Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kemer Turkije

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Feb 2014 16:55

Kemer Turkije

Wie is daar wel eens geweest. En wat moet je daar gedaan hebben

Wij zijn er al eens geweest maar hebben toen alleen maar bij het hotel gezeten. En nu willen we juist dingen daar doen
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mrt 2014 20:10

Re: Kemer Turkije

niemand ooit geweest?
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 05 Mrt 2014 09:28

Re: Kemer Turkije

Nooit in kemer geweest, wel in heeft veel toeristische plekken in Turkije, maar ik denk dat kemer meer valt onder een plaats waar voornamelijk grote resorts zitten en daarbuiten niet veel te doen is.

Persoonlijk zou ik dan toch voor een andere badplaats kiezen, als je iets meer leven wilt en erop uit wilt. Het ligt er denk ik ook aan wat je graag zou willen doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2014 15:12

Re: Kemer Turkije

Wij willen wat excursies doen. De vakantie is voornamelijk bedoelt om te relaxen. Maar willen niet de hele week in het hotel rond hangen, en willen wat doen daar
Afbeelding
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:07

Bericht 05 Mrt 2014 16:02

Re: Kemer Turkije

Kemer zelf vind ik persoonlijk niet heel veel aan, ook erg gericht op de russen. Het ligt qua bezienswaardigheden niet echt centraal, dus zou ik eerder voor een andere plaats kiezen als je echt excursies wilt gaan doen.

Je zou een dag naar Antalya kunnen gaan, dit kan met de dolmus en waarschijnlijk ook wel met een georganiseerde excursie. Het oude centrum daar is erg leuk om doorheen te wandelen, ook heb je bij konyaalti een 'luxe' overdekt winkelcentrum(Migros3M)

In 1,5 uur rijden ben je ook in de buurt van side, manavgat( daar hebben ze een kleine waterval) en Aspendos, een oud openlucht theater. Vaak geeft the fire of anatolia, een turkse dansgroep die wereldwijd optreed daar in de zomer hun shows!

Je kan ook met een kabelbaan de olymposberg op, dan ga je naar het hoogste punt van de turkse Rivièra.

Wij zijn ook nog met de auto naar Myra geweest, daar hebben ze een groot romeins theater en rotsgraven, erg mooi om te zien en waarschijnlijk gaan daar ook wel dagexcursies naartoe.

En een boottocht/jeepsafari is vaak in elke turkse badplaats wel te boeken.
Als je meer vragen hebt laat je het maar weten:-)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2014 20:47

Re: Kemer Turkije

de kabelbaan de olymposberg op klinkt leuk. Die schrijf ik op. Heb je dat gedaan? Weet je toevallig hoe duur dat was
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2014 20:48

Re: Kemer Turkije

trouwens we hebben al geboekt. Wij zijn al eerder in kemer geweest. Wij hadden toen geen last van russen
Afbeelding
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:07

Bericht 05 Mrt 2014 21:14

Re: Kemer Turkije

De prijs weet ik zo niet meer, zijn de berg alleen maar opgeweest tot de ingang van de kabelbaan. Wij waren er aan het eind van de dag (hadden een huur auto) en toen werd het wat bewolkt waardoor het uitzicht niet zo bijzonder was dus hebben we het toch maar niet gedaan. Denk dat als je er een excursie heenboekt ze wel precies weten op wat voor momentvan de dag je er heen moet voor het mooiste uitzicht.

Fijne vakantie alvast, vind turkije heerlijk dus ben jaloers;-)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron