Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar goedkoper tickets boeken?

<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2014 17:05

Waar goedkoper tickets boeken?

Ticketspy, Tix en Vliegtickets blijken helemaal niet zo voordelig te zijn. Arkefly komt er steeds al voordeligste uit, maar ik wil het natuurlijk nog goedkoper hebben.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 20 Feb 2014 17:09

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Het ligt er natuurlijk aan wat je wil. Alleen een ticket of een pakketreis? Om goedkope tickets te willen is het belangrijk dat je veel aanbiedingen in de gaten houd (ticketspy, holidaypirates) en flexibel bent. Soms zijn er zeer voordelige deals, maar alleen op bepaalde data.

Voor losse tickets is het mijn ervaring dat het meestal (niet altijd) het goedkoopste is bij de luchtvaartmaatschappij zelf.
Overigens vind ik voor tickets Skyscanner erg prettig.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 20 Feb 2014 17:15

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Ik zoek tickets ook altijd via Skyscanner
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2014 17:46

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Ik een bepaald hotel op het oog, maar die is niet boekbaar bij nederlandse reisorganisaties dus zoek ik of het vlucht en hotel los schappelijk is. Het kan wel via een belgische, maar dan ben je nog vrij duur uit.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Feb 2014 18:27

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Heb je gekeken via http://www.cheaptickets.nl/?

Wij hebben onze tickets voor onze citytrip geboekt bij Ryanair. Heel goedkoop :) Maar zij vliegen niet overal heen en wij willen enkel binnen Europa (dus korte vluchten) met hen vliegen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 20 Feb 2014 20:40

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Vliegtarieven.nl, worldticketcentre.nl en wat verder al is gezegd, skyscanner en sites met aanbiedingen in de gaten houden.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2014 19:17

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Bedankt allemaal, ik ga even kijken.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 22 Feb 2014 13:13

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Let er trouwens wel op dat er bij bijvoorbeel weflycheap ook regelmatig aanbiedingen vanaf dusseldorf tussen staan.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Feb 2014 13:39

Re: Waar goedkoper tickets boeken?

Het liefst willen we altijd vanaf A'dam, want dat is natuurlijk het dichtstbijzijnde, maar sta wel open voor Belgie en Duitsland.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers