Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorbereidingen vakantie

<<

Anoniem74

Bericht 06 Mrt 2014 20:42

Voorbereidingen vakantie

Wat voor voorbereidingen tref jij voor een vakantie? Inlezen, paklijsten, route uitstippelen, boeken kopen, etc. ?
<<

Anoniem30

Bericht 06 Mrt 2014 20:43

Re: Voorbereidingen vakantie

Ik ga op internet op zoek naar informatie over de plaats, wat is er zoal te doen, wat ligt er allemaal in de buurt van het hotel, zijn er bijzonderheden in het land (stroom/tijdverschil etc.). Ik maak een paklijst met alle spullen en streep die ook af tijdens het inpakken!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2014 15:59

Re: Voorbereidingen vakantie

Informatie zoeken
Ik heb in mijn computer een paklijst die print ik.
Soms koop ik een boekje over de omgeving.
Heb nu 1 van Turkije gekocht. Alleen jammer dat er niet een lijst in zit met woordjes

Wij hadden toen we vorig jaar naar Londen gingen helemaal uitgezocht waar we heen wilden. Alleen veel niet gedaan vanwege de hitte en toen wij er waren werd baby van Kate en William geboren. En ons hotel zat 50 meter van hun ziekenhuis. Dus hele planning werd toen anders
Afbeelding
<<

Anoniem40

Bericht 07 Mrt 2014 16:04

Re: Voorbereidingen vakantie

Het ligt een beetje aan de vakantie. Bij een stedentripje verdiep ik me in de bezienswaardigheden en verschillende wijken. Ik zoek ook een paar restaurants op waar ik kan eten. Mijn spullen pak ik een uur van te voren in en daarbij vergeet ik standaard de wereldstekker.

Bij een rondreis stippel ik de route uit en wat ik op de route wil doen, maar wel zo dat er ruimte is voor verandering van de plannen. Ook hier pak ik een uur van te voren mijn spullen. Een paklijst maken zou goed voor me zijn, maar daar ben ik te chaotisch voor. Mijn familie maakt ook altijd grapjes daarover, dat ik mijn spullen pas op het laatste moment inpak en daardoor altijd iets vergeet.

Ik koop eigenlijk nooit boekjes, ik ga naar de bibliotheek of ik lees op internet.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers