Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wil je nooit meer naar toe?

<<

Anoniem 146

Bericht 12 Feb 2014 13:56

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Gran Canaria. Vond het saai en zelfs in het restaurant moest ik op mijn hoede zijn voor kakkerlakken. :thumbdown:
<<

Anoniem27

Bericht 12 Feb 2014 14:20

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Detroit is gewoon zo troosteloos, wel mooi om te fotograferen denk ik. Ik was gewoon erg in shock die hele week daar haha. Wat een verschil met het boerendorpje waar ik toen nog woonde. Het is echt heel crimineel en vervallen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Feb 2014 09:34

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Intoxicated schreef:Ik heb echt heerlijk gegeten in Barcelona! Ben ook echt blij dat ik het 100% Barcelona boekje had (haha, kom ik weer aan als 100% promotor).

Ik heb eigenlijk nooit stomme vakanties gehad. Er zijn wel plaatsen waar ik niet meer heen zou gaan omdat ik ze nu wel gezien heb. Maar als ik er mee naar toe gevraagd wordt zou ik gewoon weer gaan. (Zelfs Calella en Rimini haha).

Ik zit nog even heel goed te denken...Nee weet ik serieus niet. (Zou ook terug gaan naar Helsinki en Brussel haha). Waarschijnlijk omdat ik gewoon van reizen/vrij zijn hou :D


Ik ben ook fan van 100% :smile:

En heb ook heerlijk gegeten in Barcelona! Jammie smak smak.

Ik zou niet zo snel terug gaan naar ... uhmzz... Blanes haha. Maar meer omdat ik nu niet meer zo jong ben en graag elke dag ga feesten.
<<

Anoniem80

Bericht 13 Feb 2014 11:36

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Parijs! Wat een vieze stad! Zijn er 4 dagen geweest en was leuk hoor, maar zou er nooit meer heengaan.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 13 Feb 2014 11:39

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Gran Canaria en Torremilinos.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Feb 2014 11:40

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

SkyWise schreef:Parijs! Wat een vieze stad! Zijn er 4 dagen geweest en was leuk hoor, maar zou er nooit meer heengaan.


Ik ben dus echt dol op Parijs! :love: Wil er elk jaar minimaal 1 keer heen haha
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 13 Feb 2014 15:48

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

ChiQ schreef:
Ooh La La! schreef:Barcelona.

Iedereen vindt het daar fantastisch, ik vond het behoorlijk tegenvallen.


Ik ook! Ik vond 't qua bouwstijl met die leuke luikjes etc erg leuk, maar ik vond 't maar een drukke vieze stad waar je nergens fatsoenlijk kon eten! En je moest Paella met zijn tweeen eten en mijn man vind dat niet lekker, en toen zeiden we dat ik dat toch wilde en mijn man nog een ander gerecht en dan zouden we wel betalen voor 3 personen geen probleem, kregen we 't gewoon niet! Nam ik risotto met garnalen, zat er 2 garnalen in. Bah vreselijke kutstad!



Wow! Dacht dat wij de enige waren die het vreselijk vonden daar! Inderdaad, hebben van de 5 dagen maar 1 dag lekker gegeten. Drukte, niet normaal!! Nooit meer Barcelona voor mij!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Feb 2014 16:02

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Hoe hebben jullie voor elkaar gekregen om daar niet lekker te eten?
<<

Anoniem 42

Bericht 13 Feb 2014 23:54

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Anoniem14 schreef:Venetië hoeft van mij niet meer. Ik ben daar geweest i.v.m. een studieopdracht (over het toerisme daar) en naast de drukte (niet normaal en dat was buiten hoogseizoen) heb ik me totaal niet welkom gevoeld daar. Maar misschien komt dat omdat ik me zo verdiept heb in het toeristenprobleem.


Ik vind het daar ook wel extreem druk. Werd er soms helemaal naar van: al die kleine straatjes en steegjes propvol mensen. Ben op een gegeven moment maar een halve dag in het park gaan zitten om van de drukte af te zijn. De eilandjes in de buurt van Venetie vond ik veel rustiger, leuker en ook mooier.

Ben ook al eens all-in naar Turkije geweest. Op zich niks mis mee maar zou ik ook niet snel weer doen.
<<

Anoniem29

Bericht 14 Feb 2014 17:56

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Tabbie schreef:Hoe hebben jullie voor elkaar gekregen om daar niet lekker te eten?


Haha ik snap dat ook niet goed. Waarschijnlijk net op de 'verkeerde' plekken geweest. Want in zo'n grote stad moet er toch iets naar je smaak zijn.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 14 Feb 2014 17:57

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Oo Barcelona en Parijs zijn beide echt liefde :love:
<<

Anoniem38

Bericht 14 Feb 2014 18:30

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Gambia. Ik vond de mannen erg opdringerig daar. Kreeg uitslag omdat alllllles in de zonnebloem olie gemaakt werd en een kamer zonder airco is daar echt niet aan te raden.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Feb 2014 18:43

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Intoxicated schreef:
Tabbie schreef:Hoe hebben jullie voor elkaar gekregen om daar niet lekker te eten?


Haha ik snap dat ook niet goed. Waarschijnlijk net op de 'verkeerde' plekken geweest. Want in zo'n grote stad moet er toch iets naar je smaak zijn.


Het eten vond ik nog wel oke, dat maakte het nog enigszins te doen, maar de stad ansich vond ik echt vreselijk.
Vies, ongezellig en niet bijzonder.
Misschien waren mijn verwachtingen te hoog doordat iedereen om me heen helemaal gek is van Barcelona.
Ik weet het niet zo goed. Ik zou er in ieder geval geen geld meer aan uitgeven om er nog een keer naar toe te gaan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 14 Feb 2014 19:34

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Bangkok. Wat een vieze, chaotische stad is dat! Gelukkig waren we er maar een paar dagen. Maar moet toch ook toegeven; een ervaring was het wel!
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Feb 2014 08:48

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik denk dat als je al geen stedentrip mens bent, veel steden sowieso zullen tegenvallen :laughcry:

Maar Toxi, dan ben je echt net op de verkeerde plekken geweest! Ik heb echt zo lekker gegeten daar. Overheerlijke driegangenmenu’s voor 10 euro incl. wijn overdag en dan ‚s avonds heerlijk tapas enzo. Ik ben echt kilo’s aangekomen en ik ben echt een hele kieskeurige eter :yes:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 17 Feb 2014 12:50

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Slakje schreef:Mons. Nog erger dan Brussel. Brrrr.


Ik moest even aan dit topic denken gisteravond of Slakje Mons inderdaad had genoemd. Mons is volgend jaar culturele hoofdstad van Europa dus ik zat gisteravond wat folders over Mons te bekijken die van de vakantiebeurs had meegenomen en zat er aan te denken om er volgend jaar toch maar eens naar toe te gaan.

Slakje: waarom vind je Mons vreselijk?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 18 Feb 2014 20:14

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Ik lees heel veel plaatsen waar ik het heel erg naar mijn zin heb gehad:
Istanbul, Barcelona, Praag ben ik alledrie een week geweest en dat was heerlijk. Ook Marokko vond ik een leuk land om doorheen te reizen. Brussel ben ik wel eens een weekend geweest, vond ik ook leuk. Venetië zou ik niet zo snel nog een keer naar toe gaan, maar ik heb er heerlijk rondgevaren op die bootjes. We zijn bewust een beetje het toeristische gebied uit gegaan.

Eigenlijk de enige plek waar ik niet meer heen hoef is Boekarest, ik vind het leuk dat ik het gezien heb, maar het was druk, ranzig, we voelden ons er onveilig na zonsondergang (en dat met een vent van 1.98 die echt niet bang was uitgevallen). Van alle steden die ik heb gezien zou ik daarvoor bedanken om er een tweede keer heen te gaan.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 21 Feb 2014 08:38

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Brussel, Fuerteventura en Tenerife. Brussel viel mij heel erg tegen en we hadden het daar ook snel gezien. Beide eilanden tsja leuk om er geweest te zijn maar vond ze niet bijzonder of zo.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 28 Feb 2014 07:01

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Kos...
Ben er een keer geweest voor 10 dagen en was blij dat ik weer naar huis mocht.
Ik vond er weinig te zien en te doen.
En ik wist niet dat je er geen zandstranden had, dat viel even tegen zeg!
<<

Anoniem124

Bericht 28 Feb 2014 16:37

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Malgrat....niet mijn ding. En Brussel vind ik ook geen bal aan.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 28 Feb 2014 16:49

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Parijs... Leek me geweldig maar ik vond het vreselijk! Heel druk, onaardige mensen en alles vreselijk duur.
2014 2016 2019
<<

Anoniem119

Bericht 28 Feb 2014 18:03

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Grappig dat heel veel mensen steden stom vinden omdat ze zo vies zijn. Ik vind dat wel een beetje stad-eigen eigenlijk. Hoort er bij. Ik vind een stad juist wel cool door z'n ruige aspecten. Niet persé afval wat torenhoog op straat ligt hoor, maar gewoon het standaard straatvuil en donkerdere kant (zwervers, graffiti, verval) van zo'n stad vind ik altijd juist heel interessant. Ik voelde me in Yangon ZO vies, maar dat was juist genieten van al die indrukken, en bijvoorbeeld in Venetië ben ik juist door alle kleine straatjes gaan lopen om de graffiti op de vervallen muren te fotograferen. Veel interessanter dan die Rialto brug waar duizenden toeristen over heen lopen.
<<

ChiQ

Bericht 28 Feb 2014 18:06

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Mikado schreef:Parijs... Leek me geweldig maar ik vond het vreselijk! Heel druk, onaardige mensen en alles vreselijk duur.


Ik vond Parijs vreselijk goedkoop en helemaal niet vies. En we zaten echt om de hoek bij de eiffeltoren, dus helemaal geen acteraffie.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Feb 2014 18:10

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

ChiQ schreef:
Mikado schreef:Parijs... Leek me geweldig maar ik vond het vreselijk! Heel druk, onaardige mensen en alles vreselijk duur.


Ik vond Parijs vreselijk goedkoop en helemaal niet vies. En we zaten echt om de hoek bij de eiffeltoren, dus helemaal geen acteraffie.


Aan welke kant van de rivier zat je bij de Eiffeltoren? Want aan de kant zelf van de Eiffeltoren is het niet persé een nette buurt. Die zit meer aan de overkant van de rivier (daar heeft m'n moeder gewoond!)
<<

ChiQ

Bericht 28 Feb 2014 18:18

Re: Waar wil je nooit meer naar toe?

Marin schreef:
ChiQ schreef:
Mikado schreef:Parijs... Leek me geweldig maar ik vond het vreselijk! Heel druk, onaardige mensen en alles vreselijk duur.


Ik vond Parijs vreselijk goedkoop en helemaal niet vies. En we zaten echt om de hoek bij de eiffeltoren, dus helemaal geen acteraffie.


Aan welke kant van de rivier zat je bij de Eiffeltoren? Want aan de kant zelf van de Eiffeltoren is het niet persé een nette buurt. Die zit meer aan de overkant van de rivier (daar heeft m'n moeder gewoond!)


We zaten hier:
8 Avenue Rapp, 75007 Paris, Frankrijk
Op steenworp afstand van de Seine maar ik weet even niet aan welke kant dat was. Maar vond parijs prachtig, waarom is je moeder naar NL verhuisd? Ik zou echt daar kunnen wonen.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers