Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Filmtips gevraagd voor meidenavond!

<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 15:26

Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Dit weekend komen mijn moeder en schoonzusje hier logeren. We hebben een 'meidenweekend' ;) Wie heeft er nog een leuke filmtip? Het liefst een vrij recente film, want ik heb al erg veel gezien (en mijn moeder ook).
<<

Anoniem12

Bericht 11 Sep 2013 15:29

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Safe Haven?
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 15:34

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Hebben we al gezien! Maar tnx :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2013 16:20

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Host?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem130

Bericht 11 Sep 2013 16:22

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Moeten het ook echt meidenfilms zijn? Anders hebben een vriendin en ik ons twee weken geleden echt een breuk gelachen om The Lone Ranger.
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 17:01

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Whatever schreef:Moeten het ook echt meidenfilms zijn? Anders hebben een vriendin en ik ons twee weken geleden echt een breuk gelachen om The Lone Ranger.


Ja, want daar houdt m'n schoonzusje denk ik het meeste van... ;) Maar ik neem de tip mee voor een gewone filmavond!

The Host ben ik nu toevallig aan het downloaden, is niet echt een meidenfilm denk ik haha.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 17:09

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

De serie ''Girls', de film Bridesmaids?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2013 17:11

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Aziraphale schreef:The Host ben ik nu toevallig aan het downloaden, is niet echt een meidenfilm denk ik haha.


Beetje science Fiction, maar wel behoorlijk met een liefdesdilemma. Dus daarin vind ik het echt een vrouwenfilm.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem177

Bericht 11 Sep 2013 17:15

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

The vow! Mooie jank film haha
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 17:15

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

The Bachelorette moest ik ook echt om lachen. Het klinkt - net als bridesmaids - heel flauw en cliché, maar dat is het niet.
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 17:56

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Silly-One schreef:
Aziraphale schreef:The Host ben ik nu toevallig aan het downloaden, is niet echt een meidenfilm denk ik haha.


Beetje science Fiction, maar wel behoorlijk met een liefdesdilemma. Dus daarin vind ik het echt een vrouwenfilm.



Ik ken 'm, heb het boek gelezen. Maar m'n schoonzusje houdt niet van SF. Mijn moeder is er dol op ;)
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:21

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Aziraphale schreef:
Silly-One schreef:
Aziraphale schreef:The Host ben ik nu toevallig aan het downloaden, is niet echt een meidenfilm denk ik haha.


Beetje science Fiction, maar wel behoorlijk met een liefdesdilemma. Dus daarin vind ik het echt een vrouwenfilm.



Ik ken 'm, heb het boek gelezen. Maar m'n schoonzusje houdt niet van SF. Mijn moeder is er dol op ;)
Heb het boek ook gelezen, vond het een beetje tegenvallen! Maar goed, ik verwachtte een totale obsessie als bij Twilight, dat
Had ik wellicht niet moeten doen :)
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 19:24

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Carrie schreef:
Aziraphale schreef:
Ik ken 'm, heb het boek gelezen. Maar m'n schoonzusje houdt niet van SF. Mijn moeder is er dol op ;)
Heb het boek ook gelezen, vond het een beetje tegenvallen! Maar goed, ik verwachtte een totale obsessie als bij Twilight, dat
Had ik wellicht niet moeten doen :)


Haha, ik had precies hetzelfde. Ik vind 'm mwah maar ik wil wel graag de film zien.
Ik kijk wel heel erg uit naar het tweede deel van the Hunger Games, Catching Fire. Die boeken vind ik ook echt heel gaaf.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:28

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Aziraphale schreef:
Carrie schreef:
Aziraphale schreef:
Ik ken 'm, heb het boek gelezen. Maar m'n schoonzusje houdt niet van SF. Mijn moeder is er dol op ;)
Heb het boek ook gelezen, vond het een beetje tegenvallen! Maar goed, ik verwachtte een totale obsessie als bij Twilight, dat
Had ik wellicht niet moeten doen :)


Haha, ik had precies hetzelfde. Ik vind 'm mwah maar ik wil wel graag de film zien.
Ik kijk wel heel erg uit naar het tweede deel van the Hunger Games, Catching Fire. Die boeken vind ik ook echt heel gaaf.

Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar! Vond deel 1 van de film erg goed. De boeken moet ik nog steeds lezen, heb ze wel.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 11 Sep 2013 19:31

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Safe haven werd al genoemd maar die had ik ook in gedachten :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 11 Sep 2013 19:32

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Oeps, beetje groot ....
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 19:35

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Tnx voor de tips Ilovethe90s! Ik heb ze allemaal al gezien behalve Footloose. Ik ga even op IMDB kijken :)
<<

Anoniem205

Bericht 11 Sep 2013 19:46

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Anders een maandje Netflix proberen? Kan je kiezen uit een heleboel films :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2013 19:47

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Alles is Familie
I Give it a Year
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 19:49

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Now you see me! Is gewoon een coole film...

August Rush? Friends with Kids, Despicable me 2, Bridesmaids, The Other Woman (aanrader!!!)
<<

Anoniem273

Bericht 11 Sep 2013 20:51

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

Oreo schreef:Anders een maandje Netflix proberen? Kan je kiezen uit een heleboel films :)


We hebben toevallig vanmiddag een gratis maandje Netflix geactiveerd op de AppleTV :)
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 11 Sep 2013 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:07

Bericht 11 Sep 2013 20:53

Re: Filmtips gevraagd voor meidenavond!

:muts:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers