Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleurboek voor volwassenen

<<

Anoniem99

Bericht 02 Feb 2014 18:48

Kleurboek voor volwassenen

Ik zag net bij Carlo en Irene een kleurboek voor volwassenen. Omdat ik moeite heb met ontspannen, lijkt dit iets om in ieder geval te proberen. Vroeger werd ik er in ieder geval wel rustig van!
Heeft iemand dit boek al in huis? Of is er iemand die regelmatig kleurt om te kunnen ontspannen?
<<

Anoniem30

Bericht 02 Feb 2014 18:51

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik doe/deed het wel altijd met oppaskinderen en vind het dan zelf net zo leuk om te doen als zij. Je wordt er inderdaad wel heerlijk rustig van... maar zit in mijn eentje niet echt te kleuren, heb wel een Mandela boek, dat is leuk kleuren.
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Feb 2014 18:56

Re: Kleurboek voor volwassenen

Toevallig heb ik bij de boekhandel zitten bladeren in een kleurboek voor volwassenen. Ik persoonlijk heb hem weer terug gelegd omdat ik het te abstract vind. Soms print ik van internet een kleurplaat voor mij en mijn zoontje uit en dan lekker samen kleuren. Maar ik vind het leuker om echt "iets"te kleuren. Een boerderij met dieren erbij vind ik altijd erg leuk.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 02 Feb 2014 19:07

Re: Kleurboek voor volwassenen

http://www.bol.com/nl/p/het-enige-echte ... 015511919/

Ik vind het er wel leuk uitzien, sommige platen -als mooi ingekleurd- zijn nog wel inlijstwaardig ook!
L2014 & H2017
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 02 Feb 2014 19:20

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik kleur regelmatig en vind het inderdaad ontspannend werken. Mijn voorkeur gaat uit naar mandala maar het is ook vaak zat thomas, little pony, cars, prinses etc.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 02 Feb 2014 19:24

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb deze:
http://www.bol.com/nl/p/het-enige-echte ... 015511919/
en:
http://www.bol.com/nl/p/paisley-designs ... 005915744/

Heerlijk om bij te ontspannen en hoofd leeg te krijgen. Ik hou juist van dit abstracte :)
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 02 Feb 2014 20:17

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vindt het stiekem wel leuk! Ik kleur af en toe ook mee met mijn dochter :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 02 Feb 2014 20:33

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb hem 2 weken geleden gekocht maar ben er nog niet in begonnen. Ik vond het idee leuk en dan vooral met de gedachte dat het wel eens goed was om op die manier ontspannen bezig te zijn in plaats van alleen maar te internetten. Is alleen tot nu toe niet gelukt om te beginnen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 02 Feb 2014 20:34

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik vind het ook wel leuk. Ik kleur nu meestal mee met mijn dochter, ik koop vaak van die kleurboeken met kleine dingetjes om in te kleuren want zij vindt dat ook leuker dan een groot vlak in dezelfde kleur.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Feb 2014 21:45

Re: Kleurboek voor volwassenen

Klinkt erg leuk, hoewel het kinderachtig klinkt is dit misschien wel hetgeen waardoor ik me eens kan ontspannen en iets voor mezelf heb. Zie dat de boekhandel ze op voorrad heeft dus zal er eens doorheen bladeren.
<<

Anoniem16

Bericht 02 Feb 2014 21:49

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik kleur ook altijd mee met zoon, ik word er ook erg rustig van. Ik pak trouwens gewoon een kleurplaat van hem uit zijn boek maar ik vind die van bol.com er eigenlijk ook wel erg leuk uitzien.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Feb 2014 21:50

Re: Kleurboek voor volwassenen

Waarom kinderachtig? Kijk, willekeurig iets inkleuren kan elk kind, maar er echt iets moois van maken is nog best een kunst hoor!

Ik word trouwens kriebelig van al die veel te grote kriebelige kleurplaten, geloof dat ik te weinig geduld hiervoor heb. Nou ja en ik teken liever zelf toch ook.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 02 Feb 2014 21:52

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik wist niet dat dat bestaat. Wat leuk zeg! Ik denk echt dat het heel rustgevend en ontspannend is om te kleuren, zou het zelf ook wel willen :) Misschien dat ik eens een boek mee bestel.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem51

Bericht 02 Feb 2014 21:55

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb bij de Boekenvoordeel ooit eens een kleurboek met simpele mandala's en een klein boekje met ansichtkaarten met mandala's erop gehaald. Ik vind het leuk om te kleuren maar vind de boeken die ik nu heb een beetje tegenvallen, misschien bestel ik er binnenkort wel eentje op bol.com. Het werkt inderdaad heel rustgevend! Soms, als ik een rotbui heb, dan komt mijn vriend ook echt met het boek en een doos kleurpatroon tevoorschijn, 'hier, ga jij maar even kleuren ofzo' :laughcry: Ik hou een soort 'dagboek' bij, die ansichtkaarten kan ik, als ik ze mooi vind geworden, daar heel mooi in kwijt, naast alles wat ik opschrijf.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 02 Feb 2014 22:05

Re: Kleurboek voor volwassenen

Toen ik nog in de kinderanimatie/kinderopvang werkte deed ik ook vaak mee met kleuren, is leuk en ik word er ook wel rustig van. Blijft leuk om mee te kleuren met mijn neefjes/nichtjes of bij oppaskinderen. Een speciaal kleurboek voor volwassenen zou ik dan weer niet zo snel kopen, in de flow zitten wel eens van die volwassen kleurplaten, die vind ik niet zo leuk.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 02 Feb 2014 22:53

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb hem. Heerlijk om even te ontspannen. Sommige bladzijden vind ik wat priegelig maar goed...
<<

Anoniem12

Bericht 02 Feb 2014 23:01

Re: Kleurboek voor volwassenen

Leuk!!

*pakt verlanglijstje erbij
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 02 Feb 2014 23:39

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb een tijd samen met mijn moeder kleurboeken gehad, gewoon voor kinderen of zelf printen.
Wij kleurden ze dan in met gelpennen, zowel pastel als met glitter enz. Heerlijk ontspannend hoor.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem99

Bericht 03 Feb 2014 12:13

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb het boek net besteld. Hij komt morgen binnen! Straks maar even op pad voor kleurpotloden en stiften.
<<

Anoniem12

Bericht 03 Feb 2014 12:16

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb het boek en een grote doos kleurpotloden gevraagd aan m`n vriend voor m`n verjaardag! Ben zo benieuwd!
<<

Anoniem99

Bericht 03 Feb 2014 12:27

Re: Kleurboek voor volwassenen

Leuk Rush! Wanneer ben je jarig? :)
<<

Anoniem12

Bericht 03 Feb 2014 12:29

Re: Kleurboek voor volwassenen

Over exact 20 dagen! Ik wilde 3 weken zeggen, maar dat is het al niet eens meer :P
<<

Anoniem99

Bericht 03 Feb 2014 12:31

Re: Kleurboek voor volwassenen

Oooh oké. Dat is niet zo lang meer wachten ;)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Feb 2014 13:04

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik vind kleuren ook erg leuk. Ik heb een boek met mandala's, ooit een keer in Duitsland gekocht, en die vind ik juist leuk om te kleuren. Ik vond het eerst ook kinderachtig, maar later dacht ik ook, boeiend wat anderen er van denken, als ik het maar leuk vind! Ik doe het niet zo vaak, maar door dit topic heb ik er wel helemaal zin in, dus ik denk dat ik m'n boek er straks even bij pak!
<<

Anoniem99

Bericht 03 Feb 2014 16:12

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik ben net even het dorp in geweest om potloden en stiften te halen. Toch even bij de Primera gaan kijken of ze daar ook wat hadden. Ze hadden daar een heel leuk kleurboek met grote platen erin. Hij bestaat uit twee delen:
Afbeelding
Afbeelding
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers