Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Egmond aan zee

<<

Anoniem38

Bericht 26 Feb 2014 23:02

Egmond aan zee

Wat is er allemaal te doen in Egmond aan zee? Heeft iemand een leuke tip voor een restaurant of iets wat ik echt gedaan moet hebben daar?
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 28 Feb 2014 17:57

Re: Egmond aan zee

Leuk dat je heen gaat! Wij wonen er niet al te ver vandaan en gaan daar regelmatig naar het strand en in de zomer komen we er ook graag in de buurt (Schoorl, Egmond, Bergen...)

Het is heerlijk om daar te fietsen; je kunt op verschillende plekken fietsen huren (vaak in vakantieparken, weet niet of je daar zit?). Lekker door het bos en/of de duinen! Er zijn verschillende routes, kun je vast bij de VVV wel even ophalen.

Natuurlijk het strand niet te vergeten!

Elke donderdag is er markt, in de zomer altijd erg leuk maar weet niet hoe dat in de winter is.

Subtropisch zwemparadijs de Watertoren (vond ik vooral vroeger erg leuk, maar nog steeds kun je je er prima vermaken)

Hoeve Overslot, in het weekend open en daar kun je een mooie collectie schelpen zien.

Leuk in de buurt: Alkmaar (winkelen), Bergen (winkelen, zeeaquarium), Schoorl (strand, duinen, klimduin)

Restaurants waar wij graag eten:
- De Zilte zoen op het strand
- Wonders (aan de boulevard)
2014 2016 2019
<<

Anoniem38

Bericht 28 Feb 2014 19:07

Re: Egmond aan zee

Bedankt voor je reactie!

Ik neem mijn mountainbike mee. In Schoorl ligt een mooie mtb route. Ik ga niet in mijn eentje naar een subtropisch zwemparadijs, maar het strand is zeker een goed idee!! En misschien ook wel genoeg. Uiteten wil ik 1 keer, de rest kook ik zelf.

Als het weer heel slecht wordt, dan hou ik Alkmaar in mijn achterhoofd!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Feb 2014 23:43

Re: Egmond aan zee

Leuk Mikado, wij wonen er ook in de buurt.
Jeetje bestaat het zwembad nog? Ik vroeg het me laatst nog af, ben er vroeger vaak geweest.

Sowieso is het heel leuk in de omgeving van Egmond, vind ik. De boulevard en het kleine winkelstraatje. Verder kun je inderdaad een dagje naar Alkmaar.
En de mountainbike route is echt heel leuk. Schoorl is ook heel leuk, daar heb je de klimduin en kun je leuk wandelen.
De Zilte Zoen is echt een aanrader om te eten. Goed eten en een gezellige sfeer.

Heel veel plezier.
Afbeelding
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 01 Mrt 2014 12:45

Re: Egmond aan zee

Haha ik dacht dat, dat zwembad ook allang weg was. Ik ben in de buurt opgegroeid en de laatste keer dat ik in dat zwembad was, was ik een jaar of 16 en ik dacht dat het daarna gesloten is.
Jip, veel plezier! Je zal het er vast naar je zin hebben!
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Mrt 2014 13:10

Re: Egmond aan zee

Wij gaan ook geregeld naar Egmon aan Zee. Even helemaal tot rust komen.
De Zilte Zoen is inderdaad een fijne plek om te eten en te drinken.
Er zit een Italiaanse ijssalon, even de naam kwijt, die hebben echt heerlijk ijs! En waar we ook graag heen gaan is Het Wapen van Egmond.
En verder zijn er veel leuke winkeltjes ed.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 04 Mrt 2014 18:02

Re: Egmond aan zee

Ik werd wel erg nieuwsgierig of het zwembad nog bestaat, maar lees net dat het al gesloopt is! Dus die tip trek ik in, haha :wink:
2014 2016 2019

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers