Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hardlopen in het donker

<<

Anoniem65

Bericht 11 Sep 2013 18:46

Hardlopen in het donker

Hoe doen jullie dat? Ik heb twee lampjes (action) en die maak ik vast aan de band die ik om mijn heupen draag waar mijn iphone in zit. Wit lampje voor, rood lampje achter. Ze geven best veel licht maar ik voel me toch altijd minder veilig. Ik loop altijd alleen routes waar ik de hele weg fietspad heb.
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 08:17

Bericht 11 Sep 2013 18:55

Re: Hardlopen in het donker

Ik loop in het donker altijd gewoon door de straten, daar waar licht brandt. Verder heb ik een soort van vestje met lichtgevende en reflecterende strookjes. Deze heeft iemand van mijn loopgroep ooit eens in Amerika besteld. In het vestje gaat zo'n klein knoopbatterijtje voor de verlichting.

Hiervoor had ik altijd zo'n band om mijn arm met een lampje erin, maar omdat mijn armen te dun zijn voor die dingen past het niet goed en had ik altijd zo'n stuk wat los hing en dat losse stuk beschadigde mijn shirts.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 18:57

Re: Hardlopen in het donker

Idd lampje om arm (zo'n bandje met ledlampjes heb ik) en met een reflectiehardloophesje. En ik loop dan ook wel meer op plekken waar er sowieso wat licht is.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 11 Sep 2013 19:09

Re: Hardlopen in het donker

Ik heb 2 van die bandjes voor om je arm met lichtjes. En ik ren hier gewoon op het fietspad naast de grote weg
<<

Anoniem301

Bericht 11 Sep 2013 19:18

Re: Hardlopen in het donker

Ik woon in een fietsvriendelijk dorp, dus heel veel fietspaden waar geen auto's naast rijden en paden die ook nog eens goed verlicht zijn. Ik loop dan met een reflecterend vestje en lampjes. Vind hardlopen in het donker niet eng, maar zo saaaaai. Zie er echt tegenop.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers