vanaf Roosendaal is het wel een heel eind met de bus en heel vaak overstappen hoor. Ik denk dat je Tilburg bedoeld :wink:
30-04-2017
<<

Anoniem51

Bericht 13 Mrt 2014 13:47

Re: Efteling-meeting

Tilburg inderdaad :wink:
<<

Anoniem 53

Bericht 13 Mrt 2014 21:34

Re: Efteling-meeting

Vanuit Den Bosch en Tilburg is het goed te doen naar de Efteling. Rijden speciale Efteling bussen.
<<

Anoniem331

Bericht 13 Mrt 2014 21:34

Re: Efteling-meeting

Ik woon echt veel te ver bij de Efteling vandaan, anders was ik vast mee gegaan!
<<

Anoniem280

Bericht 14 Mrt 2014 09:53

Re: Efteling-meeting

Het lijkt me best leuk, maar woon zeker wel 2 uren van de Efteling vandaan. Met openbaar vervoer langer.
<<

Anoniem51

Bericht 14 Mrt 2014 09:57

Re: Efteling-meeting

Ik ook hoor! Maar ik vind het OV helemaal niet erg. Met een goedkoop treinkaartje, wat muziek, m'n telefoon, een boek/tijdschrift en een Starbuckskoffie kom ik al een heel eind :thumbup: Normaal neem ik op lange treinreizen m'n iPad ook mee, maar dat zal ik naar de Efteling niet snel doen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 14 Mrt 2014 10:05

Re: Efteling-meeting

Afhankelijk van de datum vind ik het ook wel leuk om mee te gaan! Moet ook even reizen, maar ja.
Misschien kunnen sommige wel met elkaar meerijden of samen treinen?
<<

Anoniem51

Bericht 14 Mrt 2014 10:10

Re: Efteling-meeting

Ik vind het sowieso lastig een datum te prikken omdat ik het begin april vrij druk heb, en de tijd die daarna komt ben ik bang dat het zo enorm druk is, zéker in de weekenden. Maar ik denk wel dat een weekend de voorkeur heeft? Ik kan in de even weken ook op de vrijdagen. Sowieso moet ik dan even geld opzij gaan leggen. Ik ben overigens wel een saaie want ik neem wel broodjes en drinken van thuis mee, daar lunchen enzo is me echt waaaaay te duur, dat weiger ik.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Mrt 2014 10:20

Re: Efteling-meeting

Oh ik neem ook mijn eigen eten mee hoor Dundas!
Over dagen heb ik nu geen voorkeur, heb maandag een sollicitatie gesprek voor 3dagen pw. Weet alleen niet welke dagen precies. En weet natuurlijk ook niet of ik wordt aangenomen.....
30-04-2017
<<

Anoniem24

Bericht 14 Mrt 2014 10:47

Re: Efteling-meeting

Het ligt aan de datum, maar het lijkt me wel leuk om mee te gaan. Wij wonen 15 minuten van de Efteling af en hebben een abonnement dus zijn sowieso bijna elke week wel een keer in de Efteling te vinden :angel:
Ik neem J het liefst wel mee want zij vind de Efteling echt helemaal geweldig dus ze gaat het me echt niet in dank afnemen als ik haar bij oma zou laten :P

Ohw en wij nemen ook gewoon eten en drinken mee, we gaan eigenlijk altijd eerst langs de bakker voor wat lekkers voordat we naar de Efteling rijden.
Volgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers